Web Analytics Made Easy - Statcounter

رژ گونه ها در دسته لوازم آرایش تکمیل کننده میکاپ صورت دسته بندی می شوند و در انواع پودری ، موس ، مایع ، ژل و استیکی در بازار وجود دارند .

 

 

چه رنگی ؟ چه مدلی ؟

استفاده از رژگونه زمانی بهترین نتیجه را دارد که اول از همه شما تن رنگی پوستتان را درست تشخیص داده باشید و دوم با توجه به فرمی که چهره شما دارد ( گرد ، کشیده، قلبی ، مربعی) از آن ، برای تکمیل میکاپ خود  استفاده کنید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک راه حل ساده و عملی برای این کار وجود دارد ؛ اگر رنگ رگ روی مچ دست  شما سبز است و زیور آلات طلا به پوست شما می آید،  تن پوست شما گرم و در صورتی که زیور آلات نقره با پوست شما هم خوانی دارد  و رنگ رگ های روی مچ شما آبی است تن پوستی سرد دارید . با همین تشخیص ساده می توانید بهترین رنگ رژگونه را برای کامل کردن آرایشتان پیدا و استفاده کنید .

 

 

استفاده از رژگونه هایی در خانواده رنگی  هلویی ، مرجانی و صورتی روشن  بیشتر برای ته رنگ  پوست گرم  و صورتی چرک ، بژ و رنگ های قرمز روی پوست های با ته رنگ سرد بیشتر خود را نشان می دهند.

این رنگ ها به تبعیت از اصول کلی آرایش چهره  است و شما می توانید با توجه به رنگ کرم پودر ،  رژلب  و لباسی که بر تن دارید رنگ های دیگر را نیز امتحان کنید .  برای مثال ممکن است  پوست شما تن رنگ سرد داشته باشد ولی  در فصل تابستان و بعد از برنزه شدن بخواهید  از رنگ رژگونه هایی  در خانواده تن رنگ گرم  استفاده کنید . فراموش نکنید نمای کلی چهره در پایان آرایش و  با استفاده از رژگونه ، باید شادابی و درخشندگی داشته باشد .  

به علاوه شما می توانید در فصل های مختلف با توجه به تم رنگی آرایش بهاره و تابستانه و هم چنین پاییزو زمستانه رژگونه های مختلفی استفاده کنید .

همان طور که گفتیم فرم های صورت افراد با یکدیگر متفاوت است و به همین دلیل بایسیتی برای یک آرایش حرفه ای با توجه به نوع چهره نحوه رژگونه زدن را یاد بگیرید.

 

 

صورت گرد : رژگونه باید روی برجستگی گونه ها زده  و در امتدادی مستقیم پخش شود . با این کار گردی صورت متعادل خواهد شد. صورت مربعی: با حرکات دورانی ، باید روی برجستگی گونه ها زده شود . حالت دورانی زدن ،صورت را از فرم مربعی به سمت تعادلاصلاح می کند .   صورت قلبی: با حرکاتی دورانی کوچک ، روی استخوان برجسته گونه و بخش های بیرونی آن رژگونه را استفاده کنید . با این روش توجه ها از مرکز صورت برداشته می شود.

برای تکمیل لوازم آرایش تان به همراه رژگونه پودری ،  برس های مویی در سایزهای بزرگ تهیه کنید .  برای استفاده از رژگونه های کرمی و استیکی نیز  اسفنج های آرایشی به شما کمک می کنند حرفه ای تر عمل کنید .

 

انواع مختلفي از رژ گونه  وجود دارد که می توانید آن ها را از فروشگاه اینترنتی مثل لوازم آرایشی بهداشتی در فروشگاه خانومی تهیه کنید.

 

 

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۷۵۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امشب ماه صورتی می‌شود

چهارشنبه، پنجم اردیبهشت، ماه به فاز کامل می‌رسد و بیشتر طول شب قابل مشاهده است، به طوری که حوالی غروب طلوع می‌کند و حوالی سحر نیز غروب می‌کند؛ بر اساس نامگذاری‌های انجام شده توسط قبایل آمریکایی، این پدیده ماه کامل صورتی نام دارد، اگرچه این پدیده در آمریکای شمالی "ماه صورتی" خوانده می‌شود، اما ربطی به رنگ قمر زمین ندارد، بلکه به دلیل رویش گل‌های صورتی در این زمان از سال در منطقه‌ای در آمریکای شمالی است.

به گزارش ایمنا، در شب‌های پس از پنجم اردیبهشت، ماه هر روز حدود یک ساعت دیرتر طلوع می‌کند و اواخر شب نیز با نور زیادی می‌درخشد، سپس طی چند روز فقط در آسمان قبل از سحر و اوایل صبح قابل مشاهده است؛ زمانی که به تربیع آخر می‌رسد، یک هفته پس از ماه کامل، نیمه‌های شب طلوع می‌کند و حوالی ظهر نیز غروب می‌کند.

لحظه دقیق ماه کامل زمانی است که طول جغرافیایی دایره‌البروجی ماه دقیقاً ۱۸۰ درجه از طول جغرافیایی دایره‌البروجی خورشید فاصله داشته باشد، ماه کامل را می‌توان هر زمانی از شب مشاهده کرد.

دیگر خبرها

  • توده‌های بدخیم سرطان پستان درد ندارند/ معاینات ماهانه بانوان در منزل بهترین روش برای تشخیص
  • کیهان: دانشگاه‌های آمریکا و اروپا برای پوشش دانشجویان قوانین سختگیرانه دارند؛ چرا ما نداریم؟
  • موثرترین و بهترین روتین پوستی روز و شب کدام اند؟
  • رنگ ماه چهارشنبه شب صورتی خواهد شد
  • صدای کارشناس اسرائیلی نیز از جنایات صهیونیست‌ها در غزه در آمد
  • امشب رنگ ماه عوض می شود!
  • لیست مرکز کاشت دندان در تهران
  • امشب ماه صورتی می‌شود
  • عکس| این دو بازیگر «پایتخت» چه زمانی به ایران باز می‌گردند؟
  • انواع درد دندان‌ و علل آن | خودمان برای تسکین درد چه کار کنیم؟ | چه زمانی به دندانپزشک مراجعه کنیم؟