Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@18:23:16 GMT

اسناد ساخت بزرگترین فروشگاه یاسوج جعلی است

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۷۳۵۳۴

اسناد ساخت بزرگترین فروشگاه یاسوج جعلی است

معاون فرماندار بویراحمد گفت: اسناد ساخت بزرگترین فروشگاه یاسوج از جمله پایان کار آن جعلی است. ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات

کرامت‌الله فرج‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج اظهار داشت: به نوعی دلیل اصلی وقوع برخی جرائم از جمله ساخت و سازهای غیرمجاز و سازه‌های ناپایدار در یاسوج مسئولان هستند زیرا اول تسهیل به جرم و بعد پیشگیری از وقوع جرم می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خواستار اجرای قاطع آرای کمیسیون ماده 100 توسط شهرداری شد و افزود: در قانون مشکلی وجود ندارد ولی در برخی مواقع در عزم برای اجرای قانون با مشکل روبه‌رو هستیم.

معاون‌ فرماندار بویراحمد ابراز کرد: اینکه فردی 2 هزار متر مربع داربست فلزی کار کند و از چشم ماموران شهرداری و سایر متولیان امر پنهان بماند به طور کامل غیر عادی است.

وی عنوان کرد: سازه‌های موقت برای تجارت و کسب و کار از جمله کارواش، سمساری و میوه فروشی با مصالح غیر متعارف احداث می‌شوند که ضمن زشت کردن سیمای شهر نیز بسیار خطرناک هستند.

فرج‌زاده با بیان اینکه طبق بررسی‌های میدانی انجام شده 200 سازه موقت یا ناپایدار در شهر یاسوج وجود دارد، ابراز کرد: این سازه‌ها کپری و لوله‌ای بوده و در مقابل حوادث احتمالی بسیار خطرناک هستند و باید در این زمینه چاره اندیشی شود.

انتهای پیام/

R41452/P1336/S6,69/CT15

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۷۳۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، دکتر میعادی فر با هدف بازدید از زیر ساخت‌های فوریت‌های پزشکی و کلنگ زنی ۳ پایگاه اورژانس وارد کهگیلویه و بویراحمد شد.
با حضور رئیس اورژانس کشور کلنگ ساخت ساختمان پایگاه اورژانس جاده ای آب سفید شهرستان بویراحمد با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال و با مساحت ۲۴۰ و زیر بنای ۱۳۵ متر مربع به زمین زده شد.
خبر تکمیل می شود...

دیگر خبرها

  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم
  • روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده
  • حل مشکل تردد دانشجویان بزرگترین دانشگاه اهواز با ساخت پل عابر پیاده
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • آغاز تجهیز بزرگترین مدرسه اتیسم کشور به نیروگاه خورشیدی
  • دستگیری سارق کالا و احشام در یاسوج
  • تأکید وزیر علوم بر حمایت دانشگاهیان از خیزش علیه جنایات رژیم صهیونیستی
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد