Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-03-28@23:34:57 GMT

تلگرام و اینستاگرام تا اطلاع ثانوی قطع شد

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۶۶۱۳۹

تلگرام و اینستاگرام تا اطلاع ثانوی قطع شد

به دنبال قطع شدن تلگرام و اینستاگرام روی خطوط اینترنت تلفن همراه و ایرانسل، از دقایقی پیش تلگرام روی خطوط اینترنت ثابت ای دی اس ال نیز قطع شد.

به گزارش امتداد نیوز به نقل از ایلنا، یک منبع آگاه چندی پیش اعلام کرده بود: باتوجه رخدادهای چند روز اخیر، دستور داده شده در صورت برگزاری تجمعات، قطعی نقطه‌ای ارتباطات ثابت و قطع اینترنت موبایل خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اسماعیل جبارزاده (معاون سیاسی وزیر کشور) نیز در نشست خبری که عصر امروز در وزارت کشور برگزار شد، گفت: دولت بنای تعطیلی شبکه‌های اجتماعی را ندارد، اما وقتی اختلالی در نظم عمومی ایجاد شود طبیعی است که به شکل مقطعی، دست به محدودیت بزنیم.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۶۶۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) اولین عکس از همسر پژمان جمشیدی؛ نگار فرهمند کیست؟

زی‌سان: پژمان جمشیدی، بازیگر مشهور سینما و تلویزیون عکس جدیدی از خودش در کنار همسرش را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

سال گذشته فیلمی از حضور پژمان جمشیدی در کنار همسرش نگار فرهمند بلاگر اینستاگرام در مراسم ختم آتیلا پسیانی در فضای مجازی دست به دست شد. پیش از این سام درخشانی با حضور در یک برنامه تلویزیونی از ازدواج پژمان جمشیدی و نگار فرهمند خبر داده بود.

نگار فرهمند یک بلاگر و مدل است. او در زمینه مد و پوشاک، لوازم آرایشی و انعکاس روزمرگی‌های خود فعالیت دارد. نگار بیش از ۳۰۰ k فالوور و دنبال کننده دارد.

نگار فرهمند همسر پژمان جمشیدی کیست؟

اگر اهل شبکه‌های اجتماعی و به‌ویژه اینستاگرام و مد و فشن باشید به احتمال زیاد نام نگار فرهمند را شنیده‌اید. بلاگری که به‌تازگی هم به واسطه‌ی ازدواج با پژمان جمشیدی بیش‌تر از او شنیده‌ایم.

بیوگرافی نگار فرهمند

رویداد۲۴ نوشت: نازآفرین جمشیدی:این روز‌ها داشتن پیج و صفحه‌ای پرمخاطب در اینستاگرام به خودی خود شما را مشهور می‌کند و البته برایتان درآمد هم به همراه خواهد داشت چه رسد به این‌که بخواهید با یک فرد مشهور هم ازدواج کنید.

یکی از این بلاگر‌های مشهور نگار فرهمند است. او به جز بلاگر بودن در زمینه مدلینگ هم فعالیت می‌کند ضمن این‌که در صفحه‌اش ار روزمرگی‌هایش هم می‌گوید و همین صفحه نزدیک به نیم میلیون فالوور و دنبال کننده دارد. او در ترکیه و قبرس و ایران فعالیت می‌کند و برای همین صفحه‌اش برای مخاطبین جذابیت دارد.

نگار فرهمند اگرچه خود در اینستاگرام و فضای مجازی شهرت و دنبال‌کننده و البته ثروت دارد، اما این اندازه از شهرت را مدیون ازدواجش با پژمان جمشیدیست. 

چندی پیش این سام درخشانی دوست گرمابه و گلستان پژمان جمشیدی با حضور در یک برنامه تلویزیونی از ازدواج پژمان جمشیدی و نگار فرهمند خبر داده بود.

نگار فرهمند زاده‌ی سال ۱۳۶۸ و در تهران با اصلت بختیاریست. او لیسانس مدیریت تبلیغات و فوق‌لیسانس مارکتینگ از قبرس دارد. در مورد او اطلاعات چندانی در دسترس و نیست و البته او و پژمان جمشیدی هم پس از رسانه‌ای شدن ازدواجشان هیچ‌یک در مورد آن سخنی بر زبان نیاورده و آن را تایید یا تکذیب نکردند.

نگار در متنی زیبا در صفحه شخصی‌اش نوشت:

دخترم گندم.
ما می‌گیم یه روز خوب میاد
ولى تو باور نکن
یه روز خوب چرا باید بیاد
وقتى تو مدام انتخابهاى تکرارى میکنى
یه روز خوب وقتى میاد
که همین الان که تو سختى هستى
بفهمى چرا اینجایى
و یا جات رو یا زاویه نگاهت رو تغییر بدى؛ و روز خوبت از همین الان شروع میشه????

نامزدی و ازدواج نگار فرهمند و پژمان جمشیدی

همان‌گونه‌که اشاره کردیم خبر ازدواج پژمان جمشیدی را سام درخشانی در برنامه خندوانه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ رسانه‌ای کرد. اما نام نگار فرهمند به عنوان نامزد پژمان جمشیدی توسط امین فردین برده شد و بر سر زبان‌ها افتاد. خبری که تاکنون هیچ‌کدام به آن واکنش ندادند.

پژمان جمشیدی فوتبالیست سال‌های دور و بازیگر این روز‌های سینمای ایران است. او زاده‌ی ۲۰ شهریور ۱۳۵۶ است. پژمان جمشیدی در یک خانواده فرهنگی متولد شده که پدرش دبیر زیست‌شناسی و مادرش آموزگار بوده‌است. او یک برادر و یک خواهر دارد که برادرش ۲ سال از او بزرگ‌تر و خواهرش از او کوچک‌تر است. او دانشجوی کارشناسی رشته مهندسی عمران بوده که پس از گذراندن ۱۱۰ واحد، به دلیل فعالیت در فوتبال از ادامه تحصیل انصراف داده است.

او در درازای فعالیت حرفه‌ای خود در فوتبال برای باشگاه‌هایی مانند سایپا، پرسپولیس، پاس تهران، فولاد خوزستان، استیل آذین و نیز برای تیم ملی ایران بازی کرد. جمشیدی از پول‌سازترین و فعال‌ترین بازیگران سینمای ایران در سال‌های اخیر است.
پژمان جمشیدی و نگار فرهمند در مراسم تشییع آتیلا پسیانی

از خبرسازترین حواشی رابطه پژمان و نگار حضور آنها در مراسم خاکسپاری آتیلا پسیانی بود. در این باره فیلمی منتشر که در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شد اگرچه تصویری از نگار فرهمند نبود، اما در آن فیلم پژمان جمشیدی از مردم می‌خواهد کنار بروند تا همسرش بتواند به او برسد. این نخستین حضور آنها در یک مراسم رسمی بود که با هم در آن دیده شدند.

پژمان جمشیدی متولد ۲۱ شهریور ۱۳۵۶ بازیکن اسبق تیم‌های فوتبال سایپا، پاس و پرسپولیس است. جمشیدی فوتبال خود را از باشگاه کشاورز تهران آغاز کرد و در تیم‌های سایپا، پرسپولیس، پاس تهران، استیل آذین، فولاد و ابومسلم نیز بازی کرد. وی سال ۲۰۱۱ زمان مربیگری میروسلاو بلاژویچ (ملقب به چیرو) در تیم ملی کشورمان برای دیدار‌های مقدماتی جام جهانی ۲۱۱۲ کره و ژاپن به این تیم دعوت و جایگزین فرهاد مجیدی شد.

tags # پژمان جمشیدی سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • (تصاویر) اولین عکس از همسر پژمان جمشیدی؛ نگار فرهمند کیست؟
  • محبوب‌ترین باشگاه‌های فوتبال در اینستاگرام /رتبه پرسپولیس و استقلال
  • تلگرام برای مقاصد تروریستی استفاده می‌شود
  • تعیین کلان پروژه‌های هوش مصنوعی در کشور/جزئیات ۵ طرح پایش مبتنی بر فناوری روز دنیا
  • دو ماهواره بخش خصوصی آماده پرتاب است/ اتصال تمام ساختمان‌های کشور تا پایان برنامه هفتم توسعه به فیبرنوری +فیلم
  • دریافت رایگان سرویس پریمیوم تلگرام؛ یک کابوس امنیتی!
  • مزیت رقابتی استان فارس، برخورداری از مردم مهمان نواز است
  • پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علم‌الهدی جوابیه داد
  • محور گنبدکاووس کلاله مسدود شد
  • حکم فیلتر تلگرام در اسپانیا متوقف شد