Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آئینی با حضور شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد معاون جدید سیاسی و امنیتی استاندار این استان معرفی شد. ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، در آئینی با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای اداری معاون جدید سیاسی و امنیتی استاندار معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید محنایی دبیر شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد در این آئین با تقدیر از خدمات فتاح محمدی معاون سابق گفت: پست‌ و مقام‌ها تمام می‌شود و تنها خوبی‌ها می‌ماند.

معاون سابق سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در طول دوران مسئولیتم نیت و شانی جز خدمت به مردم برای خود قائل نبودم و خدا راشاکرم امروز این امانت سنگین بر دوشم برداشته شد و اگر تقصیری ایجاد شد خداوند از این تقصیر ناخواسته بگذرد و مردم نیز گذشت کنند.

فتاح محمدی افزود: از رهنمودهای نماینده مقام معظم رهبری در استان، اعتماد استاندار سابق، توجه احمدی استاندار فعلی، مجمع نمایندگان استان در مجلس، ائمه جمعه و جماعات تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی تاکید کرد: اگر نتوانستم مطالبات به حق مردم را پیگیری و شان جایگاه اداری خود را ادا کنم بیشتر از این توانش را نداشتم.

به گزارش تسنیم در پایان این آئین سید محمد کاظم نظری به عنوان معاون جدید سیاسی و امنیتی استاندار معرفی و از خدمات فتاح محمدی معاون سابق تقدیر شد.

انتهای پیام/

R41452/P1357/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۷۴۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد

به گزارش خبرنگار مهر، سعید جاودان سیرت هر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این دستگاه از معتبرترین برندهای روز دنیا بوده و نصب این دستگاه در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به زودی راه اندازی می‌شود.

وی بیان داشت: این دستگاه با اعتباری یکهزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی خریداری شده است.

کد خبر 6091229

دیگر خبرها

  • ۱۵۰ میلیون تومان هزینه هر سورتی پرواز بالگرد اورژانس
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • برنا : بازداشت برادرزاده شمخانی
  • تردید مقامات امنیتی صهیونیست در اثربخشی حمله به رفح
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • معاون استاندار قم بر افزایش مبادلات تجاری با روسیه تاکید کرد
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی