Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024 خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

برانکو ایوانکوویچ پس از خروج از باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سئوالات مختلف پاسخ داد. سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: جلسه خوبی با مدیران باشگاه که آقای گرشاسبی ، حاجی بیگی ، افشین پیروانی و پندار خمارلو در آن بودند، داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای کادر فنی هم حضور داشتند. در این نشست درباره خیلی از موارد بحث کردیم. قبل از هر چیزی هم که بحث مسائل مالی بود. همه چیز به خوبی حل و فصل و توافقات انجام شد.

وی درباره زمان تمدید قرار خود اظهار داشت: انتظار داریم تا پایان هفته آن را نهایی کنیم. هم درباره خودم و اعضای کادر فنی و همچنین در قرارداد با آقای پیروانی. ان‌شاءالله تا پنجشنبه قراردادمان قطعی می‌شود. مشکلی در راه تمدید قرارداد نخواهیم داشت.

برانکو ایوانکوویچ درباره اینکه در این جلسه راجع به چه موضوعی گفتگو داشته اند تصریح کرد: بیشتر درباره وضعیت تیم و بازیکنان صحبت کردیم. یکی از صحبت هایمان راجع به مهدی طارمی بود. با ابتکار بنده و آقای پیروانی پیشنهاد تمدید دوساله قرارداد مهدی طارمی را به باشگاه ارئه دادیم تا نشان دهم چقدر برایمان مهم است و برای او احترام قائلیم اما متاسفانه ایشان تاکنون نپذیرفته است قراردادش را تمدید کند.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: طارمی قصد دارد به یک تیم خارجی برود و برای همین در نامه ای به باشگاه اعلام کرد قصد ندارد قراردادش را تمدید کند.

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه به ماندن طارمی امیدواریم، گفت: با این حال طارمی یک بازیکن حرفه ای است و از این راه پول در می آورد. او خودش باید در اینباره تصمیم بگیرد.

برانکو درباره اینکه آیا تمام و کمال طلبش را دریافت کرده است؟ اظهار داشت: بحث تسویه یا شرط گذاشتن نبود. طبیعی است بابت این دو سه سال باید می نشستیم و تسویه حساب می کردیم. بحث تسویه با کمک هایم در ۵ دقیقه انجام شد. این بحث فقط درباره من کمی طول کشید که در نهایت هم حل شد. وقت نداشتیم تا به حال به این موضوع بپردازیم. آقای پیروانی هم تا حالا قرارداد ندارد و این موضوع هم حل می شود.

سرمربی پرسپولیس درباره آخرین وضعیت احمد نوراللهی گفت: وضعیت این بازیکن هم روشن می شود. الان دقیقا نمی توانم بگویم وضعیت او در چه مرحله ای است. اما روی نوراللهی حساب می کنیم و قطعا با بازگشتش، به ما کمک می کند.

وی درباره اینکه شایعه شده به خاطر زلزله تهران حاضر به تمدید قرارداد نشده و به نوعی ترسیده است، اظهار داشت: تفاوت من با بازیکنانم این بود که من موقع زلزله روی تختم خوابیده بودم اما بازیکنانم داخل ماشین هایش خوابیدند!

سرمربی پرسپولیس بار دیگر درباره مهدی طارمی صحبت کرد و گفت: با وکیل طارمی صحبت کردیم و او به من گفت قصدش چیست. البته باید بدانیم که طارمی در دو سال اخیر چقدر زحمت کشیده است و بهترین بازیکن لیگ ایران شده است. علاوه بر این باید بدانیم او ملی پوش است. درست است طارمی اشتباه کرد اما او قصد و نیت بدی در بحث قرارداد با باشگاه ترکیه ای نداشت. چون خودش هم عواقبش را در سال جام جهانی دید.

برانکو افزود: در حال حاضر هم طارمی تاوان کارش را می دهد. بارسلونا و رئال مادرید هم جریمه شده اند. این در همه باشگاه ها پیش می آید اما این مشکلات از روی عمد نیست. او حرفه ای است و حالا قراردادش تمام می شود. حقش است برود و نباید از او ایراد بگیریم.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۶۵۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای تمدید قرارداد اوسمار ویرا با پرسپولیس؛ سه برابر می‌خواهم!

باشگاه پرسپولیس دنبال تخفیف از سرمربی برزیلی برای تمدید قرارداد است.

طرفداری | باشگاه پرسپولیس پس از تفاهم اولیه شفاهی رضا درویش مدیرعامل با اوسمار ویه‌را سرمربی برزیلی سرخپوشان پایتخت در حال تنظیم قرارداد جدید برای تمدید است.

به نقل از مهر، درویش با ارسال این قرارداد به واحد حقوقی خواستار بررسی آنها و همچنین تعیین مبلغ قابل توجیه برای حفظ مرد برزیلی شده است. طبق توافق باشگاه پرسپولیس و اوسمار ویه‌را، پس از انتخاب این مربی به‌عنوان سرمربی جدید سرخپوشان، یک متمم جدید به قرارداد او اضافه شد که طی آن مبلغ پایه قرارداد ۱۶۰ هزار دلاری اوسمار بدون تغییر باقی ماند، اما آپشن‌های جدیدی به قرارداد این مربی برزیلی اضافه شده است.

بر اساس این آپشن‌ها در صورت قهرمانی پرسپولیس در هر یک از جام‌ها مبلغ ۴۰ هزار دلار، برای هر برد بیرون از خانه هزار دلار و برای هر برد خانگی ۵۰۰ دلار به‌عنوان پاداش به اوسمار ویه را تعلق خواهد گرفت.

حالا باشگاه پرسپولیس در نظر دارد کمتر از ۳۰۰ هزار دلار برای فصل آینده در اختیار ویه‌را قرار دهد اما ویه‌را بعید است با این رقم موفقت کند و پیش بینی ۵۰۰ هزار دلاری بابت ادامه حضورش در تیم را دارد.

حال باید منتظر ماند و دید آیا پرسپولیس بدون هیچ ملاحظه‌ای قرارداد مربی برزیلی را تمدید می‌کند یا در اجرای ان تعلل کرده و منتظر نتیجه او در باقیمانده بازی‌های فصل جاری لیگ برتر خواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • آدریان رابیو با یوونتوس تمدید می‌کند یا به عنوان بازیکن آزاد جدا می‌شود؟
  • آغاز رسمی مذاکرات پرسپولیس با 10 بازیکن
  • درویش: بازیکنان سپاهان وقت کشی کردند/ از عالیشاه بعید بود
  • با وجود علاقه ناپولی؛ قرارداد جانپیرو گاسپرینی با آتالانتا تمدید می‌شود
  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر
  • پرسپولیس دنبال تخفیف در تمدید قرارداد اوسمار
  • باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی
  • تمدید قرارداد سرخی روبرتو با بارسلونا قطعی شد
  • مانع بزرگ بر سر راه تمدید قرارداد اوسمار
  • ماجرای تمدید قرارداد اوسمار ویرا با پرسپولیس؛ سه برابر می‌خواهم!