Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای درک یک نفر، باید «گوش و چشم» او باشید. گوش دادن، روشی برای درک دیگران است. شکایت کردن از خودتان را متوقف کنید و اشتباهات همسر خود را قضاوت نکنید. از انتقاد کردن خودداری کنید. کار‌هایی را انجام دهید که او بداند که شما نه تنها همسر او هستید، بلکه دوستی برای او هستید که می‌تواند به شما اعتماد کند.به گزارش بلاغ، حفظ عشق در زندگی زناشویی شاید سخت‌ترین کار ممکن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اینجا به ۵ نکته اشاره می‌کنیم که می‌توانید همسر خود را برای همیشه عاشق خود نگه دارید. در ادامه این مطلب را به نقل از سیمرغ بخوانید. 

۵ روش برای اینکه همسرتان را برای همیشه عاشق خودتان نگه دارید

اگر هیچ چیزی در یک رابطه سخت نباشد، می‌توان گفت: حفظ رابطه عاشقانه از همه سخت‌تر است. حتی اگر چه به نظر مشکل می‌رسد، اما غیر ممکن نیست. من همیشه بر این باور هستم که «اگر اراده‌ای وجود داشته باشد، پس راهی هم وجود دارد.» اگر چیزی را به قدر کافی بخواهید، برای رسیدن به آن دست به هر کاری می‌زنید. این حرف در مورد عشق نیز به کار می‌رود.

بنابراین، تجربه نشان داده است که برای کشف جزئیات کوچک، توجه دائمی مورد نیاز است که به همسر شما کمک می‌کند تا به طور دائم عاشق شما باشد. در اینجا به ۵ نکته اشاره می‌کنیم که می‌توانید همسر خود را برای همیشه عاشق خود نگه دارید:

خودتان را باور کنید

بسیار جالب است که یک زن به خود، زیبایی، لطافت و خصوصیات اخلاقی خود شک نداشته باشد. با دانستن اینکه شما چقدر عالی هستید، مطمئن می‌شوید که همسر شما در زمان‌های سختی کنار شماست. اما از همه مهم تر، او قدرت و شفافیت ذهنی شما را در صورت نیاز تحسین خواهد کرد.

به او اعتماد کنید

وقتی حسادت وارد رابطه‌ای می‌شود، بهتر است احساسات خود را کنترل کنید. به همسر خود ثابت کنید نه تنها به عنوان یک همسر وفادار، بلکه به عنوان زنی که می‌تواند در زمان‌های ترس و حتی شکست می‌تواند خودش باشد، به او اعتماد دارید و او هم می‌تواند به شما اعتماد کند.

همدرد باشید

برای درک یک نفر، باید «گوش و چشم» او باشید. گوش دادن، روشی برای درک دیگران است. شکایت کردن از خودتان را متوقف کنید و اشتباهات همسر خود را قضاوت نکنید. از انتقاد کردن خودداری کنید. کار‌هایی را انجام دهید که او بداند که شما نه تنها همسر او هستید، بلکه دوستی برای او هستید که می‌تواند به شما اعتماد کند.


کاری کنید شما را درک کند

همانطور که در بالا ذکر شد، برای درک کردن، باید بدانید که چگونه گوش کنید؛ اما باید این را هم بدانید که برای درک شدن چگونه ارتباط برقرار کنید. بدون داد و فریاد حرف تان را بزنید. کج خلقی نکنید، کلمات خود را پیچ و تاب ندهید، رک و راست حرف خود را بگویید. درک اشتباه موجب به وجود آمدن مسائل منفی در زندگی زناشویی می‌شود.

شوخ طبع باشید

این را بدانید که شما هر چیزی را نمی‌دانید و حتی می‌توانید به خودتان بخندید. این کار باعث می‌شود او هر روز بیشتر از روز قبل عاشق شما شود. لبخند شما می‌تواند تاریک‌ترین روزهایتان را روشن کند و روز‌های استرس زای شما را به روز‌هایی آرامش بخش تبدیل کند. بنابراین، به دنبال چیزی بگردید که بخندید و به او کمک کنید تا او هم بخندد، هر روز. می‌توانید با صدای بلند بخندید.

هر مردی متفاوت است و اگر عاشق همسر خود هستید، باید یاد بگیرید که چه چیز‌هایی را در شما دوست دارد. خصوصیاتی را که او جذب شما شده است در خود پرورش دهید و به دنبال بهتر کردن آن باشید. به یاد داشته باشید که تنها کاری که باید انجام دهید این است که همسر شما همان حسی را داشته باشد که در روز اول نسبت به شما داشت.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۷۰۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره‌ای که عاشق بارسلوناست به بایرن می‌رود!

به گزارش "ورزش سه"، برناردو سیلوا علاقه خاصی به بارسا دارد. ستاره پرتغالی سیتی در یکی دو مصاحبه به صراحت در این رابطه حرف زده و اخیرا ژوائو فلیکس نیز تایید کرد که برناردو همیشه از او در مورد بارسا می پرسد و به نوعی نسبت به باشگاه کاتالان وسواس پیدا کرده اما او بسیار بدشانس است که در مقطعی مورد توجه این باشگاه قرار دارد که از نظر مالی در شرایط خوبی نیست.

برناردو هنوز یک سال دیگر با سیتی قرارداد دارد ولی بند فسخ 50 میلیون یورویی او در تابستان قابل فعال شدن است. بارسا برناردو را به عنوان گزینه شماره یک تابستان مدنظر دارد ولی تا زمانی که از نظر فرپلی مالی مجوز لالیگا را نگیرد، این خرید غیرممکن است. بارسا باید یکی دو بازیکن خود را با رقمی خوب بفروشد تا بتواند از فرمول یک فروش در برابر یک خرید استفاده کند. 

در چنین شرایط سختی، حالا رلادیو کاتالونیا ادعا کرده که بایرن مونیخ نیز به خرید برناردو علاقه‌مند شده و از نظر مالی نیز پیشنهادی به مراتب بهتر برای ستاره پرتغالی دارد. بایرن نه تنها مشکلی برای پرداخت بند فسخ برناردو ندارد که دستمزد بیشتری نیز به او خواهد داد. برناردو احتمالا منتظر مشخص شدن وضعیت بارسلونا خواهد ماند و سپس تصمیم نهایی را خواهد گرفت. 

بارسا در سال های اخیر ستاره های زیادی را به دلیل مشکلات مالی از دست داده و شاید برناردو نفر بعدی باشد.

دیگر خبرها

  • طوطی دراکولا ؛ این خون آشام عاشق میوه است! (+تصاویر)
  • (تصاویر) وقتی حیوانات عاشق می‌شوند
  • وقتی حیوانات عاشق می‌شوند (عکس)
  • قهرمانی ژاپن در جامی که ما عاشق آن هستیم!
  • گواردیولا: هنوز هم عاشق بایرن مونیخ هستم!
  • من عاشق تیمم هستم و به بایرن نمی‌روم
  • راهکار استرالیایی‌ها برای جلوگیری از دزدی در فروشگاه‌ها + فیلم
  • ستاره‌ای که عاشق بارسلوناست به بایرن می‌رود!
  • کوه‌ها هم ترک برمی‌دارند!
  • فیلم | ادعای جنجالی؛ خواننده تنهاترین عاشق این جوان گمنام بود نه فریدون فروغی!