Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-19@08:04:48 GMT

همخوانی حمید هیراد با آهنگ دلارام در کنسرت پازل بند + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۷۱۸۰۹

همخوانی حمید هیراد با آهنگ دلارام در کنسرت پازل بند + فیلم

‍‍‍‍‍‍

رکنا: شنبه شب کنسرت پازل بند در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی اجرا شد. حمید هیراد خواننده تازه معروف که قطعه دلارام را با این بند ضبط کرده است به عنوان تماشاچی در این کنسرت حضور داشت. همخوانی او را با آهنگ دلارام ببینید.

حجم ویدیو: 5.98M | مدت زمان ویدیو: 00:00:56

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۷۱۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باتلاق؛ ماجرای واقعی یک شبکه جاسوسی منافقین

«یکی از شبکه‌های جمع‌آوری اخبار و جاسوسی منافقین در دهه ۶۰، شبکه تفرشی‌ها - خانبانی است که تا به‌حال جز معدود اشاراتی، چیزی درباره‌اش گفته نشده است. شبکه‌ای کم‌تعداد (سه زن و سه مرد که با هم زن و شوهر بودند) ولی با کیفیت دسترسی بالا به اخبار مملکتی که از سال ۶۵ تا ۶۷ فعال بود.»

به گزارش ایسنا، "محمدامین فرج‌الهی"، مطلب پیوست را با عنوان "گزارشی از یک پرونده جاسوسی مهم سازمان منافقین در دهه شصت" نوشته است و بنا به گفته نویسنده، «آنچه این کیس را با سایر کیس‌های جاسوسی این سازمان متفاوت می‌کند، این است که اعضای این شبکه جاسوسی نه‌تنها با سازمان مجاهدین خلق قرابتی نداشته‌اند، بلکه سال‌ها از منتقدان و مخالفان آن بوده‌اند. اما در یک بازه‌ی زمانی و بر اساس تحلیلی غلط، تصمیم به همکاری با این سازمان گرفتند. این انتخاب شاید در نگاه خود آنها موقت و تاکتیکی بود، اما مثل فرو رفتن در باتلاقی بود که هرچه می‌گذشت، بیشتر در آن فرو می‌رفتند.»

در بخش‌هایی از این مطلب آمده است:

«سیدحسین سیدتفرشی‌ها که معاونت اداره‌کل صنایع فلزی وزارت صنایع سنگین است، مهدی خانبانی داروخانه‌دار و حمید آقایی کارمند شرکت کیان‌تایر؛ هر سه در سالهای ابتدایی انقلاب از فعالین جنبش مسلمانان مبارز متعلق به حبیب‌الله پیمان و اصحاب نشریه امت بودند و به لحاظ تئوریک و سیاسی جزو منتقدان مشی سازمان مجاهدین خلق محسوب می‌شدند.

آنها از سال ۶۵ تصمیم می‌گیرند برای آگاهی‌بخشی به جامعه، با حفظ مرزبندی‌شان با منافقین، اخباری که مردم دسترسی کمتری به آن دارند را، برای سازمان ارسال کنند تا با پخش آنها از رادیو مجاهد، مردم آگاه شوند. این تصمیم، آغاز ارتباطی است که این سه مرد و همسرانشان را به وادی جاسوسی برای سازمان می‌کشاند.

بخش اطلاعات سازمان در ملاقات‌های خارج از کشور با آنها، موفق می‌شود این شبکه محدود اما کِیفی را به سمت اهداف مطلوب خود برای جمع‌آوری اطلاعات سوق دهد. سابقه آنها و دوستی با چهره‌هایی چون دکتر پیمان، عزت‌الله سحابی و ابراهیم یزدی؛ دوستی شخصی‌شان با برخی مسئولین نظام از قبل انقلاب و ارتباطات فعلی‌شان؛ باعث تسهیل دسترسی آنها به  اطلاعات اقتصادی و نظامی کشور و محافل سیاسی دو جناح راست و چپ کشور می‌شود. هر دوهفته یک‌بار اخبار این حیطه‌ها جمع‌آوری و پس از نامرئی‌نویسی به آدرس‌های پوششی منافقین در آلمان ارسال شود.

سرنوشت این جمع شش‌نفره، خیلی مفصل است ولی آنچه در این متن می‌گنجد این است که تفرشی‌ها و خانبانی دستگیر و اعدام می‌شوند، همسرانشان هم به خاطر این‌که بیشتر جمع‌آوری اخبار اجتماعی را برعهده داشته‌اند پس از مدتی آزاد می‌شوند. حمید آقائی و همسرش عفت گوهری که موفق شده بودند از ایران فرار کرده و خود را به مقر منافقین در عراق برسانند، پس از چندسال نسبت به سازمان مساله‌دار شده و پس از جدایی، از زمستان ۱۳۷۰ ساکن هلند می‌شوند. گوهری سالهاست از فعالین فمنیستی و حمید آقائی هم از اعضای "شورای عالی مدیریت گذار" است که مهرماه ۱۳۹۸ توسط حسن شریعتمداری راه افتاده است.(https://t.me/payameshaheed/۸۲)»

متن کامل این مطلب را در فایل ضمیمه مطالعه کنید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمید استیلی و دوست همیشگی اش در کنار مردم سیل زده سیستان و بلوچستان
  • (ویدئو) رقص حامد آهنگی و رضا نیکخواه با آهنگ عاو عاو
  • حمید درخشان: فرصت‌سوزی‌ها در پرسپولیس بیش از حد شده است
  • یک فدراسیون ورزشی منحل شد
  • باتلاق؛ ماجرای واقعی یک شبکه جاسوسی منافقین
  • آزادی سه زندانی غیرعمد توسط حمید بوحمدان
  • (ویدئو) سکانس مخ زنی حمید صفت در سریال «هفت سر اژد‌ها»
  • نیش و کنایه دم عیدی معلم به دانش آموز حاضر در کلاس
  • فیلم| واکنش خواننده کره‌ای به آهنگ «سلام فرمانده»
  • آهنگ پرطرفدار خواننده پاپ در ویژه برنامه تحویل سال | ببینید