Web Analytics Made Easy - Statcounter

آن طور که در این تصاویر دیده می شود گوشی جدید اوپو که احتمالاً قرار است سال 2018 به بازار عرضه شود، تمام صفحه است. البته این تصاویر به خاطر کاور گوشی چندان واضح نیستند و کاور گوشی مانع دیده شدن کل صفحه شده است؛ با وجود این، با اکتفا به بخشی از تصویر هم می‌توان تقریباً مطمئن بود که این مدل جدید اوپو تمام صفحه و فول اسکرین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اولین باری نیست که اوپو با تولیدکنندگانی که به تولید گوشی های تمام صفحه روی آورده‌اند، همگام شده و گوشی های خود را با طراحی تمام صفحه راهی بازار می کند، اما این تصاویر حاکی از آن است که گوشی های سال 2018 اوپو نیز تمام صفحه خواهند بود.

اوپو قبل از این، در سال جاری میلادی، گوشی تمام صفحه اوپو آر 11 اس را به بازار عرضه کرد و با این کار در رده اولین کمپانی هایی قرار گرفت که به سمت و سوی تولید گوشی های فول اسکرین روی می آورند. اکنون با توجه به این تصاویر جدید، به نظر می رسد اوپو قصد دارد در سال 2018 نیز از همین طراحی برای مدل های جدید خود استفاده کند.

همانطور که در تصاویر مشاهده می شود، سنسور اثر انگشت به خاطر فول اسکرین بودن صفحه نمایش به پنل پشتی گوشی منتقل شده است. یکی از مواردی که در این تصویر به چشم می‌خورد و نمی توان از آن صرف نظر کرد، آیتم‌هایی است که در کناره بالایی صفحه نمایش قرار گرفته‌اند.

در قسمت بالای صفحه نمایش علاوه بر دوربین سلفی، فلش و سه سنسور دیگر دیده می شوند که البته از این عکس‌ها فعلاً نمی توان کاربرد آنها را تشخیص داد. به هر حال این احتمال وجود دارد که اوپو در صدد اضافه کردن تکنولوژی تشخیص هویت چهره متفاوتی باشد. گوشی های هوشمند اوپو در حال حاضر از این سیستم برخوردار هستند، اما ممکن است اوپو برای مدل جدید خود در فکر ایجاد تغییراتی در این سیستم باشد.

علاوه بر این، آن طور که در این عکس مشخص است کلیدهای کم و زیاد کردن صدا در قسمت سمت چپ و کلید پاور و محفظه سیم‌کارت در سمت راست گوشی قرار گرفته‌اند.

نباید فراموش شود که عکس های منتشر شده در مجلات و سایت ها شباهت زیادی به OPPO R11S دارند؛ بنابراین حتی احتمال آن وجود دارد که این عکس‌ها مربوط به همین مدل باشند و فقط کاور متفاوتی که در عکس دیده می‌شوند ما را به اشتباه انداخته باشد؛ با این همه سنسورهایی که در کناره های بالایی قرار گرفته‌اند می توانند وجود هر گونه شک و تردیدی را از بین ببرند و ما را مطمئن کنند که این عکس ها مربوط به گوشی جدید اوپو است که قرار است سال 2018 به بازار معرفی شود.

برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر درباره هویت این مدل به ناچار باید منتظر درز اخبار و عکس‌های جدیدتر باشیم.

منبع: کلیک

 

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۷۴۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه‌های استانی - پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت

بیم و امید چایکاران در مازندران در روزنامه دیار بایگان  و  تراژدی زمین ترک خورده  در روزنامه زاینده رود از جمله عناوین تیترهای روزنامه هایی هستند که می توانید امروز در گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان استان ها استان‌ها

دیگر خبرها

  • سلفی جدید بهرام رادان همه را متعجب کرد
  • آزمایش یخ زدن دو گوشی تلفن همراه + فیلم
  • قابلیت جدید اندروید ۱۵ برای استفاده از گوشی در رخت‌خواب
  • (عکس) ترسناک، وهم‌آلود و اسرارآمیز؛ دریاچه ارواح کجاست؟
  • صفحه نخست روزنامه‌های هرمزگان ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آموزش: ۵ نکته که تایپ کردن با گوشی هوشمند را آسان‌‌تر می‌کند
  • نیم صفحه نخست روزنامه‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌های استانی - پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌ها - پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت
  • عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳