Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-01@04:11:40 GMT

سرنوشت مرموز دو کارگر گمشده در کانال آب

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۶۶۵۶۲

سرنوشت مرموز دو کارگر گمشده در کانال آب

دو نفر از کارگرانی که پریشب در حال لایروبی کانال آب زیرزمینی در خیابان پیروزی تهران بودند پس از سقوط ناگهانی به کانال ناپدید شدند. امدادگران سازمان آتش‌نشانی نیز با همه تلاشی که تا سحرگاه در این کانال انجام دادند موفق به یافتن آنها نشدند.

ایران آنلاین / سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با اشاره به شرایط محل حادثه گفت: ۵ تن از کارگران در حال لایروبی در کانال آب زیرزمینی بودند که به یکباره ۲ نفر از آنها پس از افتادن در آب، ناپدید شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه در آن شب، بارانی در تهران نباریده بود به نظر می‌رسد که کارگران بعد از باز کردن مسیر زباله‌ها، در کانال آب زیرزمینی گرفتار شده‌اند.

ملکی درعین حال از ادامه جست‌و‌جو‌ها برای یافتن پیکر ۲ کارگر ناپدید شده خبرداد و گفت: جست‌و‌جو‌های نیرو‌های آتش‌نشان برای یافتن پیکر این ۲ کارگر همچنان ادامه دارد.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۶۶۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز کارگر برای کارگران تعطیل است

کارگران مشمول قانون کار روز کارگر امسال بر اساس قانون کار مانند سال‌های گذشته تعطیل هستند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در ماده 63 قانون کار جمهوری اسلامی ایران روز 11 اردیبهشت ماه هر سال به مناسبت روز کارگر ثبت شده است. امسال روز کارگر در تاریخ جهانی 12 اردیبهشت ماه است که این روز برای تمام کارگران مشمول قانون کار تعطیل رسمی به حساب می‌آید.

طبق ماده 63 قانون کار، کارفرمایان حق به کارگیری کارگران خود را در این روز ندارند، مگر آنکه حضور آنان با توافق کارگر و پرداخت اضافه‌کاری روز تعطیل میسر شود.

بنابراین، هفته جاری روز سه شنبه 11 اردیبهشت مطابق قانون کار جمهوری اسلامی روز کارگر و  چهارشنبه مصادف با 12 اردیبهشت‌ماه روز جهانی کارگر است که یکی از این دو روز  برای تمام کارگران مشمول قانون کار تعطیل رسمی باید منظور شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • فیلم| اعزام بالگرد برای یافتن دختر گمشده در کلاله‌
  • فوت مرموز دختری بعد از مهمانی رفتن با نامزدش
  • فیلم/ اعزام بالگرد برای یافتن دختر گمشده در کلاله‌
  • روز کارگر برای کارگران تعطیل است
  • نمایش نوزده نقشه قدیمی خلیج فارس در شهر کاریز کیش
  • تورم نقطه به نقطه ایران در فروردین ماه به کانال ۲۹ رسید
  • تورم نقطه به نقطه ایران در فروردین ماه ‌به کانال ۲۹ رسید
  • سند بسیار مهم درباره سفره‌های آب زیرزمینی؛ چرا همه سکوت کرده‌اند؟!
  • «روز کارگر» تعطیل رسمی است
  • لزوم جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات