Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم فوتبال پدیده گفت: مشکلات اخیر تیم را دچار مشکل کرده و امیدوارم با حل مشکلات دوباره روحیه بازیکنان پدیده بازگردد.

طرفداری- محمدرضا خلعتبری، بازیکن پدیده در خصوص باخت سنگین چهار بر صفر پدیده مقابل سپاهان در هفته هفدهم لیگ خلیج فارس اظهار داشت:

در این بازی واقعا روز بد پدیده بود، اما این نتایج بار‌ها در فوتبال تکرار می‌شود و با بستن پرونده این مسابقه به فکر بازی بعدمان مقابل نفت آبادان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:

برخلاف اینکه فکر می‌کنند یک بازی یک طرفه را سپاهان مقابل ما داشت باید بگویم در این بازی بدشانس بودیم. ما فقط دو توپ‌مان به تیرک خورد و یک پنالتی اشتباه به نفع سپاهان گرفتند. به هرحال این بازی دیگر برای ما تمام شده است مثل بازی رفت که با همین نتیجه سپاهان را برده بودیم.

به گزارش میزان، هافبک پدیده با تاکید بر اینکه اتفاقات اخیر باشگاه در نتیجه‌گیری اخیر آنها مقابل سپاهان تاثیرگذار بوده است، گفت:

متاسفانه در حالی که شرایط خوبی داشتیم و در جمع مدعیان قرار داشتیم کسر شش امتیاز کار ما را خراب کرد. با این حال امیدواریم طبق پیگیری‌های مدیران باشگاه این شش امتیاز برگردد. هرچند که بعید می‌دانم این امتیاز برگردد.

خلعتبری گفت:

به هرحال این مشکلات مالی مربوط به گذشته است که مدیران باشگاه را دچار دردسر کرده و آقای مهاجری هم زیاد اذیت شدند. امیدوارم این تلاش‌ها باعث شود روحیه به تیم برگردد و دوباره نتیجه بگیریم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۷۲۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوب‌آهن، عامل سقوط تراکتور به رتبه چهارم!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان محمد ربیعی که هفته گذشته سه امتیاز حساس را از تراکتور گرفته بود تا این تیم نتواند جایگاه خود در رتبه سوم جدول را مستحکم کند، امروز در بازی معوقه به رقیب مستقیم تراکتور باخت تا سرخپوشان تبریزی به همین سادگی رتبه سوم جدول را از دست بدهند.

حالا تراکتور از 23 بازی 40 امتیاز کسب کرده و سپاهان 42 امتیازی در موقعیت بهتری نسبت به این تیم قرار دارد. نکته مهم اینکه تیم سوم جدول سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را خواهد گرفت و به همین دلیل این موضوع اهمیت زیادی برای دو تیم مدعی غیرتهرانی دارد. البته در صورتی‌که پرسپولیس قهرمان جام حذفی شود، تیم سوم جدول هم به لیگ نخبگان صعود خواهد کرد.

تراژدی بزرگ برای تراکتور این است که اگر آنها می‌توانستند سپاهان و ذوب‌آهن را شکست دهند، حالا با 45 امتیاز در رتبه سوم بودند و همراه با پرسپولیس و استقلال برای قهرمانی تلاش می‌کردند. هرچند که با حفظ برتری در بازی با آلومینیوم، این امتیاز به 47 افزایش پیدا می‌کرد.

دیگر خبرها

  • ذوب‌آهن، عامل سقوط تراکتور به رتبه چهارم!
  • امیدواری پدیده بارسلونا: بالاخره برمی‌گردیم
  • بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس/ سرخ‌ها دور رفت از این ۷ بازی یک امتیاز کمتر از استقلال گرفتند!
  • پدیده کشتی ایران طلا گرفت
  • سرنوشت تلخ لوکادیا در اسپانیا | همه چیز عوض شد
  • این برد از نان شب برای استقلال واجب‌تر بود
  • واکنش پدیده ذوب‌آهن به حضور در استقلال و پرسولیس
  • بازیکن مطمئن سپاهان به ترکیب برمی‌گردد (عکس)
  • حدادی بهترین بازیکن شب سوم پلی‌آف لیگ بسکتبال
  • حامد حدادی بهترین بازیکن شب سوم پلی‌آف لیگ بسکتبال