Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-03@13:06:32 GMT

افشای معمای 5 ساله

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۶۶۴۴۰

افشای معمای 5 ساله

راز مرگ مرد معتادی که به‌طرز مرموزی در خانه مجروح شده و در بیمارستان جان باخته بود، با اعتراف خواهر جوانش فاش شد.

ایران آنلاین / 9 تیر سال 91، مأموران کلانتری فرجام با تماس مسئولان بیمارستان الغدیر در جریان مرگ مشکوک مرد 45 ساله‌ای قرار گرفتند. با اعلام موضوع به بازپرس کشیک قتل و اعزام تیم تحقیق به محل، بررسی‌ها آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحقیقات مقدماتی نشان داد مرد میانسال به‌دلیل جراحت وارد شده بر شکمش دچار خونریزی شده و پس از انتقال به بیمارستان جان باخته است. خواهر مقتول به کارآگاهان گفت: برادرم معتاد بود و مشکل اعصاب و روان داشت. من و مادرم در خانه بودیم که او وارد اتاق شد اما چون تعادل نداشت روی زمین افتاد و میز عسلی در شکمش فرو رفت. ما سریع او را به بیمارستان رساندیم اما پزشکان نتوانستند او را نجات دهند.
با این اظهارات بازپرس پرونده دستور توقف تحقیقات را صادر کرد اما این موضوع در مرحله اظهارنظر رد و به همین دلیل پرونده با موضوع قتل برای رسیدگی به دادگاه کیفری عمد ارسال شد. در جریان تحقیقات تخصصی این بار خواهر مقتول به اتهام ضربه منجر به قتل بازداشت شد و در بازجویی گفت: برادرم معتاد بود و روز حادثه حال خوبی نداشت. من و مادرم در حال خوردن صبحانه بودیم که او از مادرم پول خواست. وقتی مادرم گفت پول ندارد سراغ من آمد اما همین که بلند شدم تا به او پول بدهم. با مادرم دعوایش شد که من برای آرام کردن آنها جلو رفتم اما در آن کشمکش وقتی خواستم او را عقب بکشم تعادلش به هم خورد و به میز عسلی خورد. ما او را سریع به بیمارستان رساندیم اما شدت خونریزی طوری بود که جانش را از دست داد.
با این اعتراف‌ها، خواهر مقتول به اتهام اقدام منجر به قتل بازداشت شد اما مادر مقتول از خون پسرش گذشت و رضایت داد.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۶۶۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ درمان رایگان زیر ۷ ساله‌ها روی پیشخوان بیمارستان‌ها

پس از رایگان شدن پوشش بیمه‌ای پنج دهک ابتدایی جامعه و اقدامات دولت و وزارت بهداشت جهت دسترسی به خدمات درمانی با قیمت ارزان، «درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال» نیز از اواخر سال گذشته نهایتا هم اجرایی شد و بر اساس این مصوبه تمام اقدامات تشخیصی و درمانی و بستری و جراحی در بیمارستان‌های دولتی و دانشگاهی برای سنین زیر هفت سال دارای پوشش بیمه، رایگان انجام می‌شود؛ در این گزارش چگونگی اجرای درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان کودکان مفید به تصویر کشیده شده است.

دریافت 71 MB

خبرنگار: زهرا روزبروزی/ تصویربردار و تدوینگر: احمدرضا زنگنه

دیگر خبرها

  • بازداشت عامل جنایت خونین در بوستان ولایت
  • جسدی بعد از ۲۵ روز در نی‌ریز کشف شد
  • دستگیری ۲ خواهر قاتل پدر در تهران
  • معمای اتوبان
  • اختلافات مالی در یک خانواده مشهدی منجر به قتل شد
  • برادرکُشی در مشهد به دلیل اختلافات مالی
  • برادرکُشی به دلیل اختلافات مالی در مشهد
  • ویدیو/ درمان رایگان زیر ۷ ساله‌ها روی پیشخوان بیمارستان‌ها
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • مردی با جیب پر از چک‌پول توسط برادرش به قتل رسید