Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار مرکزی گفت: ماموران حافظ نظم با هر گونه تجمع فاقد مجوز برخورد قهری و قانونی خواهند کرد. آفتاب‌‌نیوز : سیدعلی آقازاده شب گذشته در گفتگوی تلویزیونی با بیان اینکه حوادث شنبه شب باعث شد در شورای تامین استان تمهیداتی اندیشیده شود، افزود: کسانی که قصد بیان اعتراض یا تجمع در مکان خاصی را دارند در صورت دریافت مجوز می توانند در این خصوص اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش آفتاب‌نیوز به نقل از ایسنا، وی از خانواده‌ها خواست که اجازه ندهند احساسات پاک فرزندانشان دستخوش سوءاستفاده عده‌ای شود و افزود: در ناآرامی‌های شنبه شب بیش از 100 نفر دستگیر شدند.
استاندار مرکزی با بیان اینکه برخی از دستگیرشدگان دارای سوابق شرارت و سوابق جرائم اجتماعی زیادی هستند، افزود: در نا آرامی های شنبه شب 12 مامور نیروی انتظامی مضروب و مجروح شده اند که مجروحیت دو نفر از آنها بوسیله چاقو بوده است و در حال حاضر یکی از آنها در ICU بستری است.
آقازاده با اشاره به آسیب‌های وارد شده به برخی شعب بانک گفت: در این ناآرامی‌ها شیشه‌های بیت امام جمعه شکسته است و سر در فرمانداری اراک مورد تعرض اغتشاشگران قرار گرفته اما اجازه ورود به فرمانداری پیدا نکرده اند.
وی خاطرنشان کرد: این تحرکات جز از سوی ضد انقلاب و اراذل و اوباش بعید است. بخشی از این افراد شناسایی و دستگیر شده‌اند و بخشی در حال شناسایی هستند تا دستگیر شوند.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۷۱۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«محمدی» سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان شد

سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در حکمی حمیدرضا محمدی را به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در حکمی حمیدرضا محمدی را به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان منصوب کرد.

فرماندار شهرستان لنجان از جمله سوابق محمدی است.

پیش از این محمد شریف زارعی فرماندار ویژه شهرستان کاشان بود.

کد خبر 747009

دیگر خبرها

  • مازندران نیازمند قطار محلی و آزادراه ساحلی است
  • قاتلان مرد مهابادی دستگیر شدند / ۳ مرد را به رگبار بستند
  • «محمدی» سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان شد
  • مامور قلابی حین ارتکاب جرم در رشت دستگیر شد
  • (ویدئو) درخواست کمک امام جماعت از طریق بلندگوی مسجد
  • همایش «شن ها مامور خدا بودند» برگزار می‌شود
  • مامور قلابی در رشت دستگیر شد
  • نواختن زنگ سلامت در مدرسه حاج کاظمی
  • سرپرست فرمانداری ویژه میناب منصوب شد
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش حجاب و عفاف در تحکیم خانواده