Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،فریدون همتی استاندار هرمزگان در دیدار با مدیرعامل و اعضای هیات رئیسه جامعه هتلداران هرمزگان گفت : هتلداران با تخفیف۴۰ درصدی برای دستگاه ها و سازمان ها، تمایل این دستگاه ها را برای استفاده از هتل های استان افرایش دهند.

وی به مدیران اجرایی و دولتی استان دستور داد از ظرفیت های هتل ها و مهمان پذیرهای بخش خصوصی استان در برگزاری همایش ها و نشست های کشوری و استانی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه برای رونق صنعت هتلداری باید راهکاری مناسب ارائه و برنامه مناسب تدوین شود افزود: جذب گردشگر از تعدیل نیرو و تعطیلی هتل ها جلوگیری می کند.

مدیر عامل جامعه هتلداران هرمزگان نیز گفت: جامعه هتل داران استان درصدد رونق گردشگری دریایی، ورزشهای دریایی، تسهیلات ارزان قیمت برای استانداردسازی هتل ها، حمل و نقل است.

محمد رضا چرسی زاده افزود: کاهش مالیات بر ارزش افزوده برای واحد های اقامتی به ویژه در نیمه اول سال با همکاری دستگاه های اجرایی در دستور کار این جامعه قرار دارد تا زمینه ساز رونق گردشگری را فراهم کند.

هرمزگان با چهار هزار و 300 تخت هتلی ،49 واحد اقامتی و جاذبه های فراوان گردشگری ، تجاری و دریایی یکی از استان های هدف گردشگری در کشور است.

انتهای پیام/ف

هرمزگان جزو استان های هدف کشور برای گردشگری

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۷۵۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ تجلیل از تلاشگران نوروز 1403 هرمزگان با اجرای ویژه برنامه های مفرح

تین نیوز

آیین تجلیل از تلاشگران ستاد تسهیل سفرهای دریایی نوروز 1403 اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان سه شنبه شب در سالن شهید آوینی بندرعباس برگزار شد.

به گزارش تین نیوز، آیین تجلیل از تلاشگران ستاد تسهیل سفرهای دریایی نوروز 1403 این اداره کل با شرکت دست اندرکاران طرح تسهیل سفرهای دریایی و خانواده های آنان با اجرای ویژه برنامه های شاد و مفرح در سالن شهید آوینی بندرعباس برگزار شد. 

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از تلاش تمامی کارکنان و و دست اندرکاران کمیته طرح تسهیل سفرهای دریایی در نوروز ۱۴۰۳ قدردانی کرد. 

"حسین عباس نژاد" ثبت و ارائه خدمات گردشگری دریایی به بیش از ۴ میلیون نفر سفر را مرهون تلاش های شبانه روزی دست اندرکاران حوزه دریایی و بندری استان در نوروز امسال دانست.

گفتنی است؛ براساس گزارش کمیته طرح تسهیل سفرهای دریایی در نوروز ۱۴۰۳ هرمزگان از ۲۵ اسفند سال گذشته تا پایان روز ۱۷ فروردین در مجموع چهار میلیون و ۶۳۲ هزارو ۷۲۱ مسافر و گردشگر از طریق بنادر و پایانه های دریایی استان هرمزگان جابه جا شدند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • رشد ابر‌های همرفتی و رگبار باران و رعد و برق در هرمزگان
  • صدور هشدارهای ویژه هواشناسی در هرمزگان
  • بارش باران و تگرگ در بخش کهورستان بندرخمیر
  • دیدار نمایندگان روسیه، پاکستان و فلیپین با خدمه‌های خود در کشتی‌ توقیفی MCS Arie
  • ‌اقتصاد کشور را نباید دولتی مدیریت کرد
  • پیش بینی وضعیت جوی، دریایی و دمایی هرمزگان- ۶ اردیبهشت
  • ◄ تجلیل از تلاشگران نوروز 1403 هرمزگان با اجرای ویژه برنامه های مفرح
  • عزم دولت برای خصوصی سازی جدی است
  • ناپایداری های جوی و دریایی در هرمزگان / افزایش سرعت بادجنوب غربی
  • آل اسحاق: افزایش تعطیلی‌ها در کشور مخالف تحقق شعار سال است