Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@04:48:14 GMT

پیروی از ولایت فقیه توطئه استکبار را خنثی می کند

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۷۱۸۵۳

پیروی از ولایت فقیه توطئه استکبار را خنثی می کند

اردبیل - مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: پیروی از ولایت فقیه توطئه استکبار را خنثی می کند.

حجت الاسلام مهدی ستوده در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: ولایت فقیه ستون خیمه انقلاب اسلامی است و پیروی از آن عامل شکست توطئه های دشمنان نظام اسلامی است.

وی ولایت فقیه را از برکات انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: دشمن همواره به دنبال لطمه به آرمان های انقلاب است اما با گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب، پیروی از ولایت فقیه عامل موفقیت و پیروزی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان متذکر شد: تغییر اذهان و اندیشه مردم از آخرت گرایی از ترفندهای دشمن است و این در حالی است که ولایت فقیه همواره دوری از دنیا طلبی و آخرت گرایی را عامل سعادت دانسته است.

ستوده افزود: تضعیف جایگاه ولایت و رهبری در نظام اسلامی مهمترین هدف بدخواهان نظام است و ضروری است با بصیرت در مقابل این ترفند ایستادگی کرد.

وی در خصوص برخی اعتراضات اخیر ادامه داد: ضروری است به موضوع اشتغال و بیکاری جوانان توجه ویژه شده و در عین حال که اشتغال موجود حفظ می شود زمینه های شغلی جدید نیز ایجاد کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان به ضرورت ایجاد تشکل های کارگری و کارفرمایی نیز تاکید و اضافه کرد: در واقع فرصت فعالیت آزاد تشکل ها زمینه ساز حمایت از منافع صنفی نیروی کار خواهد بود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۷۱۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز گلستان، برابر قانون، نامزد‌های نمایندگی مجلس شورای اسلامی اسلامی ۸ روز قبل از اخذ رای تا ۲۴ ساعت قبل از برگزاری انتخابات می‌توانند تبلیغات خود را انجام دهند.

در گلستان از ۶ حوزه انتخابیه، تکلیف پنج حوزه در دور اول مشخص شد و انتخابات در حوزه گنبدکاووس به دور دوم کشیده شده است.

در مرحله اول انتخابات، طیار ۲۱ هزار و ۸۶۱ رای و آق ارکاکلی ۲۰ هزار و ۵۵۹ رای کسب کردند و به دلیل نرسیدن آرایشان به حد نصاب باید یک بار دیگر برای ورود به مجلس رقابت کنند.

مهدی دهرویه فرماندار گنبدکاووس با اشاره به آغاز تبلیغات برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان گفت: ۲۱ سالن برای برگزاری سخنرانی هر دو نامزد، ۶٠ مکان تبلیغاتی برای نصب بنر‌ها و پوستر‌ها در مناطق مختلف شهری و ۵ بیلبورد تبلیغاتی در نظر گرفته شده تا در روند تبلیغات استفاده کنند.

۲۳۰ شعبه اخذ رای برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه گنبدکاووس آماده شده است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کل کشور در ۲۲ حوزه به دور دوم کشیده شد.

مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

براساس قانون افرادی می‌توانند در مرحله دوم رأی بدهند که حتما در دور نخست در همان حوزه انتخابیه رأی داده باشند و یا اصلا در کل کشور رأی نداده باشند.

دیگر خبرها

  • نقش وحدت در خنثی سازی سناریوی شوم دشمنان برای منطقه
  • آمریکا در مقابل جنبش دانشجویان درون کشورش محکوم به شکست است/ هم افزایی و همراهی در مقابل خوی استکبار جهانی پیام ایستادگی به همراه دارد
  • تفکرات شهید مطهری به نسل آینده منتقل شود
  • اهمیت عملیات وعده صادق مانند تسخیر لانه جاسوسی است
  • علم‌آموزی همواره در آیات و روایات مورد تاکید بوده است
  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در گنبدکاووس
  • آگاهی دانشجویان آمریکایی از استکبار جهانی به برکت انقلاب اسلامی
  • گفتمان انقلاب و ولایت در سراسر جهان تاثیرات گسترده داشته است
  • عوامل توطئه ترور وزیر مسکن پاکستان کشته شدند
  • نیم قرن مجاهدت «فقیه مجاهد»/ از تاسیس شبکه ماهواره ای تا دانشگاه