Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحيد خليلي در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، آموزش‌هاي کوتاه مدت را يکي از حوزه‌هاي فعاليتي جهاد دانشگاهي استان در راستاي مهارت آموزي و توسعه کارآفريني معرفي کرد و از شروع ثبت‌نام ترم زمستان آموزش هاي عمومي، تخصصي، تخصصي پيشرفته و اشتغال محور در مراکز آموزشي اين نهاد خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به ارائه آموزش‌هاي کوتاه مدت به فراگيران در قالب دپارتمان‌هاي علوم پزشکي، زبان‌هاي خارجي، علوم کامپيوتر و فناوري اطلاعات، فني و مهندسي، علوم انساني، کشاورزي و منابع طبيعي، هنر و معماري و کارآفريني و تجاري سازي، آموزش کارکنان محترم دولت و آموزش‌هاي مجازي (LMS)، عنوان کرد علاقمندان مي‌توانند در هر يک از دپارتمان‌هاي مذکور دوره‌هاي آموزشي مختلف و متنوع را با استفاده از اساتيد مجرب و مدرن‌ترين شيوه‌هاي آموزشي، آموزش ببينند.
وي يادآور شد که بيش از 70 عنوان دوره آموزشي اين نهاد به صورت مجازي و با محتواي الکترونيکي و تحت وب ايجاد شده که از طريق اينترنت قابل دسترسي است.
رئيس جهاد دانشگاهي استان با اشاره به طراحي و برگزاري دوره‌هاي آموزشي مانند آموزش کامل اجراي کفپوش‌هاي اپوکسي، دستيار دندانپزشک، تکنسين داروخانه، آموزش مراقبت از سالمند، برنامه‌‌نويسي اندرويد، حسابداري، تربيت مربي مهدهاي کودک، تربيت معلم مدارس ابتدايي، عکاسي، فتوشاپ عکاسي، تدوين و اديت فيلم و صدا، دکوراسيون داخلي، دوخت چرم ، تربيت راهنمايان ايرانگردي و جهانگردي، پرورش گياهان زينتي و آپارتماني، مهم‌ترين رويکرد معاونت آموزشي جهاد دانشگاهي را برگزاري دوره‌هاي اشتغال محور برشمرد.
خليلي خاطر نشان کرد که دپارتمان زبان‌هاي خارجي جهاد دانشگاهي استان در حال حاضر در 5 زبان خارجي شامل انگليسي، فرانسه ، آلماني، روسي و عربي به آموزش علاقمندان اين دوره‌ها مي پردازد که اخيراَ نيز آموزش مکالمه زبان عربي را به درخواست فراگيران، با اساتيد مجرب زبان عربي شروع کرده است.
وی افزود: از مهرماه 95 تا مهرماه 96، 16هزار و 97 نفر از آموزش‌هاي عمومي – تخصصي و اشتغال‌محور جهاد دانشگاهي استقبال کردند که نشان از آموزش‌پذيري بالاي مردم فهيم استان دارد.
متقاضيان جهت کسب اطلاعات بيشتر و ثبت‌نام در ترم زمستان مي‌توانند به پرتال jchb.ir مراجعه و يا با شماره تلفن‌هاي مراکز آموزشي تماس حاصل کنند.

- مرکز آموزش شماره 1 شهرکرد: بلوار شريعتي، نبش کوچه 17 تلفن: 33332093 و 33345400
- مرکز آموزش شماره 2 شهرکرد: خيابان وليعصر، روبروي بيمه سلامت تلفن: 32242517
- مرکز آموزش بروجن: ميدان شهرداري تلفن: 34221230 - 34235080
- مرکز آموزش فارسان: خيابان شهيد بهشتي، خيابان اشرفي اصفهاني تلفن: 33225330
- مرکز آموزش سامان: خيابان پاسداران، روبروي داروخانه شبانه روزي، تلفن: 33527464

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۶۹۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری پس از ۷سال به چرخه تولید برگشت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ازچهارمحال وبختیاری، حجت الله رئیسی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سامان گفت: کارشناسان جهاد کشاورزی شهرستان سامان از کارخانه فرآورده های گوشتی شقایق سامان تولید کننده سوسیس و کالباس، واقع در شهرک صنعتی شهر سامان فاز یک به منظور بررسی مسائل و مشکلات در عرصه تولید و همچنین برآورد آرد مصرفی ماهانه کارخانه بازید نمودند.

وی افزود: ظرفیت تولیدی این واحد تولیدی ۳۵۰۰تن درسال و با اشتغال ۱۰نفر می‌باشد.

رئیسی خاطر نشان کرد: فرآورده های گوشتی شقایق سامان بعد از ۷ سال تعطیلی سال گذشته مجدد به چرخه تولید بازگشت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سامان در پایان گفت : توسعه زنجیره تولید در صنایع غذایی یکی‌ از راهکارهای موفق در جهش تولید و رشد و توسعه اقتصادی است زیرا این راهکار در کاهش هزینه‌ها و افزایش اشتغال‌زایی و صادرات بسیار موثر است.


۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902961

دیگر خبرها

  • بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان
  • رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان
  • یک واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری پس از ۷سال به چرخه تولید برگشت
  • شرکت بیش از ۱۲ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش کردستان
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش صبح جمعه در فارس برگزار شد
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزگار در استان سمنان
  • آزمون استخدامی آموزش و پرورش با رقابت ۹۴۲۵ داوطلب در گیلان برگزار شد
  • رقابت ۱۶ هزار و ۴۷۱ داوطلب کرمانشاهی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • دوره آموزشی چرم دوزی در مهدیشهر