Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@16:04:21 GMT

محرومیت سه جلسه ای برای هافبک یونایتد

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۷۰۳۱۸

محرومیت سه جلسه ای برای هافبک یونایتد

رکنا: اشلی یانگ، هافبک منچستریونایتد به علت برخورد خشن با تادیچ، 3 جلسه از همراهی تیمش محروم شد.

یانگ در دیدار تیمش مقابل ساوتهمپتون، با آرنج ضربه سختی به شکم تادیچ وارد کرد و پس از بازی، نشریات و وبسایت ها معتقد بودند که او شایسته محرومیت است. حال کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال انگلیس نیز او را با سه جلسه محرومیت از همراهی تیمش محکوم کرده و یانگ نیز این محرومیت را پذیرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بیانیه اتحادیه آمده: اشلی یانگ از همراهی یونایتد در 3 بازی بعدی محروم خواهد بود. او قبول کرده که حرکتی غیروزشی و خشن در دیدار روز گذشته مقابل ساوتهمپتون انجام داده؛ ولی معتقد بوده که محرومیت سنگین است. با این حال اعتراض او توسط کمیته رد شده است.
بدین ترتیب، در حالی که یونایتد مایکل کریک، اسمالینگ، بایی، فلینی، ابراهیموویچ و لوکاکو را به علت مصدومیت در اختیار نداشت، حالا اشلی یانگ را نیز در فهرست غایبین خود می‌بیند. شیاطین سرخ امروز به مصاف اورتون خواهند رفت و سپس در جام حذفی مقابل دربی کانتی و در لیگ برتر به مصاف استوک سیتی می‌روند.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۷۰۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم

23 آوریل سال 2003، دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین تیم های منچستریونایتد و رئال مادرید در حضور 66 هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه اولدترافورد برگزار شد که این دیدار با برتری 4-3 شاگردان سرالکس فرگوسن خاتمه یافت. هواداران منچستر یونایتد هنگام تعویض رونالدو نازاریو، این ستاره رئال مادرید را تشویق کردند.

دانلود (3.6MB)

دیگر خبرها

  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان
  • حسرت شوت‌زنی که پنالتی از دست داد (عکس)
  • ربیعی به درخشش این ستاره دلخوش کرده است!
  • استعلام مهم تراکتور منفی شد
  • محرومیت تماشاگران شمس آذر قزوین مقابل پیکان
  • هواداران منچستریونایتد بلیت‌هایشان را به باشگاه پس دادند!
  • وزیر ارتباطات دولت رئیسی: دوستان همراهی کنند گوگل‌پلی را رفع فیلتر می‌کنیم!
  • ۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور
  • ستاره یونایتد: عذرخواهی چرا، جواب کاونتری را دادم!‏
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم