Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی گفت: در هر جامعه ای رمز موفقیت و پیروزی اتحاد و همدلی هست و این در جامعه اسلامی ما نیز از جایگاه ویژه و ممتازی برخوردار است که نهم دی نشانه وحدت و انسجام ملی در برابر فتنه‌های بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر آرش رنجبران در مراسم بزرگداشت حماسه‎ 9دی با حضور هیات رئیسه، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی، در سالن سمینار این واحد دانشگاهی برگزار شد، 9 دی را حماسه بی نظیر مردم و تجلی ولایتمداری آنان و پاسداری از انقلاب اسلامی و خون شهداء دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس واحد ایلخچی افزود: «حماسه نهم دی نه به یک قشر خاص و نه به یک طیف خاص، بلکه متعلق به کل ملت بود و باید قدر این اتحاد و همدلی را بدانیم و وجود نعمتهای بزرگی چون امنیت و ولایت را در هر لحظه شکرگزار باشیم.»

معاون هماهنگی نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا نیز با بزرگداشت 9 دی از آن به عنوان حرکت ملی و دینی در راستای حفظ نظام و دستاوردهای آن نام برد و درباره تعاریف فتنه و حادثه گفت: «ماجراهای سال 88 فتنه بود نه یک حادثه. پدیده هایی که اوضاع سیاسی و اقتصادی را مختل کنند فتنه هستند که چه بسا خسران 8 ماه از سال 88 بیشتر از 8 سال جنگ بود. »

سرهنگ هاشم پور با توجه به خطبه 50 حضرت علی(ع) از نهج البلاغه از زمینه های فتنه و شکل گیری آن و موارد برخورد با آن به تفصیل نام برد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۶۹۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۱۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل کمربندی ایلخچی تبریز

وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر کاری یک روزه خود به آذربایجان شرقی در بازدید از روند اجرایی کمربندی ایلخچی با اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این طرح زیرساختی موافقت کرد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075635 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اظهارات دانشجوی ناهی از منکر از روز حادثه/ برای دفاع از ۳ دختر تذکر لسانی دادم و اوباش با چاقو حمله‌ور شدند
  • حج تجلی وحدت و اقتدار امت اسلامی است
  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • انسجام فکری و تشکیلاتی لازمه تأثیرگذاری شوراها است
  • وحدت در جامعه اسلامی مهم‌ترین رکن پیشرفت است
  • تمدن نوین اسلامی با وحدت محقق می‌شود/ عینت‌بخشی به وحدت اسلامی در دستور کارم بود
  • نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی؛ نشانه تحریم‌ناپذیری ایران
  • تقویت انسجام ملی در سایه انجام عملیات وعده صادق
  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل کمربندی ایلخچی تبریز
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است