Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه یک؛ نهمین اپیزود از مجموعه تلویزیونی محکومین با نام «گندم» امشب 11 دی از شبکه یک سیما روی آنتن خواهد رفت.

کارگردان این اپیزود سیدجمال سیدحاتمی است و لیلا زارع به عنوان بازیگر ثابت و شبنم قلی خانی و بهرام ابراهیمی از بازیگران اصلی اپیزود گندم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوع سریال محکومین، مجازات جایگزین است و در آن تلاش شده است تا در قبال جرم و تخلفات غیرعمد، به جای مجازات زندان، در فضایی دیگر محکومیت مجرم سپری شود.

مجموعه تلویزیونی محکومین به تهیه کنندگی بهروز مفید، کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در 30 قسمت 45 دقیقه ای تولید شده است.

 

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۷۴۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش ۱۹۰ فیلم سینمایی در نوروز از تلویزیون

تلویزیون برای ایام نوروز امسال ۱۹۰ فیلم سینمایی روز دنیا از ۵۱ کشور را آماده پخش کرده است.

به گزارش ایسنا، فیلم‌هایی که تلویزیون برای پخش در ایام عید به روی آنتن خواهد برد، در ژانر‌های درام، اجتماعی، حادثه ای، خانوادگی، کودک و نوجوان (انیمیشن) و ورزشی هستند.

شبکه یک سیما از ۲۲ اسفند ماه تا ۲۴ فروردین ساعت ۲۳:۴۵ فیلم‌هایی همچون «گرن توریسمو»، «برهوت»، «سرباز»، «تلافی» و «خاکسپاری» را پخش می‌کند.

شبکه دو سیما هم در ساعت ۹ صبح با فیلم‌هایی همچون «کابوس آرزو»، «دنیای آرمان»، «هتل دردسرساز» و «شماره ۱۰» از ۱ فروردین تا ۱۷ فروردین با مخاطبانش همراه است.

شبکه سه سیما در ساعت ۲۴ فیلم‌های روز دنیا را پخش می‌کند. «ایندیانا جونز و گردنه سرنوشت»، «تبدیل شوندگان: نبرد ربات ها»، «به پیش»، «قاتلین ماه کامل»، «مگالون: حفره سهمگین» و «ضد» نمونه‌ای از این فیلم‌ها است که تا ۱۳ فروردین روی آنتن می‌رود.

شبکه چهار سیما هم در ساعت ۲۰:۳۰ فیلم‌های «شهر سیارکی»، «ناپلئون»، «آدم کش»، «انجمن برف»، «فراری»، «رادیکال» و «ماه» را تدارک دیده است. این فیلم‌ها از ۲۹ اسفند تا عید سعید فطر (بجز شب‌های قدر) پخش می‌شود.

شبکه تهران ساعت ۹ در برنامه «تماشاخانه» ساعت ۱۳:۳۰ منتخبی از فیلم‌های سینمایی ایران و جهان را به روی آنتن می‌برد. «رود سرخ سرخ»، «سریع و خشن ۱۰»، «دریای عمیق»، «موفقیت بزرگ» و «هوک» فیلم‌هایی هستند که از ۲۹ اسفند تا ۱۳ فروردین از شبکه تهران پخش خواهند شد.

شبکه امید نیز ساعت ۱۷ فیلم‌های نوروزی خود را در برنامه «فیلمستون» پخش می‌کند. این شبکه فیلم‌های «گودال فضایی»، «فیل شعبده باز»، «چوپای شگفت انگیز»، «بیرو»، «انجمن بشقاب پرنده ها» و ... را از ۲۲ اسفند ماه تا ۱۷ فروردین نمایش می‌دهد.

شبکه کودک در ساعت ۱۴ فیلم‌های مناسب کودکان را پخش می‌کند. «برادران شگفت انگیز ماریو»، «فرار مرغی ـ دوران ناگتی»، «خرس‌های محافظ جنگل ـ ربات محافظ»، «پنگوئن ببری ۳ ـ قهرمانان جنگل»، «سفر اردکی» و «لوپتو» از جمله این فیلم هاست.

شبکه نمایش هم در باکس ساعت ۲۳ فیلم‌هایی همچون «اکولایزر ۲ و ۳»، «سوسک آبی»، «ویکرام و ودا»، «خزنده» و «زمین سرگردان ۲» را پخش می‌کند. همچنین این شبکه در ساعات ۱۳، ۱۵، ۱۷، ۱۹، ۲۱ و ۱ بامداد با مخاطبان خود همراه است.

شبکه افق فیلم‌های خود را در ساعت ۱۳ پخش می‌کند که «تک تیرانداز»، «یه روز عالی»، «ضد حمله»، «دستگیری یک قاتل»، «مامور مخفی» و «غریب» از جمله آن هاست.

شبکه سلامت فیلم‌های سینمایی خود را در ساعت ۱۲:۳۰ با زیرنویس ویژه ناشنوایان به روی آنتن می‌برد.

شبکه فراتر هم در ساعت ۲۳:۳۰ فیلم‌های «اعجوبه»، «مکانیک ـ زندگی دوباره»، «تلقین»، «دیوار بزرگ»، «مجرم» و «منصور» را پخش خواهد کرد که با کیفیت ۴K-HDR به نمایش در می‌آید.

دیگر خبرها

  • شرکت کنندگان افغانستانی در برنامه محفل + فیلم
  • بازیگر روزگار جوانی در قامت مجری/ مهدی صبایی با «صد در صد» به شبکه دو آمد
  • پخش بیش از ۱۰ سریال ایرانی و خارجی از شبکه‌های سیما
  • «علیرضا افتخاری» به سرزمین شعر می‌رود
  • درگذشتگان سیما در سال۱۴۰۲
  • (ویدئو) سکانس مخ زنی حمید صفت در سریال «هفت سر اژد‌ها»
  • قهرمان ایران از امشب روی آنتن شبکه ورزش 
  • پخش ۱۹۰ فیلم سینمایی در نوروز از تلویزیون
  • تیتراژ متفاوت (13+) سریال تلویزیونی برای ماه رمضان | فیلم
  • «واقعه» اولین مجموعه تلویزیونی سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان روی آنتن رفت