Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید کریم موسوی روز یکشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود:کارگاه عکاسی از کوهستان با حضور ١٥نفر از عکاسان انجمن در گنبد نمکی دشتی برگزار شد.
وی یادآورشد: در این کارگاه عکاسی نکات آموزشی پیرامون ابزار و تجهیزات و همچنین تکنیک هایی برای ثبت هر چه زیباتر جلوه هایی از نور و رنگ و حرکت درکوه درحین و انجام عکاسی با همسفران و عکاسان گفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: مناظر طبیعی از جمله کوه سوژه های با شکوهی برای عکاسی هستند که با وجود پا برجا و ثابت بودنشان حالات و فرصت های بی شماری را برای علاقه مندان عکاسی از مناظر کوهستانی به وجود می آورند.
موسوی تصریح کرد: همزمان با آخرین دقایق حضور در گنبد نمکی عکاسان در حرکتی نمادین و به رسم احترام به طبیعت، نسبت به پاکسازی کوه نمک دشتی اقدام کردند و زباله های رها شده توسط گردشگران خاطی را در کیسه های زباله جمع آوری و به سطل های شهری منتقل کردند.
شهرستان دشتی با 86 هزار نفر جمعیت در 80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
7206/ 6045**خبرنگار: علی اشکو ** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۶۵۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعبیر جالب مسعود ده‌نمکی از فعالیت‌های شهید آوینی + فیلم

مسعود ده‌نمکی نویسنده و کارگردان در خصوص فعالیت‌های شهید آوینی گفت: آوینی شهید مین فیزیکی روی زمین نبود، او روی مین‌هایی رفته بود که صدایش دهه ۹۰ درآمد، مین‌هایی که شامل اندیشه لیبرالیستی می‌شود.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • طرح‌های اقتصادی در استان بوشهر حمایت می‌شوند
  • ۲۵ درصد معادن استان بوشهر در دشتی است
  • برگزاری کارگاه فنی و تخصصی کاربری سامانه تیر الکترونیک e_TIR در تهران
  • برترین‌های دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج معرفی شد
  • دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج پایان یافت
  • تعبیر جالب مسعود ده‌نمکی از فعالیت‌های شهید آوینی + فیلم
  • برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت پسماند به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران
  • نمایشگاه گروهی عکاسان کازرون با نام «سِی کو» در حال برگزاری است