Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد:محمدتقی فاضل میبدی در گفت و گو با نامه نیوز گفت: زلزله کرمانشاه و ارسال کمک های مردمی نشان داد که مردم به مسئولان امر اعتماد کافی ندارند اما متاسفانه همیشه دیر درمی یابیم که مملکت مشکل دارد. به هرحال خشونت و اعتراضات کف خیابانی نیز راه حل نیست و باید به مردم اطمینان کرد که مشکلاتشان رفع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خرداد به نقل از نامه نیوز، تجمعات اعتراضی در شهرهای مختلف که با خشونت و تخریب اموال عمومی نیز همراه بوده است، مورد انتقاد فعالان سیاسی از هر دو جریان اصلاح طلب و اصولگرا است. چه آنان که اصرار دارند همه برای انتقاد از دولت و در اعتراض به گرانی به خیابان آمده اند و چه آنان که اعتقاد دارند عده ای بر موج اعتراضات مردمی سوار شده و قصد سوء استفاده دارند. همه با خشونت و درگیری های کف خیابانی مخالف هستند و تاکید دارند که باید هرچه سریعتر این وضعیت را کنترل کرد.
محمدتقی فاضل میبدی، عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم در گفت وگو با نامه نیوز در مورد چرایی شکل گیری تجمعات اخیر، گفت: « روشن است که عوامل مختلف از گرانی و مشکلاتی معیشتی مردم تا سوءاستفاده های سیاسی و عوامل بیگانه دست به دست هم داده و این وضعیت را ایجاد کرده اند». برچسب ها: صداوسیما ، محمدتقی فاضل میبدی ، اغتشاشات

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۶۹۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب ۳۰۰ قنات جنوب سیستان و بلوچستان در سیل اخیر

رئیس جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: در بارندگی‌های اسفندماه سال گذشته و فروردین امسال و وقوع سیل در استان، بیش از ۳۰۰ رشته از قنوات دچار خسارت شده که جهت مرمت و بازسازی آنها اعتباری بالغ بر یک هزار و ۲۰۰ میلیاد ریال مورد نیاز است. - اخبار استانها -

سیدمحمدرضا سیدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان با اشاره به 9 اردیبهشت روز جهانی قنات اظهار داشت: کشاورزی استان سیستان و بلوچستان از نظر وابستگی به آب قنات رتبه چهارم کشوری را داراست. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان گفت: طبیعت خشک و کم باران استان، نیاکان سختکوش مردم این دیار را مانند سایر استان‌های کویری کشور سمت تکنولوژی حفر قنات سوق داده که نتیجه زحمات و تلاش‌های طاقت فرسای آنها در قالب یک هزار و 925 رشته قنات به طول دو هزار و 327 کیلومتر به عنوان میراثی گران‌بها به ما سپرده شده است. 

وی افزود: استان سیستان و بلوچستان از نظر تعداد قنوات رتبه ششم کشوری و به لحاظ وابستگی کشاورزی استان به آب قنات با 15 درصد رتبه چهارم کشوری را در بین استان‌های قنات‌خیز کشور برخوردار بوده و این نکته موید نقش بسزا و مهم قنات در تولید محصولات کشاورزی و ایجاد اشتغال در استان است.

سیدحسینی خاطرنشان کرد: در بارندگی‌های اسفندماه سال گذشته و بارش‌های فروردین امسال و وقوع سیل در استان، بیش از 300 رشته از قنوات دچار خسارت شده و جهت مرمت و بازسازی این قنوات، اعتباری بالغ بر یک هزار و 200 میلیاد ریال مورد نیاز است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: جهت حفظ و نگهداری این میراث ملی لازم است که با یاری مالکین و کشاورزان قنوات به مرحله‌ای برسیم که قنوات مجدداً رونق سابق خود را بازیابند و با اختصاص اعتبار لازم و اجرای عملیات زیربنایی به روش‌های علمی در حفظ این میراث ارزشمند کوشا باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اضافه شدن ۳۷ دستگاه ون و اتوبوس به ناوگان حمل و نقل بندرعباس
  • خسارت ۳.۲ میلیاردی سیل اخیر به تأسیسات پارک ملی هفتادقله
  • تخریب ۳۰۰ قنات جنوب سیستان و بلوچستان در سیل اخیر
  • نامه غریب‌آبادی به کمیسر عالی حقوق بشر برای سرکوب خشونت‌آمیز جنبش‌های دانشجویی حامی فلسطین
  • وزیر اول ایرلند شمالی خشونت‌ها در غزه را نسل کشی خواند
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • عکس| رقص نور به جای آسفالت؛در تونل کندوان چه خبر ست؟
  • محکومیت شدید برخوردهای خشونت آمیز علیه اساتید و دانشجویان غربی
  • ببینید | افزایش خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان حامی فلسطین
  • قتل مدیر عامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو