Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کنست رژیم صهیونیستی با اعلام مخالفت خود با مصوبه حزب لیکود مبنی بر ضمیمه شدن کرانه باختری رود اردن به فلسطین اشغالی تاکید کرد، این مصوبه تنش آفرین هرگز اجرا نخواهد شد.

ایران آنلاین /  ­عضو کنست رژیم صهیونیستی یکشنبه شب با اعلام این اظهار نظر تاکید کرد بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم به خوبی این حقیقت را می داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک از قدس ، تزیپی لیونی از تصمیم شورای مرکزی حزب لیکود که اعضای آن با اجماع با ضمیمه شدن کرانه باختری رود اردن به اسرائیل موافقت کردند به شدت انتقاد کرد.
روزنامه عبری « معاریو » اعلام کرد لیونی گفت: « وزیران لیکود در کابینه علیه تصمیم شورای مرکزی این حزب در کنست رای خواهند داد آنان در کنست با زبان عبری برای الحاق کرانه باختری رود اردن به اسرائیل سخن می گویند و تلاش می کنند با زبان انگلیسی به این تصمیم رای منفی بدهند.»
وی این تصمیم لیکود را در تضاد با منافع اسرائیل دانست و گفت نتانیاهو به خوبی آن را می داند. نتانیاهو دیشب هنگام رای گیری بیم داشت در جلسه حضور یاید و حقیقت را به اعضای شورای مرکزی این حزب بگوید.
وزیر اسبق امور خارجه اسرائیل خاطرنشان کرد این تصمیم هرگز اجرا نخواهد شد و مصلحت اسرائیل در جدایی از میلیون ها فلسطینی است.
1500 نفر از اعضای شورای مرکزی حزب لیکود به اتفاق آراء به اعمال سیطره اسرائیل بر کرانه باختری رود اردن و منطقه الاغوار رای مثبت دادند./ صدا و سیما

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۶۷۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری

نظامیان صهیونیست به حمله‌های خود به مناطق مختلف کرانه باختری ادامه داده و شماری دیگر از فلسطینی‌ها را بازداشت کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از فلسطین الیوم، نظامیان رژیم صهیونیستی امروز نیز به مناطقی از کرانه باختری حمله ور شدند.

منابع فلسطینی اعلام کردند که نظامیان رژیم صهیونیستی به شهرک بیتا در جنوب نابلس در کرانه باختری یورش بردند.

از سوی دیگر منابع وابسته به هلال احمر فلسطین از زخمی شدن دو نفر در عزون در نزدیکی قلقیلیه در کرانه باختری خبر دادند.

منابع محلی نیز به درگیری‌هایی اشاره کردند که میان نظامیان اشغالگر با جوانان فلسطینی در جریان یورش آن‌ها به شهرک عزون رخ داده است.

در نابلس نیز درگیری‌هایی میان جوانان فلسطینی و اشغالگران رخ داد.

نظامیان رژیم صهیونیستی همچنین به منزلی درمنطقه الطور در نابلس نیز حمله ور شدند.

از سوی دیگر باشگاه اسیر فلسطینی نیز اعلام کرد که اشغالگران از روز گذشته تاکنون ۱۲ فلسطینی را در مناطق مختلف کرانه باختری بازداشت کرده اند.

طبق این آمار، شمار بازداشت شدگان به دست اشغالگران در کرانه باختری از هفتم اکتبر تاکنون به ۸۵۰۵ فلسطینی رسیده است.

دیگر خبرها

  • بلینکن وارد اراضی اشغالی شد
  • عملیات جدید ضدصهیونیستی در کرانه باختری
  • مجلس با وجود مخالفت دولت با الحاق جدولی به بودجه ۱۴۰۳ موافقت کرد
  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • بازداشت ۸ هزار و ۵۰۵ فلسطینی در کرانه باختری طی ۲۰۶ روز
  • هشدار مصر و اردن درباره کوچاندن فلسطینیان/ تاکید قطر بر جلوگیری از ورود منطقه به جنگ
  • محمود عباس: در صورت حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • در صورت حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • با حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • نبرد مسلحانه رزمندگان فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری