Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@20:19:42 GMT

سه دفتر نمایندگی اسنپ در اراک مهر و موم شد

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۷۵۱۱۹

سه دفتر نمایندگی اسنپ در اراک مهر و موم شد

اراک - ایرنا - مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک گفت: سه دفتر نمایندگی تاکسی برخط اسنپ به دلیل نبود مجوز فعالیت، با دستور مراجع قضایی مهر و موم شد.

سید احمد میرمحمدی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: فعالیت تاکسی برخط اسنپ با پیگیری سازمان مدیریت حمل و نقل استان و همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی در اراک متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: این اقدام در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ایجاد امنیت برای جابه جایی مسافران انجام شده است.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک گفت: فعالیت تاکسی اینترنتی اسنپ در اراک بدون اخذ مجوز از این سازمان اقدام به فعالیت کرده بود که با همکاری مراجع قضایی غیرفعال شد.
میرمحمدی افزود: سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک آمادگی دارد در صورت ارائه درخواست، مجوزهای لازم را برای فعالیت این مجموعه خدمات رسان فراهم کند.
اسنپ یا تاکسی یاب یکی از برنامه ها و نرم افزارهای قابل نصب در گوشی های هوشمند تلفن است که کاربر به وسیله آن امکان دسترسی به رانندگانی که قصد مسافربری به مقاصد گوناگون داشته باشند را پیدا می کند.
اراک یکی از هشت کلانشهر کشور است که بیش از 600 هزار نفر جمعیت دارد و بهسازی ناوگان حمل و نقل درون شهری آن از تکالیف طرح کاهش آلودگی هوا است.
6991/3075/ خبرنگار: معصومه ابراهیمی *** انتشاردهنده: حسین مهدی زاده

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۷۵۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل بود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد عصر شنبه به وقت محلی اعلام کرد: «اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک ما در دمشق بود. موضوع را می‌توان به نتیجه رسیده تلقی کرد.»

نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد ادامه داد: «با این حال، اگر رژیم اسرائیل مرتکب اشتباه دیگری شود، پاسخ ایران به طور قابل توجهی شدیدتر خواهد بود. این درگیری بین ایران و رژیم سرکش اسرائیل است که آمریکا باید از آن دور بماند.»

پاسخ ایران به اسرائیل در پی حمله تل آویو به کنسولگری ایران در دمشق سوریه رخ می‌دهد.

نمایندگی ایران در سازمان ملل روز پنجشنبه به وقت محلی نیز اعلام کرد: اگر شورای امنیت سازمان ملل متحد تجاوز رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک ما در دمشق را محکوم کرده

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران منصوب شد
  • رانندگان اسنپ و تپسی، زیر بار کمیسیون
  • سفارت هلند فعالیت خود در تهران را از سر گرفت
  • نمایندگی ایران: بچه ناهنجار و خطرناک باید تنبیه می‌شد
  • افزایش تسهیلات فرزندآوری
  • نمایندگی ایران در ژنو: واکنش ایران، اقدام مشروع و دفاع از خود است
  • عملیات وعده صادق سبب بهت و حیرت جهانیان شد
  • اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل بود
  • ایران خطاب به آمریکا: این درگیری بین ما و اسرائیل است، دور بمان!
  • هشدار نمایندگی ایران در سازمان ملل به آمریکا و اسرائیل