Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک کارآفرین مینابی با استفاده از ظرفیت‌های کشاورزی،دامی و پرورش طیور با راه اندازی کارگاه پرورش شترمرغ در روستای دمشهر اشتغال انجام داده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میناب جنوب،یک کارآفرین مینابی با استفاده از ظرفیت‌های کشاورزی،دامی و پرورش طیور با راه اندازی کارگاه پرورش شترمرغ مولد در روستای دمشهر اشتغالزایی انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس کریمی با مشارکت یکی از فعالان اقتصاد مقاومتی با سهم آورده ۱۷۰ میلیون و با دریافت تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی از بسیج سازندگی شهرستان میناب در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی موفق به راه اندازی دو مزرعه پرورش شتر مرغ مولد در روستای دومشهر شده است.

عباس کریمی ،فعال اقتصاد مقاومتی در میناب گفت: در حال حاضر با ۳۰ قطعه شترمرغ در دو واحد سنتی برای سه نفر  اشتغالزایی کرده ام.

وی یادآور شد:در صورت حمایت و واگذاری تسهیلات بیشتر از سوی نهاد های متولی با بهره‌بردای و توسعه کارگاه های پرورش شترمرغ برای بیش از ۵۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در روستا شغل ایجاد خواهد شد.

کارآفرین نمونه شهرستان میناب در زمینه پرورش شترمرغ نیز در این کارگاه اظهار داشت: پرواربندی شترمرغ سالانه حدود ۴۵ درصد سود دارد که رقم مناسبی است و لازم است توسعه یابد.

این کارآفرین مینابی قیمت شترمرغ ماده ۲۰ میلیون تومان،شترمرغ نر ۱۰ میلیون تومان و قیمت تخم نطفه دار شترمرغ ۱۰۰ هزار تومان و بدون نطفه را ۲۰ هزار تومان بیان کرد و علت عدم توسعه این صنعت پرسود در شهرستان میناب را نبود بازاریابی دانست.

به گفته این فعال اقتصاد مقاومتی یک شترمرغ مولد، چند برابر یک گاو ماده سود دهی دارد.

این کار آفرین مینابی این کارگاه اقتصادی را در زمینی به مساحت ۳ هزار متر مربع در روستای دمشهر میناب راه اندازی کرده است.

انتهای پیام/ز

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۷۰۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار در دانشگاه شهید چمران اهواز

انجمن‌های علمی دانشجویی مدیریت، روانشناسی و استارتاپ دانشگاه شهید چمران اهواز در نظر دارد هر هفته در دانشکده اقتصاد این دانشگاه سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار را برگزار کند.

به گزارش ایسنا، اولین جلسه از سلسله برگزاری این کارگاه ها فردا یکشنبه از ساعت ۹ تا ۱۲ با تدریس میلاد الاسوند، مخترع چندین اختراع ملی و بین‌المللی، مشاور ثبت اختراع و مالکیت فکری ایده های تجاری و کارشناس ارشد مدیریت کسب و کار برگزار می شود.

روش های طراحی خدمات و محصولات جدید، تکنیک‌های ایده پردازی روز دیاگرام دانکر، اسکمپر، تریز و ایده پردازی برای ثبت اختراع از جمله سرفصل های این کارگاه است.

همچنین دومین جلسه از سلسله برگزاری این کارگاه‌ ها با تدریس عبدالهادی درزیان عزیزی؛ عضو هیئت علمی گروه مدیریت دانشگاه شهید چمران اهواز و مشاور کسب و کار دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۴ در دانشکده اقتصاد و علوم اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می شود.

 راه اندازی کسب و کار از ایده تا پدیده، ارزیابی ایده کسب و کار، مدل های کسب و کار و انواع آن، بوم کسب و کار و تمرین و جمع بندی از جمله سرفصل های این دوره است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وزیر کار: برای تحقق شعار امسال، باید در مسیر جهش تولید قدم برداریم
  • سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار در دانشگاه شهید چمران اهواز
  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • وزیر کشور: مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند
  • مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور است
  • لرستان |توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم