Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@18:07:09 GMT

هفته نامه «سهامدار» به جمع نشریات اقتصادی پیوست

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۷۵۳۵۵

هفته نامه «سهامدار» به جمع نشریات اقتصادی پیوست

هفته نامه تحلیلی «سهامدار» از هفته جاری به جمع مطبوعات اقتصادی کشور پیوست.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته نامه تحلیلی بازار سرمایه از هفته جاری به مدیر مسئولی«محسن ایلچی» به جمع مطبوعات اقتصادی و بازار سرمایه پیوست.

در صفحه نخست شماره جدید این هفته نامه تیترهای نظیر«دولت با ارسال لایحه ای به مجلس خواستار ابهام زدائی از قانون تجارت شد؛پایان ورشکستگی های صوری»،« صدای سهامداران شنیده می شود؛خوب و بد بازار از نگاه حافظ نشیان»؛«دبیر کل سابق بورس اوراق بهادار می گوید:رشد دلاری،نشانه شادابی اقتصاد نیست»،«توسعه تامین مالی اهرمی،در گفت و گو با مدیرعامل توسعه صادرات تشریح کرد»،«های وب به روایت مدیر عامل بورس»دیده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزون براین،در سایر صفحات این هفته نامه تحلیلی،گزارش های متنوع دیگری درخصوص آثار تورم بر بازار سرمایه کشور،گزارش های متنوع از بازارهای جهانی،نگاهی به پرتفوی سه شرکت بیمه ای،چشم انداز هفتگی بازار سهام تحت عنوان بازارنما،گزارش میدانی از تالار حافظ،پرونده روز بازارسهام درخصوص بازار پایه فرابورس وسایر مطالب خواندنی منتشر شده است.

دراین نشریه که هر هفته در روزهای شنبه منتشر می شود،شماری از خبرنگاران مالی و خبرنگاران اقتصادی به عنوان اعضای تحریریه فعالیت می کنند.

مدیر مسئول هفته نامه سهامدار در سرمقاله آن، مخاطبان این نشریه اشخاص حقیقی و حقوقی هستند که به نوعی در بازارهای مالی و پولی کشور فعالیت داشته و تلاش می کنند جستارهای «فراتر از اخبار» را دنبال کنند، مخاطبانی که تحلیل رویدادهای مالی و اقتصادی را می پسندند و به آن اهمیت می دهند.

ایلچی در سرمقاله شماره نخست این هفته نامه مالی،خط مشی های تحریریه «سهامدار»را حساسیت و کاوشگری نسبت به تصمیمات غیر شفاف و کدر، دفاع از حریم بازار سرمایه در برابر تمام تصمیمات مرتبط از سوی حوزه های بیرونی،رصد وشفاف سازی رویدادهای مهم، روایت ناگفته ها از رویدادهای پنهان،معرفی تمام ظرفیت های عمومی بازار به بازیگران و تلاش برای جلوگیری از شکاف های اطلاعاتی عنوان کرده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۷۵۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس سبزپوش شد؛ رشد مناسب بازار در هفته اول اردیبهشت

فرارو، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۱ هزار و ۶۹ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۰۴ هزار و ۴۴۸ واحدی قرار گرفت و هفته نخست اردیبهشت را با سبزپوشی به پایان رساند.

به گزارش فرارو، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص کل هم‌وزن بورس، نیز با رشد ۴ هزار و ۶۵۰ واحدی در ارتفاع ۷۶۳ هزار و ۶۵۵ واحدی قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ارزش بورس تهران به ۷۹ همت و ۶۰۹ میلیارد تومان رسید و تعداد ۳۴۳ هزار و ۷۷۷ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های فملی و شبندر بیشترین تاثیر بر رشد و نماد‌های پارسان، فولاد، کگل، شپدیش و بوعلی بیشترین تاثیر بر ریزش شاخص کل بورس تهران داشتند.

شاخص کل فرابورس ایران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با ۱۱۶ رشد واحدی در ارتفاع ۲۵ هزار و ۶۰۵ واحدی گرفت؛ ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران به ۱۴ همت و ۱۴۰ میلیارد تومان رسید.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ارزش بازار پایه فرابورس ایران به ۳ همت و ۳۰۰ میلیارد تومان رسید و تعداد ۲۰۱ هزار و ۱۳۴ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

گفتنی است، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های فجهان، شگویا، وسپهر، مادیرا، سپیدار و فغدیر بیشترین تاثیر بر رشد و نماد آریا بیشترین تاثیر بر ریزش فرابورس ایران داشتند.

دیگر خبرها

  • لزوم بازنگری در زمان اجرای مالیات بر عایدی سرمایه
  • فرصت تحلیل برای اهالی بازار سرمایه با انتشار گزارش‌های ماهانه و سالانه شرکت‌ها 
  • نهاد‌های اقتصادی نباید سرمایه گذار را دغدغه‌مند کنند
  • بورس سبزپوش شد؛ رشد مناسب بازار در هفته اول اردیبهشت
  • انعقاد تفاهم نامه سرمایه گذاری خارجی به ارزش ۸ میلیون دلار در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی​
  • گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت در اختیار تصمیم گیران اقتصادی کشور قرار گرفت
  • انعقاد تفاهم‌نامه هشت میلیون دلاری در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام (ره)
  • صدر اعظم آلمان خواستار تاسیس اتحادیه بانکی در اروپا شد
  • جنجال جدید کریمی قدوسی درباره موشک های با برد ۱۲ هزار کیلومتر /قلهکی: این ادعاها پیوست گزارش آژانس علیه ایران خواهد شد
  • سقف معافیت مالی؛ داغ همیشگی بر پیشانی بورس!