Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کردستان، مدیرکل ورزش وجوانان کردستان گفت: هفته دهم رقابت‌های لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور عصر دیروز در شهر‌های مختلف پیگیری شد.
حامد جولایی گفت: تیم راه یاب ملل مریوان نماینده کردستان در دور برگشت رقابت‌ها در سالن هزارو ۲۰۰ نفره زاگرس به مصاف تیم یک دست و تهاجمی شهرداری جوان ارومیه رفت و توانست در حضور تماشاچیان این تیم را سه بر صفر با شکست بدرقه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده کردستان در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور روز چهارشنبه ۱۳ دی میهمان تیم بیمه رازی نور مازندران خواهد بود.
این مسابقات با شرکت ۱۶ تیم از سراسر کشور برگزار می‌شود و تیم‌های حاضر در دو گروه هشت تیمی به رقابت خواهند پرداخت.
در گروه یک تیم‌های راه یاب ملل مریوان، شهرداری جوان ارومیه، کاله جوان آمل، بیمه رازی نور مازندران، توبگاه شمال بابلسر، شهرداری قزوین، ملوان تهران و مقاومت فرمانداری مهاباد به صورت دوره‌ای رفت و برگشت در مرحله مقدماتی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
همچنین تیم‌های لاستیک بارز کرمان، گل گوهر سیرجان، ملوان، کریمه قم، نفت آبادان، عقاب و پرسپولیس در گروه دوم این رقابت‌ها قرار دارند.
میثم حیدری، فردین قلعه فوند، محمدرضا آصفی، فرهاد ملا بهرامی، امید اردلان، پارسا فرجی، محمدامین حیدری، شاهین حاج رسولی، سعید شازده احمد، هیوا پایدار، محمد عرب، اصغر نجفی، کاوان احمدی، سهیل برات زاده و عماد جوبنده والیبالیست‌های تیم راه یاب ملل مریوان را تشکیل می‌دهند که به سرپرستی وریا بیگلر و مربیگری آرش صادقیانی به مصاف حریفان می‌روند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۷۰۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور

مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور (یادبود مرحوم محمدامین روستایی) با حضور ۲۰۸ بوکسور به میزبانی شهرستان ملایر در استان همدان برگزار شد.

 استان کردستان با ۸ بوکسور در این دوره از مسابقات حضور پیدا کرد.

در این رقابت‌ها آژوان سالم در وزن ۵۷ کیلوگرم مدال نقره، کاوان مولودی در وزن ۵۰ کیلوگرم مدال نقره، ماهان مصطفایی در وزن ۴۶ کیلوگرم مدال نقره، آرسام خسروی در وزن ۵۴ کیلوگرم مدال برنز و ماهان امجدی در وزن ۷۰ کیلوگرم مدال برنز را کسب کردند.

مهدی محمودیان به عنوان سرمربی و محمد میرکی در کسوت مربی هدایت بوکسور‌های کردستانی را در این مسابقات برعهده داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • دریاچه زریبار (زریوار) مریوان در استان کردستان بعد از سال‌ها سرریز کرد + فیلم
  • مریوان رکوردار بارش باران/کاهش کیفیت هوا و دید افقی در کردستان
  • مریوان رکورددار بارش باران در کردستان
  • بسکتبالیست های کردستانی در جایگاه سوم لیگ جوانان کشور ایستادند
  • آغاز واردات میوه‌های گرمسیری از مرز باشماق مریوان
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • اخبار ورزشی چهاردهم اردیبهشت استان قزوین 
  • نگاهی به چند خبر ورزشی استان قزوین 
  • شرکت بیش از ۱۲ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش کردستان
  • روستایی در مریوان که میزبان لک لک های مهاجر است + فیلم و تصاویر