Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود عباسی، کارشناس امور قرآني اداره تبليغات اسلامي شهرستان همدان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، اظهار کرد: همزمان با شب های دهه فجر، 8 مسجد فعال و پرجمعیت شهرستان میزبان طرح «آموزش صحیح تجوید الصلاه و زیبا خوانی نماز» خواهند بود.
عباسی افزود: این طرح با هدف آموزش عمومي اقامه نماز به آحاد مردم در مساجد انجام می‌گیرد که توسط 8 استاد ممتاز تجوید از استان و شهرستان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این طرح در مساجد هدف در 6 جلسه پس از نماز مغرب و عشا اجرا خواهد شد که 5 جلسه نخست آن به آموزش تلفظ صحیح حروف در زبان عربی و تجوید نماز اختصاص خواهد داشت.
کارشناس امور قرآني اداره تبليغات اسلامي همدان یادآور شد: در جلسه پایانی این طرح نیز از علاقه‌مندان آزمون صحت قرائت، گرفته خواهد شد و از سوي اداره امور قرآني به قبول شدگان، گواهينامه معتبر اعطاء خواهد شد.
وی اشاره ای به طرح قرآن صاعد داشت و گفت: پس از توزیع پوستر و فرم ثبت‌نام مسابقه كتبي شماره يك «قرآن صاعد» به كليه ادارات اين شهرستان، استقبال، پيگيري و ثبت‌نام كاركنان و خانواده‌هاي آنها در اين مسابقه، بسیار چشمگیر بوده است.
عباسی عنوان کرد: مسابقه قرآن صاعد بصورت كتبي و در قالب يك طرح 5 ساله شامل تمام ادعیه صحیفه سجادیه از ترجمه شيخ حسين انصاريان است كه مسابقه شماره يك آن در سال جاري شامل دعاهاي 1 تا 11 صحيفه است.
کارشناس امور قرآني اداره تبليغات اسلامي همدان ابراز کرد: آزمون كتبي مسابقه قرآن صاعد، روز جمعه 13 بهمن‌ماه سالجاري با نام روز قرآن و تربيت همزمان با ايام الله دهه مبارك فجر بصورت استاني ساعت 10 صبح در كانون قرآن اين شهرستان برگزار خواهد شد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۷۳۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین

خسرو طریقی مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان قزوین در دیدار با صارمی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان ضمن قدردانی از تلاشهای این اداره کل، اعلام نمود: این اداره کل آمادگی دارد تا طی سنوات گذشته برای جذب کمک های بین المللی جهت آموزش و توانمند سازی تعداد بیشتری از پناهندگان در استان را فراهم نماید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان قزوین، طریقی در این دیدار افزود: بحمدالله با همکاری لازمه فی مابین و بدنبال نیاز سنجی های انجام شده و تحقیقات میدانی بعمل آمده رشته هایی که پناهندگان مقیم استان متقاضی آموزش میباشند احصاء شده و انشالله با هماهنگی لازم برای اجرای دوره های آموزشی از طریق اداره کل فنی و حرفه ای بعمل خواهد آمد.

وی هم چنین افزود در صورت نیاز سنجی و وجود تقاضا میتوان برای برگزاری دوره هایی که برای بازگشت پناهندگان در بازسازی کشورشان موثر باشد نیز برنامه ریزی کرد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان از برگزاری دوره های مختلف حرفه آموزی و توانمند سازی طی سالهای اخیر برای پناهندگان استان تقدیر و تشکر نمود و اعلام کرد: اداره کل فنی و حرفه ای توان و آمادگی لازم برای اجرای کلیه دوره های درخواستی پناهندگان را دارا می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب
  • تمرکز امسال فعالیت‌های فرهنگی بر توسعه و تقویت جلسات خانگی
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • «مقرأة الحرمین» خدمتی برای تصحیح قرائت، یادگیری تجوید
  • «مقرأة الحرمین»؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین
  • بازدید مدیر امور عشایر تفتان از مناطق عشایری
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد زنجان