Web Analytics Made Easy - Statcounter

در نخستین جشنواره ملی نقد متون و کتب علوم انسانی در پژوهشگاه علوم انسانی از مازیار مهیمنی به عنوان نویسنده نقد برتر تقدیر شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در نخستین جشنواره ملی نقد متون و کتب علوم انسانی در پژوهشگاه علوم انسانی از مازیار مهیمنی به عنوان نویسنده نقد برتر تقدیر شد.   مهیمنی از سال ۱۳۹۱ تا کنون عضو گروه زبان‌های خارجی شورای بررسی متون  پژوهشگاه علوم انسانی و رئیس کمیتۀ تخصصی زبان و ادبیات فرانسه این شوراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 این کمیته که هستۀ مرکزی آن را اعضای گروه زبان فرانسۀ دانشگاه بوعلی سینا تشکیل می‌دهند، تا کنون ده‌ها کتاب و مقاله را مورد نقد و بررسی قرار داده و همچنین دو سمینار را با حضور استادان دانشگاه سوربن جدید، پروفسور ژان بسی یر و پروفسور فیلیپ داروس، برگزار کرده است.   لازم به ذکر است، این دو سمینار پروژه‌های مشترک دانشگاه بوعلی سینا و پژوهشگاه علوم انسانی بوده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۶۹۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز آزمون سراسری علوم ریاضی و علوم انسانی

آزمون سراسری گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی و همچنین گروه آزمایشی علوم انسانی راس ساعت ۸ صبح شروع شد.

در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، ۱۲۸ هزار و ۳۶۲ داوطلب و در گروه آزمایشی علوم انسانی ۳۸۴ هزار و ۹۶۰ داوطلب شرکت کرده اند.

فرآیند برگزاری آزمون صبح‌ها رأس ساعت ۸:۰۰  و بعدازظهر ساعت ۱۴:۳۰ آغاز می‌شود و درب حوزه‌های امتحانی به ترتیب رأس ساعت ۷:۳۰ صبح و ۱۴:۰۰ بسته خواهد شد.

در آزمون سراسری نوبت اول  در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت نام کرده‌اند که ۶۳ درصد آنها زن و ۳۷ درصد مرد هستند. در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو معلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در قزوین
  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ با گروه های آزمایشی ریاضی و انسانی
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری در اصفهان
  • آغاز آزمون سراسری علوم ریاضی و علوم انسانی
  • رقابت ۶۴ هزار و ۷۱۹ داوطلب اصفهانی نوبت اول آزمون سراسری
  • برگزاری کنکور سراسری فردا و پس فردا
  • حضور دانشگاه بوعلی سینا در رتبه‌بندی نیچر ایندکس ۲۰۲۴
  • تقدیر از مقام شامخ معلم و استاد به مناسبت دهه سرآمدی آموزش