Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-29@16:37:05 GMT

۱۱ دی؛ تیتر یک روزنامه‌های صبح ایران

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۶۹۴۵۲

۱۱ دی؛ تیتر یک روزنامه‌های صبح ایران

ارتباطات > ارتباطات و فناوری - همشهری‌آنلاین:
تیتر یک روزنامه‌های صبح ایران اختصاص دارد به صحبت‌های رئیس جمهور در جلسه هیات دولت درخصوص اعتراض‌های چند روز اخیر در کشور، توضیح وزیر کشور درباره شیوه اعتراض و نقد، اختلال مقطعی در دسترسی به تلگرام و اینستاگرام،توصیه اصلاح‌طلبان به مردم، طرح تحول سلامت، انتقال آب به دریاچه ارومیه و برخی موضوع‌های دیگر:

اطلاعات: روحاني : دولت و مردم با هم مشكلات را حل مي‌كنند
امتياز: دولت و مردم با هم مشكلات را حل مي‌كنند
اعتماد: حل مشكلات با هم
جام‌جم: نقد را تحمل مي‌كنيم، اغتشاش را نه
بهار: نقد حق مردم است
ايران: انتقاد و اعتراض حق مردم است
صداي‌اصلاحات: انتقاد و اعتراض در همه امور حق مردم است
شهروند: اعتراض حق مردم است
جامعه‌فردا: دستور روحاني: زمينه اعتراض قانوني را فراهم كنيد
ابرار از قول وزير كشور: اغتشاش و آسيب‌رساندن به اموال مردم را نمي‌توانيم تحمل كنيم
اسرار: نمي‌گذاريم جامعه دچار تزلزل و ناامني شود
بشارت‌نو: تلاش براي بازكردن جعبه سياه اعتراضات
مردم‌سالاري: اختلال در اينستاگرام و تلگرام تصميم مقطعي است
شرق: حق اعتراض
آفتاب‌يزد: توصيه اصلاح‌طلبان به مردم
19 دي: اصلاح‌طلبان عليه اخلالگران
كيهان: پيام قيام سراسري ملت در 9 دي/بساط آشوبگران را جمع كنيد
جوان: سعودي‌ها ركورددار هشتگ‌سازي دعوت به آشوب در ايران!
پيام‌ما: ميراث‌كُشي شرط انتقال آب به درياچه اروميه
همدلي: بن‌بست بي‌پولي
سپيد: پزشكان نبض طرح تحول را گرفتند
هفت‌صبح: راز عجيب ارزاني سيگار

در همین زمینه: ۱۰ دی؛ پیشخوان روزنامه‌های صبح ایران ۹ دی؛ مهم‌ترین خبر روزنامه‌های صبح ایران ۶ دی؛ خبر اول روزنامه‌های صبح ایران.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۶۹۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزنامه نگاری با قدرت تیتر

به گزارش همشهری آنلاین،‌ دکتر مراد عنادی، تحلیل گر ارشد مسائل سیاسی و رسانه در یادداشتی درباره قدرت تیتر در رسانه ها نوشت: بدون شک مزیت نسبی روزنامه‌ ها در قدرت تیتر آنها نهفته است. گرچه گزارش میدانی ذیل روزنامه نگاری تحقیقی یا خبر تحلیلی و سوژه یابی هوشمندانه همگی ابزار قدرت رسانه های مکتوب محسوب می شوند اما این قدرت تیتر و خلاقیت در تیترزنی جذاب است که همچنان نبض تپنده دنیای روزنامه نگاری به شمار می رود.

به اعتقاد کارشناسان قدرت صدا در رادیو، قدرت تصویر در تلویزیون و سرعت انتشار خبر در فضای مجازی از مزیت های نسبی این رسانه ها هستند که در این بین قدرت تیتر که در نیم تای بالای صفحه یک روزنامه ها درج می شود مزیت نسبی و اختصاصی مطبوعات است.

در دنیای امروزی ممکن است مخاطبان با ذائقه های فست فودی فرصت خواندن همه صفحات روزنامه ها را نداشته باشند اما بدون شک از مخاطبان خاص و وفادار تا مخاطبان عام همگی در نگاه نخست تیتر یک مطبوعات را از نظر می گذرانند و این یعنی دیده شدن.

با این نگاه هر چند با رشد روزافزون رسانه های نوظهور و چالش آنها با رسانه های با قدمت بیشتر از جمله رسانه های مکتوب، از میزان تیراژ یا شمارگان روزنامه ها کاسته شده است اما روزنامه ها با قدرت تیتر یک و فتو تیتر یا همان تیتروعکس همچنان محل توجه مخاطبان و اثرگذاری در فضای رسانه ای هستند.

صرفنظر از قدرت تیتر و به رغم برداشت بعضا تهدید محور از سهم خواهی رسانه های نوظهور مجازی به نظر می رسد رسانه های مکتوب و حتی رادیو وتلویزیون با بهره گیری از بستر فضای مجازی به عنوان فرصت می توانند بر میزان برد و اثرگذاری خود بیافزایند.

در سال های اخیر برخی رسانه های مکتوب با هوشمندی توانسته اند با تولید گزارش های میدانی و تیترهای جذاب که در فضای مجازی به اشتراک گذاشته اند نه تنها خلا کاهش تیراژ را پر کنند که حتی بیشتر دیده شوند و مخاطبان میلیونی پیدا کنند.

با این اوصاف و به رغم این که خرید روزنامه در کیوسک ها یا دکه های فروش مطبوعات رفته رفته جای خود را به پیشخوان روزنامه در فضای مجازی و گوشی همراه علاقمندان داده است اما روزنامه ها همچنان پرفروغ در عرصه رقابت فشرده رسانه ها حضور داشته و در باشگاه رسانه ای و بازیگران جدید آن با قدرت تیتر خودنمایی می کنند.

کد خبر 848172 برچسب‌ها رسانه - خبرگزاری روزنامه

دیگر خبرها

  • روزنامه نگاری با قدرت تیتر
  • روزنامه‌های اقتصادی دو‎شنبه ۱۰ اردیبهشت
  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • روزنامه‌های اقتصادی یک‌‎شنبه ۹ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌های استانی- شنبه ۱۳ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه - شنبه ۱۳ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه استانی - شنبه ۱۳ اردیبهشت
  • روزنامه‌های اقتصادی شنبه ۸ اردیبهشت
  • عکس/ تیتر روزنامه های ورزشی شنبه ۸ اردیبهشت