Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@03:40:21 GMT

طالع بيني سال 2018

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۶۵۴۹۴

طالع بيني سال 2018

خبرگزاري آريا -

فال و طالع بيني سال 2018
سال 2018 تجربيات و موفقيت هاي بسياري هم در زندگي شخصي و هم در کار و حرفه براي مردم به ارمغان مي آورد. مي توانيد مشتاقانه منتظر توجه کساني که دوستشان داريد باشيد، و با دوستان و شريک زندگي جديدي ملاقات کنيد. طالع بيني شغل، ارتقا يا پيشرفت وضعيت کاري شما را پيش بيني مي کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از کار سخت نترسيد و سرنوشت خود را ببينيد. اين سال هم چنين زمان خوبي است که چيزهاي تازه را، چه ورزش و برنامه هاي تحصيلي باشد و چه يک قرار شام، تجربه کنيد. تنها کافي است از باز کردن در به روي دنياي اطراف خود نترسيد.
طالع بيني 2018 به عنوان يک راهنما، مسير شما را در اين سال هموار مي کند. براي خودتان زمان بگذرانيد و فشار زيادي بر خود وارد نکنيد. بايد آرام باشيد و از خودتان لذت ببريد. براي موفقيت هاي خود پاداش بگيريد. اين کار که گناه نيست، مستحق آن هستيد! افزون بر اين تلاش کنيد به رشد فردي بپردازيد. رويدادهاي گذشته را ارزيابي کنيد و شکست هاي قديمي را تکرار نکنيد. انقلاب زندگي شما بوسيله اين حقيقت، که از اشتباهات خود درس بگيريد، حاصل مي شود. کسب تجربه و استفاده از آن بسيار با ارزش است و اين موضوع در اين سال از اهميتي مضاعف برخوردار مي باشد.
در زمينه روابط، بسيار با اعتماد به نفس خواهيد بود. اگر اختلافاتي وجود دارد، نگران نباشيد، مي توانيد آنها را به آساني و بطور موثر حل کنيد. افزون بر اين مي توانيد از همراهي و مصاحبت شخص محبوبتان، کسي که با او به موفقيت مي رسيد، لذت ببريد. طالع بيني اين سال، براي کساني که عاشق و شيدا هستند واقعا بهترين ها را آرزو مي کند. کساني که مجرد هستند، مي توانند در حالي که با افراد جديد ملاقات مي کنند، از يک زندگي ماجراجويانه لذت ببرند. از "شکار کردن دل ها" و عشق بازي نترسيد. اين کار بسيار سرگرم کننده است. ستاره ها نشان مي دهند که در سال جاري با يک دوست واقعي که در زمان هاي سخت شما را ياري مي کند ملاقات مي کنيد. بايد مراقب اين دوستانتان باشيد چرا که در دنيا تعداد کمي از آنها وجود دارد.

طالع بيني جديد
وقتي که بحث بر سر کسب و کار است، مطابق با طالع بيني 2018، بسيار شاد خواهيد بود. کارفرماها تلاش و کار سخت شما را خواهند ديد و به خوبي قدرداني مي شويد. ممکن است پاداش هاي مالي و يا حتي ترفيع هم وجود داشته باشد. از طرف ديگر، اگر با شغل خود مشکل داريد و احساس مي کنيد ارزش شما ديده نشده است، از پذيرش پيشنهادهاي ديگر نترسيد، حتي مي توانيد کمي ريسک کنيد. اين سال، سال تغييرات است، پس اجازه ندهيد تغييرات شما را بترسانند. در زمينه مالي، بهتر است به آينده و پس از انداز بيشتر پول فکر کنيد. بعدها وقتي که بخواهيد خانه خود را مرتب و آراسته کنيد يا تصميم به تشکيل خانواده بگيريد، پول مفيد خواهد بود.
در سال 2018 مي توانيد يک موفقيت بزرگ در ورزش را هم تجربه کنيد. از اينکه زمان بيشتري را صرف فعاليت هاي تفريحي و اوقات فراغت خود کنيد نترسيد. در حوزه سلامت، وضعيت بسيار خوبي خواهيد داشت. فقط مراقب مشکلات سلامتي کوچکتر باشيد و آنها را دست کم نگيريد. بعدها ممکن هزينه اين سهل انگاري را بپردازيد. بهتر است وضعيت سلامتي خود را بررسي کنيد. سعي کنيد حداکثر استفاده را از اين سال ببريد. ستاره ها سالي پر از موفقيت را براي شما آماده کرده اند. از زندگي خود لذت ببريد و چيزهاي جديد را تجربه کنيد. اگر امکاناتش وجود دارد، صبر نکنيد و روياهاي دراز مدت خود را تحقق بخشيد.
منبع:perhoroscope.com


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۶۵۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی تولید ۷۰ هزار تن آسفالت در شهرکرد

بهنام دادایی گفت: پیش‌بینی می شود امسال ۷۰ هزار تن آسفالت با اختصاص قیر رایانه‌ای و با اعتباری بالغ‌بر ۸۴ میلیارد تومان در شهرکرد تولید شود.

بیشتر بخوانید

۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای خریداری ۳ دستگاه حمل زباله

مدیرکارخانه آسفالت شهرداری شهرکرد افزود: طی ۲۷ روز گذشته هزار و ۵۴۰ تن آسفالت تولید و ۱۶ هزار و ۹۴۰ مترمربع از معابر آرامستان آسفالت و لکه‌گیری معابر در نواحی چهارگانه انجام شد.

وی اضافه کرد: پارسال ۶۷ هزار و ۷۳۱ تن آسفالت تولید و در معابر سطح شهر توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • پیش بینی رگبار پراکنده باران در برخی مناطق استان
  • پیش‌بینی تولید ۷۰ هزار تن آسفالت
  • آخرین گل کریستیانو رونالدو در سانتیاگو برنابئو در لالیگا مقابل اتلتیک بیلبائو (18 آوریل، 2018) / فیلم
  • پیش‌بینی تولید ۷۰ هزار تن آسفالت در شهرکرد
  • ۲۰ کشوری که بیشترین جمعیت زاغه نشین را دارند
  • پیش بینی وضع هوای استان همدان
  • رویترز:‌ صادرات نفت ایران بیشترین رقم در ۱۰ ماه گذشته شد
  • تنها بازیکن رئال که رنگ پیروزی در اتحاد را دیده!
  • پیش بینی تولید ۱۰ هزار تُن توت فرنگی دلند
  • قیمت خودرو در بازار آزاد سه شنبه ۲۸ فروردین ماه