Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن حاجی امیری مخترع و نخبه بسیجی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با اختراعات خود در راستای کاهش مصرف اظهار داشت: یکی از طرح های بنده به کارگیری فلس ها در کنترل بیولوژیک صنایع آرایشی، بهداشتی و مواد غذایی است.

وی افزود: این اختراع در صندوق حمایت از پژوهشگران ریاست جمهوری تایید شده و آماده تولید انبوه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مخترع بسیجی خاطرنشان کرد: خاصیت فلس این است که میکروب ها و انگل ها را از بین می برد. در صنایع آرایشی بهداشتی بویژه برای کرم سازی آرایشی خیلی کاربرد دارد.

حاجی امیری گفت: وقتی فلس ها با مواد اسیدی همچون آب نمک، آب لیمو و سرکه ترکیب می شود میکروب ها را از بین می برد.

 وی یادآور شد: این اختراع در صنایع پزشکی نیز کاربرد دارد. برای نخ بخیه، پادزهر و خمیر دندان می توان از آن استفاده کرد.

این مخترع بسیجی در پایان مطرح کرد: هیچ کدام از کرم های آرایشی موجود در بازار کلاژن ندارند و همین باعث پیری پوست می شود. قیمت کلاژن گران است و ما از همین فلس ها کلاژن گیری می کنیم که در نهایت باعث کاهش هزینه می شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۷۰۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه‌کرد ۵.۵ میلیارد یورویی دولت برای بهبود وضع هوا و کاهش فلر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، علی سلاجقه با بیان اینکه دولت سیزدهم گام‌های اساسی نسبت به رفع دغدغه محیط زیستی مردم برداشته است، بیان کرد: در این دولت تاکنون ۵۴ مشعل خاموش شده و ۵.۵ میلیارد یورو برای بهینه‌سازی سوخت و بهبود وضع هوا اختصاص یافته و هزینه شده است.

وی با تأکید بر اینکه روند کاستن از آلودگی هوا به‌واسطه تأسیسات نفتی از جمله پتروپالایشگاه‌ها و پالایشگاه‌های گازی تداوم خواهد یافت، گفت: پارسال کمترین مازوت‌سوزی را در کشور نسبت به سال‌های پیش شاهد بودیم.

گفتنی است رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست چندی پیش با اشاره به اینکه دولت سیزدهم گامی اساسی در موضوع کیفی‌سازی و بهینه‌سازی مصرف سوخت در ۱۰ پالایشگاه کشور برداشته است، تصریح کرده بود: این پالایشگاه‌ها حتی در زمینه کاهش تولید مازوت و گوگردزدایی از فرآورده‌های نفتی نیز در حال اجرای پروژه هستند.

کد خبر 6097277 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • اجرای طرح هر کلاس یک قفسه کتاب
  • بیش از ۳۵۰ میلیون نفر از علایم تنفسی آسم رنج می‌برند/ هزینه ۳۰ میلیون تومانی درمان هر بیمار در سال
  • مصرف این چهار مکمل را بعد از ۴۰ سالگی جدی بگیرید
  • دور سوم مسابقات فضایی در قرن بیست و یکم آغاز می‌شود
  • مشارکت شهروندان در مدیریت شهری موجب کاهش هزینه‌ها می‌شود
  • هزینه‌کرد ۵.۵ میلیارد یورویی دولت برای بهبود وضع هوا و کاهش فلر
  • کاهش فواصل بهداشتی تولید را افزایش می‌دهد
  • اردیبهشت ماه، زمان کنترل و کاهش خسارت کرم خراط درختان گردو
  • فرآیند ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی در کارخانه‌های مشهور (فیلم)
  • طعم شیرین افزایش تولید با کاهش فواصل بهداشتی