Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@23:51:36 GMT

معترض به حقوق اقتصادی یا خرابکار و آشوب گر؟!

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۷۵۰۲۸

معترض به حقوق اقتصادی یا خرابکار و آشوب گر؟!

اقدامات برخی از افراد که در آشوب های خیابانی حضور داشتند فقط ختم به اعتراضات اقتصادی و تورم و بیکاری نبود بلکه هنجارشکنی های پی در پی آنان نقاب از چهره پلید فتنه گران برداشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از پیک دانشجو مرور اتفاقات دهه اخیر یاد آور تلخ ترین روز های ایران یعنی فتنه ۸۸ است چرا که در آن روز ها هتک حرمت به ولایت فقیه و به آشوب کشیدن خیابان ها تنها گوشه ای از جنایات جماعت فتنه گر بود که روزهای مدیدی انقلاب اسلامی را به چالش کشاند،باید اعتراف کرد فتنه، فتنه است فقط گاها ظاهر آن تغییر می یابد وگرنه همیشه یک ماهیت معین دارد!

در روزگاری با ادعای تقلب در انتخابات ریاست جمهوری اصل ولایت فقیه و جمهوری اسلامی ایران را زیر سوال می بردند و این روزها با بهانه های اقتصادی مجددا به خرابکاری های شهری ادامه می دهند و در این میان کم نیستند افرادی که نقل می کنند کشور به معترضان مجال سخن گفتن نداد و یا به تئوری ممنوعیت استفاده از باتوم برای خرابکاران اموال عمومی و سلب آرامش از مردم می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین در همین نقطه می توان به جرات گفت که فتنه گران مشهور داخلی هنوز هم در پی گرفتن ماهی از آب گل آلودند چرا که این روزها آشوب گران خیلی زود چهره شیطانی خود را پدیدار ساختند ولی با این حال باز هم عده ای سلبریتی و سیاستمدار سعی در تغییر ماهیت روشن و آشکار فتنه دارند.

ولی آیا فرصت و مجالی به اغتشاش گران که به اصطلاح آنان را معترض می نامند داده نشد؟آیا در سال ۸۸ بارها از سران فتنه برای اقدامات قانونی درخواست نشد؟ و آیا این روزها که مجددا عده ای دست به هنجارشکنی،توهین به مقدسات،به آتش کشیدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران،خرابکاری در خصوص اموال عمومی و سلب آرامش هموطنان اقدام می کنند دعوت به آرامش و پی گیری اقدامات قانونی نشد؟

حتی با وجود فرضیه تظاهرات بدون مجوز و محدود به اعتراضات مسائل اقتصادی باز هم اقدامات این دسته از افراد خیابانی فقط ختم به اعتراضات اقتصادی و تورم و بیکاری نبود بلکه هنجارشکنی های پی در پی آنان نقاب از چهره پلید فتنه گران برداشت.چرا که فقط در قدم های اول تورم و بیکاری پله ای برای آشوب گران شد و در شب های اخیر خبری از اعتراض به مسائل اقتصادی نبود.

البته باید در نظر داشت که صدای مردم معترض به گرانی و بیکاری در میان صدای آشوب گران محو شد و باز هم این مردم بودند که به دلیل موج سواری ضد انقلاب بر روی این اعتراضات متضرر شدند چرا که در پی این اغتشاشات به راحتی درخواست های معقولانه بسیاری از آحاد جامعه به دست فراموشی سپرده شد.

در انتها باید گفت طبق سخنان مقام معظم رهبری که بارها تأکید فرموده‌اند مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باید حل شود، همه مسئولان کشور در همه قوا، دستگاه‌‌ها و سازمان‌ها باید اولویت خود را حل مشکلات مردم و خدمت‌رسانی به مردم در دستور کار قرار دهند و مردم با وجود عشق به انقلاب و ولایت فقیه گله مندند ولی باید دانست این بار هم بساط این فتنه‌گران توسط خود مردم جمع خواهد شد و ‌اجازه نخواهند داد تا دشمنان از هر فرصتی برای ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده ‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۷۵۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا ۵ یگان ارتش اسرائیل را «ناقض حقوق بشر» اعلام کرد

شبکه خبری سی‌ان‌ان گزارش داد که آمریکا هنوز در حال تصمیم‌گیری برای محدود کردن کمک‌های نظامی خود به یکی از این ۵ یگان نظامی است که ناقض حقوق بشر تشیخص داده شده‌اند.

به گزارش فارس، با وجود این، آمریکا تلاش کرده با دلیل‌تراشی از انجام اقدامات عملی علیه این یگان‌ها خودداری کند. وانت پاتل روز دوشنبه گفت که از میان این یگان‌ها ۴ یگان «اقدامات خودشان را به نحو موثری اصلاح کرده‌اند.»

وی علاوه بر این مدعی شده که تمامی اقدامات ناقض حقوق بشر قبل از ۷ اکتبر انجام شده‌اند و این یگان‌ها در غزه حقوق بشر را نقض نکرده‌اند.

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا علاوه بر این گفته که کاخ سفید در حال تماس و رایزنی با اسرائیل است.

تحلیلگران می‌گویند دولت آمریکا در طول جنگ غزه به جای انجام اقدامات تنبیهی علیه اسرائیل به انجام اقدامات تبلیغاتی و رسانه‌ای علیه این رژیم روی آورده است.

در بیش از ۲۰۰ روزی که از آغاز جنگ در غزه می‌گذرد آمریکا اصلی‌ترین حامی اسرائیل بوده و با جلوگیری از آتش‌بس، ارسال سلاح و تلاش‌های دیپلماتیک از اتمام این جنگ جلوگیری کرده است.

دیگر خبرها

  • ارامنه معترض به مرزبندی جدید ارمنستان و آذربایجان، بزرگراهی را مسدود کردند
  • ابراز نگرانی کمیسر عالی‌ حقوق بشر سازمان ملل از نحوه برخورد با دانشجویان معترض
  • لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب و اجرای طرح یاری گران در روستا‌ها
  • نگرانی گزارشگر سازمان ملل درباره تعلیق دانشجویان معترض در آمریکا
  • انریکه بود که جلوی آشوب امباپه را گرفت
  • خشم مردمی از برداشتن حجاب یک دانشجوی معترض توسط پلیس آمریکا
  • اقدامات پلیس آمریکا نمی‌تواند صدای دانشجویان معترض را خاموش کند
  • آمریکا ۵ یگان ارتش اسرائیل را «ناقض حقوق بشر» اعلام کرد
  • خدمتگزاری به مردم سرلوحه اقدامات بانک توسعه تعاون است
  • پس‌لرزه عروسی دختر در هتل گران | تکلیف خودتان را از حیث اقتصادی روشن کنید | چرا همیشه صحبت شما و فرزندانتان است؟