Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز همدان، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان، با بیان اینکه این تسهیلات برای اشتغال روستایی و شهرهای زیر ۱۰ هزار نفر جمعیت در نظر گرفته شده است گفت:تسهیلات با نرخ ۶ درصد قابل پرداخت است.
احمد توصفیان افزود:۳۴۰ میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال فراگیر پیش بینی شده است که به طرح های دانش بنیان و طرح های ارائه شده در مناطق محروم تعلق می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: متقاضیان سرمایه گذاری در حوزه اشتغال برای دریافت تسهیلات بعد از ارائه طرح به دبیرخانه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری مراجعه و سپس به بانک عامل معرفی می شوند تا در مدت ۲۰ روز تا یک ماه، از این تسهیلات برخوردار شوند. 
آقای حسینی فرماندار شهرستان رزن هم گفت: در شهرستان رزن بیش از ۷۵ واحد صنعتی با اشتغالزایی بیش از ۴ هزار نفر در حال فعالیت است که توجه و حمایت ازاین واحدها می تواند در ایجاد اشتغال بسیار موثر باشد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۷۳۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساختمان اداری شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، ساختمان اداری شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان با حضور معاون درمان وزیر وزارت بهداشت و درمان همزمان با ظهر پنجشنبه و در قالب سفر هیأت دولت سیزدهم به استان سمنان افتتاح شد.

ساختمان اداری شبکه بهداشت و مرکز جامع خدمات روستایی یکی از مطالبات مردم شهرستان آرادان بود که امروز به ثمر نشست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، گفت: ساختمان اداری شبکه بهداشت و مرکز جامع خدمات روستایی در زمینی به مساحت یک هزار و ۹۰۰ متر مربع ساخته شده است.

کامران قدس با بیان اینکه برای این طرح ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، بیان کرد: این ساختمان همزمان با سفر دوم هیأت دولت سیزدهم به استان سمنان و در قالب طرح‌های وزارت بهداشت، افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش مهر، در این مراسم امام جمعه و مسئولان شهرستان آرادان نیز حضور داشتند.

کد خبر 6081968

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان شهرستان نور
  • اختصاص زمین به طرح جوانی جمعیت و تسهیلات مسکن روستایی در شهرستان اسکو
  • ایجاد ۱۳ هزار فرصت شغلی مشاغل خانگی در خراسان‌شمالی
  • ساختمان اداری شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان افتتاح شد
  • برگزاری دوره های آموزشی صنایع دستی نقش مؤثری در ایجاد اشتغال دارد
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • اشتغال بیش از ۴ هزار نفر در معادن شهرستان بردسکن
  • ۹۸ درصد از اعتبارات مشاغل خانگی خمین جذب شد
  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام
  • بهزیستی دیلم بر اشتغال افراد درمان‌شده از اعتیاد نظارت داشته باشد