Web Analytics Made Easy - Statcounter

انزلی-مسئول سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان بندرانزلی از مصدوم شدن سه نفر بر اثر تصادف شدید سه خودروی سواری در محور انزلی به رضوانشهر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد رضاپورغروب یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماموران آتش نشانی و تیم واکنش سریع ساعت ۱۷:۴۹ دقیقه با گزارش مردمی به سامانه ۱۲۵مبنی بر وقوع تصادف در محور انزلی به رضوانشهر، در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ماموران آتش نشانی بلافاصله پس از رسیدن به محل حادثه اقدام به خارج کردن مصدومان از خودروها کردند، افزود: متاسفانه بر اثر برخورد دو خودروی سواری پراید و یک خودروی سواری سمند در کیلومتر ۵ جاده انزلی به رضوانشهر سه سرنشین از این سه خودرو مصدوم شدند که توسط تیم اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

مسئول سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان بندرانزلی با اشاره به اینکه در این عملیات هفت آتش نشان و دو دستگاه خودروی آتش نشانی و یک دستگاه خودروی واکنش سریع  به محل حادثه اعزام شدند، تصریح کرد: بررسی علت حادثه برعهده پلیس راهنمایی و رانندگی است و متعاقبا اعلام خواهد شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۷۰۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف خودروی پژو و کامیون در یاسوج ۳ کشته برجای گذاشت

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه جمعه یک دستگاه خودروی پژو با ۲ دستگاه کامیون در تونل شماره ۵ محور یاسوج به بابا میدان برخورد کرد.

این حادثه منجر به آتش سوزی خودروی پژو شد.

متأسفانه در این حادثه سه نفر جان باخته و ۲ مصدوم حادثه توسط تیم‌های امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

کد خبر 6096067

دیگر خبرها

  • تصادف خودروی پژو و کامیون در یاسوج ۳ کشته برجای گذاشت
  • تصادف زنجیره‌ای در اتوبان کرج-قزوین ۵ مصدوم برجای گذاشت
  • یک کشته و سه مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در تکاب
  • دو حادثه رانندگی با ۱۵ مصدوم در اردبیل
  • یک کشته و ۸ زخمی در تصادف سه دستگاه خودروی سواری در بوکان
  • تصادف دو خودرو سواری با ۷ مصدوم
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در این بزرگراه تهران/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در بزرگراه شیخ‌فضل‌الله/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • شش مصدوم در برخورد رخ به رخ پژو ۴۰۵ با ساینا در محور چلیچه به جونقان
  • واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت