Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، متن حکم ­دکتر منصور غلامی، به این شرح است:

ضمن قدردانی و تشکر از خدمات ارزنده‌تان و به استناد تبصره ۱ ماده ۴ آیین نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری برای مدت ۴ سال به ریاست دانشگاه تبریز منصوب می‌شوید.
امیدوارم با سعی و اهتمام جنابعالی و بر اساس اهداف و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و بهره‌مندی از تجربه‌های مفید استادان، محققان و کارشناسان محترم و جلب مشارکت دانشگاهیان و دانشجویان عزیز و هم‌فکری با سایر مسؤولان دانشگاهی برای اعتلای نظام آموزش عالی کشور گام‌های مؤثری بردارید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انتظار می‌رود با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید و حفظ بیت المال و اعمال سیاست‌های مؤثر صرفه جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل گرایی، تقویت نظم و انضباط و قانونمندی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه و با اتکال به خداوند متعال نهایت کوشش و اهتمام خویش را به کار برید.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۷۳۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام سیاست دولت به مجلس برای مهار نوسانات ارزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سید محمد حسینی، امروز چهارشنبه در حیاط دولت، اظهار داشت: در برخی کمیسیون‌های تخصصی با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، بحث‌هایی مطرح بود که با همکاری دو قوه، نوسانات ارزی مهار شود.

حسینی تصریح کرد: همچنین مطرح شد که اگر دولت در این‌باره اعلام نظر و برنامه خود را اعلام نکند، مجلس اقداماتی انجام دهد که بر همان مبنا نیز پاسخی تهیه شد و مجموعه کار‌هایی که در حال انجام یا در آینده مدّ نظر است، تبیین شد و فکر می‌کنم در حال حاضر، مسئله خاصی وجود نداشته باشد.   معاون رئیس جمهور در امور مجلس، درباره چگونگی تعامل دولت و مجلس جدید با ابراز امیدواری به اینکه مجلس دوازدهم بهتر از مجلس فعلی خواهد بود، گفت: البته ما از مجلس فعلی هم راضی هستیم.   حسینی اظهار داشت: البته از مجلس آینده نیز انتظار داریم که همکاری بسیار خوبی با دولت داشته باشد.   معاون رئیس جمهور در امور مجلس تصریح کرد: با کارهایی که دولت در ۳ سال گذشته انجام داده است، مشکلی پیش نمی‌آید.

دیگر خبرها

  • شوک به آبی‌های پایتخت، فرار ۸۶۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ تومانی مالیاتی و تنها امید بایدن
  • شوک به آبی‌های پایتخت، تنها امید بایدن و فرار ۸۶۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ تومانی مالیاتی
  • اقدامات وزارت بهداشت برای افزایش امید و انگیزه دستیاران
  • اعلام سیاست دولت به مجلس برای مهار نوسانات ارزی
  • ۱۲ حکم رئیس دانشگاه تهران برای بزرگداشت سنت دانشگاهی ایران صادر شد
  • برگزاری بیست و دومین نشست شورای عالی اتحادیه دانشگاه ها و مراکز پژوهشی ساحلی و دریایی
  • وزیر صمت مطرح کرد: واردات خودروهای کارکرده منتظر مصوبه دولت
  • حل بحران سالمندی جمعیت، عزم ملی را می‌طلبد
  • تکذیب پیوست نامه وزیر درباره ابطال کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان/ خط و نشان صحرایی برای رئیس سازمان نوسازی
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی