Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل شستا گفت : بعد از فرمان 9 گانه وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی همه افرادی که مشمول ماده 241 قانون تجارت هستند و در دو یا چند جا عضو هیئت مدیره هستند استعفا داده‌اند و ماده 241 قانون تجارت کامل در شستا انجام شده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، مرتضی لطفی در مورد وضعیت بازنشستگان شرکت‌های زیر مجموعه شستا با بیان اینکه اقدامات خوبی در این ارتباط صورت گرفته گفت: ما مدیر عامل هلدینگ تاپیکو ، هلدینگ دارویی و هلدینگ عمران که همگی بازنشسته بوده‌اند را برکنار کردیم و برای تاپیکو یک مدیر جوان جایگزین نموده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که در گفتگوی تلفنی برنامه پایش شب گذشته حضور داشت افزود: ما نمی‌توانیم شرکت‌ها را مجبور کنیم که اعضای هیئت مدیره خود را تغییر دهند ولی می‌توانیم اشخاص را وادار کنیم که استعفا دهند که این کار را کردیم ولی روند حذف افراد و جایگزینی برای آنها زمان بر است و باید به تایید بورس برسد .

لطفی در پاسخ به موضوع وضعیت بازنشستگان شرکت‌های زیر مجموعه تاپیکو نیز گفت: به دنبال جایگزین برای این افراد هستیم و به آنان اعلام کردیم که می‌توانیم به صورت 60 ساعت در ماه از ظرفیت آنها استفاده کنیم. لازم به ذکر است که امین بیانک مدیر عامل پتروشیمی غدیر، مهرداد گرمسیری قائم مقام پتروشیمی غدیر، مسعود جمشیدی عضو هیئت مدیره پتروشیمی فارابی، مسعود جبرئیلی مدیر عامل پتروشیمی آبادان همگی بازنشسته هستند.

تایید حقوق نجومی دو عضو هیئت مدیره پتروشیمی فن آوران

وی در تایید و پاسخ به این سوال که چرا دو عضو موظف هیئت مدیره پتروشیمی فن آوران بدون حضور در محل حقوق‌های نجومی دریافت می‌کنند گفت: مدیر عامل این شرکت مقیم خوزستان است و دریافتی اش کم است اما در حال تغییر دو عضو هیئت مدیره پتروشیمی فن آوران هستیم و به زودی این افراد برکنار می‌شوند و وضعیت حقوقی آنها را بررسی می‌کنیم.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۷۴۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور

براساس تصمیم هیئت مدیره باشگاه تراکتور، حمید مطهری به کادر فنی تیم فوتبال این باشگاه ملحق و به‌عنوان دستیار اول سرمربی معرفی شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌رسانه باشگاه تراکتور، باتوجه به طی شدن پروسه مذاکره با گزینه مدنظر (برای سرمربیگری تیم تراکتور) و پیگیری‌‌های صورت گرفته برای توافق قطعی، با تصمیم هیئت مدیره باشگاه تا نهایی شدن اقدامات انجام گرفته، حمید مطهری به جمع کادر فنی تیم ملحق و مسئولیت فنی تیم به ایشان واگذار شد.

پایان حضور یک ساله مطهری در تیم ملی

 

حمید مطهری بعدازظهر امروز (چهارشنبه - 5 اردیبهشت ماه) با حضور در دفتر مدیرعامل، قرارداد همکاری با باشگاه تراکتور را امضا کرد.

بر این اساس، تمرینات تراکتور از امروز زیر نظر حمید مطهری و سایر اعضای کادر فنی برگزار می‌شود.

شایان ذکر است مدیریت باشگاه نیز با جدیت پیگیر توافق و معرفی سرمربی موردنظر در اسرع وقت است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تنش در بین اعضای هیئت مدیره بارسلونا در پی تغییر نظر ژاوی
  • ترکیب جدید هیئت مدیره پرسپولیس: صددرصد بانکی
  • اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
  • شش امضا برای واگذاری رسمی استقلال (عکس)
  • احمد شهریاری مدیرعامل استقلال می‌شود؟! پتروشیمی خلیج فارس آماده جدال حقوقی با صدا و سیما بر سر حق پخش
  • مدیرعامل جدید استقلال ازسوی پتروشیمی خلیج‌فارس
  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را پس بفرستید
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با تاکسی پس بفرستید
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با اسنپ پس بفرستید