Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-06@18:25:00 GMT

هنگام زانو درد چگونه ورزش کنیم؟

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۶۷۴۵۶

زانو یکی از مفاصلی است که احتمال آسیب دیدن آن در بین ورزشکاران زیاد است. ورزشکارانی که مشکل زانو دارند باید موارد خاصی را به هنگام ورزش رعایت کنند. ناطقان: به نقل از lequipe، ورزشکارانی که مشکل زانو دارند باید نکات خاصی را به هنگام ورزش رعایت کنند و حتی در انتخاب ورزشی که انجام می‌دهند محتاط باشند. نکات زیر می‌تواند قابل توجه باشد:
1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به درد طولانی مدت توجه کنید:
زمانی که زانو مرتب درد می‌کند باید به این درد توجه کرد و شدت فعالیت ورزشی را کاهش داد.
2. مراجعه به پزشک:
افرادی که مشکل جدی زانو دارند باید به پزشک مراجعه کنند و باعکسبرداری MRI مشکل زانو را مشخص کنند. پزشک می‌تواند توصیه‌های لازم را درباره فعالیت ورزشی که این افراد می‌توانند انجام دهند را ارائه دهد.
3. فعالیت‌های ورزشی که نباید با زانو درد انجام داد:
فعالیت‌های ورزشی شدید نباید با زانو درد انجام شوند. ورزش‌هایی همچون دویدن یا پیاده روی شدید، تنیس، راگبی، زومبا و بوکس را کنار بگذارید. به جای این روش‌ها ورزش‌های با شدت کمتر را انتخاب کنید.
4. ورزش‌هایی که می‌توان با زانو درد انجام داد:
ورزش‌هایی که فشار زیادی به زانو نمی آورند. عبارتند از: شنا، یوگا، پیلاتس، دوچرخه‌سواری و بادی بالانس تمامی ورزش‌های آبی برای افرادی که درد مفاصل دارند مناسب هستند. حتی اگر می‌خواهید راه بروید این کار را در آب انجام دهید تا فشار کمتری ه زانوی شما وارد شود.

منبع: ایسنا برچسب ها: زانو درد ، ورزش ، پزشک

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۶۷۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

المپیاد ورزشی فناورانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، علی احسانی مدیر تربیت بدنی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و مدیر اجرایی المپیاد فناورانه استان تهران با اعلام این خبر گفت: اولین المپیاد ورزشی فناورانه دانشجویی با حضور دانشجویان دانشگاه های وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی در سه بخش ورزش رباتیک، ورزش های دیجیتال و فیجیتال و فناوری و نوآوری در ورزش در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: این المپیاد ورزشی به همت دانشگاه صنعتی امیرکبیر و با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان امور دانشجویان، برگزار می شود.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه صنعتی امیرکبیر افزود: دانشجویان علاقه مند به شرکت در اولین دوره المپیاد ورزشی فناورانه تا ۲۵ اردیبهشت ماه فرصت دارند جهت ثبت نام به ادرس اینترنتی https://setav.ir.stso مراجعه کنند.

کد خبر 6098224

دیگر خبرها

  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • المپیاد ورزشی فناورانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود
  • مهم‌ترین ورزشی که می‌تواند شما را جوان نگه دارد (فیلم)
  • تعرفه سالن های ورزشی شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • تعرفه سالن های ورزش شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • مداخله به‌هنگام، راه کنترل نشانه‌های اوتیسم
  • مراقبت‌های ضروری بعد از تعویض مفصل زانو + فیلم
  • همه چیز درباره المپیاد ورزش‌های فناورانه + لینک ثبت نام
  • تمرینات ورزشی برای مبارزه با کبد چرب
  • افزایش تعرفه‌های امکان ورزشی شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳