Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-03@16:56:51 GMT

حوادث دی ماه سال 88 درس عبرتی برای دشمنان بود

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۷۳۵۵۹

حوادث دی ماه سال 88 درس عبرتی برای دشمنان بود

سرهنگ پاسدار حسین فروغی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سیب و سوران اظهار داشت: در سال ۸۸ دشمنان با دخالت در امور کشوربه پشتیبانی فتنه گران پرداختند و تلاش کردندبا فریب مردم حق را باطل جلوه دهند
وی افزود:در این میان مردم با بصیرت ایران به صورت خود جوش در مقابل کسانی که گمان می‌کردند می‌توانند بین نطام و مردم فاصله بیندارند، به پا خواستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه حرکت مردمی نه دی حجت را بر همه تمام کرد، تصریح کرد: این نظام الهی به رهبری مقام عظمی ولایت حضرت آیت الله خامنه‌ای مدظله متعلق به مردم است
وی با اشاره به اینکه هر جامعه‌ای برای ادامه حیات نیاز به رهبری دارد، خاطرنشان کرد:اگر این رکن اساسی نباشد جامعه دچار از هم گسیختگی می‌شود و نابود می‌گردد.
فرمانده سپاه شهرستان سیب و سوران گفت:
ملت ایران با ویژگی‌هایی همچون، بصیرت، دشمن شناسی و وقت شناسی با حضورمجاهدانه خود در عرصه‌های مختلف به پای ارزش‌های انقلاب ایستاده اند.

گفتنی است: همزمان با سراسر کشور حماسه ۹ دی با حضور ریش سفیدان و معتمدان و مسئولان شهرستان سیب و سوران در محل سالن ورزشی معلم گرامی داشته شد

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۷۳۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق دشمنان را مرعوب و دوستان را مسرور کرد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، آیت الله اعرافی در خطبه‌های نماز جمعه میبد گفت: علمیات وعده صادق عملایت تمدنی و گفتمانی درمنطقه و جهان بود و ملت ایران باید به نیرو‌های مسلح ارتش و سپاه خود ببالد که به رغم ۴۰ سال تحریم و تهدید و فشار‌ها و تحمیل جنگ و مشکلات، گام‌های بزرگی در تولید قدرت جدید دردنیا برداشته است و این افتخار برای شما ملت بزرگ ایران و خانواده‌های شهدا، رزمندگان و ایثارگران است.


 امام جمعه میبد با بیان اینکه در این عملیات فرماندهی کل قوا مقام رهبری نقش بزرگی داشتند افزود: عملیات وعده صادق، دشمنان را مرعوب ودوستان را مسرور کرد. 


خطیب جمعه میبد تصریح کرد: بعد از قرن‌ها اولین بار ایران در ۲۰۰ سال گذشته که دائم تحت فشار بود و سرکوب می‌شد و با بیگانه اداره می‌شد؛ امروز ملت، ایران را اداره و نیرو‌های مسلح ما فرمانروایی می‌کنند و گفتمان انقلاب اسلامی و محور مقاومت درقله بلند ایستاده است. 


مدیرحوزه‌های علمیه کشور گفت: عملیات وعده صادق، عملیات عادی نبود و به فرمایش رهبر معظم انقلاب که بعضی‌ها می‌گویند چند تا موشک وپهپاد به هدف خورده است امر فرعی است عملیات وعده صادق معادلات دنیا را تغییر داد عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: آنچه مهم است این است که درساعات معین و با اعلام قبلی و جلوی چشم همه عالم، هزاران موشک و پهباد متوجه یک مرکز فتنه و آشوب انگیزی شد که معادلات دنیا را تغییر داد.


عملیات وعده صادق مبتنی بر ۶۰ سال نهضت امام و مجاهدت ملت بود عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه این عملیات یک شبه ایجاد نشد گفت: عملیات وعده صادق مبتنی بر ۶۰ سال نهضت امام و مجاهدت ملت و ریشه درتاریخ ایران و نقش ممتاز رهبری و فرماندهی نیرو‌های مسلح و سپاه بود که همه دنیا در برابر آن عظیم کردند.


 آیت الله اعرافی خاطرنشان کرد: درکنار اینها علما، دانشمندان و دانشگاهیان متعهد ما نقش بسیار بزرگ داشتند. امام جمعه میبد گفت: ما مردمی هستیم که وقتی ازجنگ بیرون آمدیم سلاحی و امکانات لجستیکی نداشتیم و سپاه مقتدر و نیرو‌های مسلح و ارتش ما درکنار دانشگاهیان و دانشمندان و افکار قوی و نوابغ علمی و فناوری، پیشرفت‌های عظیمی را رقم زدند.


 با درآمیختگی علم و اراده و فرماندهی می‌توان اقتدار آفرید خطیب جمعه میبد افزود: با درآمیختگی علم، دانش، فناروری و با اراده، ایمان، فرماندهی و مدیریت نیرو‌های مسلح و فراندهی کل قوا می‌توان اقتدار بزرگی آفرید و معادلات را درمنطقه و جهان تغییر داد. 


مدیرحوزه‌های علمیه کشور تصریح کرد: ازهمه مهمتر، اسلام، شهدا، پیشگامان انقلاب، نظام اسلامی و سیل خروشان ملت بزرگ ایران، سهامداران اصلی این افتخارات هستند و این نشان دهنده آن است که اگر علم، دانش، اراده، عزم و برنامه ریزی درست به کارگرفته شود؛ درهمه میدان‌ها می‌توان معجره‌های بزرگی آفرید؛ بنابراین حل مشکلات و غلبه بر دشواری‌های امروز درهمه قلمرو‌ها به عزم، اراده، ایمان واتکا برخداوند و مدیریت و برنامه ریزی دارد. 


معلمان پرچمداران تربیت نسل جدیدند آیت الله اعرافی با تبریک روز و هفته معلم به همه معلمان، مربیان و مدیران گفت: معلمان پرچمداران تربیت و مسئولان مهم برای تربیت نسل نوجوان هستند یک سخن صحیح یا ناصحیح معلم سرنوشت فرد را رقم می‌زند امام جمعه میبد با بیان اینکه معلمان و مدیران و مربیان و دستگاه فرهنگ و آموزش و پرورش، نقش رسالت سنگین و نقش بی بدیلی برعهده دارند گفت:هر کلام، سخن، رفتار و تعامل شما با فرزندان این ملت و با کودکان و نوجوانان و جوانان این مردم، گاهی آثار ماندگار تا آخر عمرشان دارد و چه بسا یک سخن صحیح یا ناصحیح سرنوشت فرد را رقم می‌زند. تمام آینده فرزندان ملت دردستان با کفایت معلمان و برنامه ریزان آموزش و پرورش است.


خطیب جمعه میبد با اشاره به مسائل اخیر هم گفت: در مسال اخیر هم بایدگفت ما درکار استان، پیشرفت را در هرجای استان مطلوب می‌دانیم، اما باید عدالت را هم مهم شمرد و مسائلی که مطرح است با رئیس جمهور و دستگاه‌های ذی ربط صبحت کردیم و این مسائل هم پیش خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق دشمنان را مرعوب و دوستان را مسرور کرد
  • مردم حامی اجرای طرح نور نیروی انتظامی
  • بهره‌مندی ۸۰۰ کرمانشاهی از خدمات فیزیوتراپی هلال احمر
  • گسترش بصیرت، بهترین ابزار مقابله با جنگ فرهنگی دشمنان است
  • بصیرت افزایی بزرگترین ضربه به طرح‌های استکباری دشمنان است
  • اعلام جرم پلیس علیه سازمان‌هایی که در قبال کاهش سوانح ترافیکی کرمانشاه کوتاهی می کنند
  • دیدار استاندار با خانواده معزز شهدای حادثه تروریستی سیب و سوران در حوزه سیستان
  • دلار بیش از ۵۰ و چند هزار تومان توجیه علمی و اقتصادی ندارد
  • عملیات سم‌پاشی علیه حشره ناقل مالاریا در سیب و سوران آغاز شد
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند