Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-07@10:34:33 GMT

مسئولین حرف دل مردم را بشنوند

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۷۵۶۴۰

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی نماینده ولی فقیه استان دیروز در حاشیه جلسه شورای زکات خراسان شمالی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به یقیین قبول داریم خلاء های اقتصادی و این واقعیت که معیشت مردم دچار اختلال شده، برخی کارخانه ها تعطیل و کارگران بیکار شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه همه مشکلات را می دانیم و مقام معظم رهبری فرمودند بنده از همه بیشتر این مسائل را می دانم، تصریح کرد: هر مشکلی راهکاری دارد، با تظاهرات خیابانی کارخانه ای راه اندازی نشده و بیکاری با تخریب شیشه بانک و تخریب اموال عمومی حل نمی شود.
امام جمعه بجنورد با تاکید بر اینکه اموال عمومی را محترم بشماریم و خیابان و کوچه و اماکن را از خودمان بدانیم، هشدار داد: مردم هوشیار باشند، همه آن ها که به خیابان ها می آیند، ضد انقلاب نیستند اما به یقیین برخی افراد مسئله داری که با نظام رابطه ای ندارند، نفوذ می کنند.
حجت الاسلام یعقوبی تاکید کرد: ملت مراقب این نفوذی ها باشند.
وی با اشاره به اینکه رد پاهایی نیز از حضور این نیروهای شورشگر در تجمعات پیدا شده است، افزود: انسان هایی که ماموریت از بیگانه ها دارند و انسان های گول خورده این تجمعات را به انحراف می کشند.
وی با بیان اینکه با تجمعات مطالبات خود را بیان نکنیم، تصریح کرد: هر مشکلی راهکار قانونی خود را دارد.
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی اظهار کرد: از تجمعات مثبتی غافل نشویم که دشمن با شعار انحرافی اصل نظام را نشانه بگیرد.
حجت الاسلام یعقوبی گفت: مردم بصیرت 9 دی را بیشتر کنند و بدانند در این شرایط و همه صحنه های تاریخی ملت ایران در کنار نظام و رهبری بوده و این حرکت ها نمی تواند به انقلاب ما صدمه ای بزند به شرط حضور مردم.
وی با تاکید بر اینکه هرجا تنگنا باشد، بداخلاقی هم هست، خطاب به مسئولان و مدیران افزود: مردم هرجا دچار مشکل شوند، تنفس عمیق می خواهند مسئولین باید این سوپاپ اطمینان را ایجاد کنند.
وی اضافه کرد: در هر خطبه نماز جمعه بگوییم ملت صبر کنید، صبوری تاکی؟ باید مسئولین حرف مردم را بشنوند.
امام جمعه بجنورد خطاب به دولت مردان تصریح کرد: در ادرات را به روی مردم بگشایید تا مردم بیایند و حرف خود را بزنند و مشکلات را بیان کنند.
حجت الاسلام یعقوبی با بیان اینکه حتی اگر هرآنچه از مشکلات برطرف نشد عذرخواهی کنید، اظهار کرد: اگر مشکلی حل نشده با راهکار و توجیه مشکلات اقتصادی کشور ملت را روشن کنیم.
وی یادآور شد: پیامبر اسلام نیز در برخی موارد اگر مشکلی از مردم در مقطع زمانی خاص حل نمی شد، با مدارا حرف ها را می شنیدند و مردم وقتی از حضور ایشان مرخص می شدند، خوشحال بودند که حرفشان شنیده شده است.
وی تصریح کرد: مسئولین به حرف معترضان گوش دهند که فشارهای زندگی تبدیل به انفجار نشود.
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه انقلاب اسلامی موج عظیمی در دنیا ایجاد کرد که خیلی ها قدرت اجتماعی و قدرتشان به خطر افتاد، اضافه کرد: این حق طلبی در نتیجه یک پس لرزه هایی نیز دارد.
حجت الاسلام یعقوبی گفت: انقلاب ما زلزله ای در کاخ ستمگران و تزلزل در پایه قدرت مستکبرین ایجاد کرده که طبیعی است پس لرزه هایی نیز داشته باشد.
وی با تاکید بر اینکه قدرت انقلاب در حال گسترش است و به طبع دشمنی ها نیز گسترده تر می شود، خاطرنشان کرد: دشمن با سوء استفاده سعی دارد این پروژه ها را کلید بزند و سعی در تضعیف انقلاب دارد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۷۵۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۱۰۰ فقره پرونده تخلفات انتخاباتی دور اول در مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی موسوی ظهر دوشنبه در ویژه برنامه رادیویی با موضوع انتخابات در شبکه طبرستان با تقدیر از مشارکت خوب مردم استان در دور اول انتخابات اظهار کرد: حدود ۱۰۰ فقره پرونده در دوره مرحله اول انتخابات در استان تشکیل شد و بیشتر مربوط به تبلیغات زودهنگام بوده است.

وی با اظهار اینکه همچنین گزارش‌هایی را مبنی بر دخالت برخی افراد اعلام شده بود، گفت: با این حال سعی کردیم با بهره گیری از ظرفیت دستگاه قضائی، تخلفات را به حداقل برسانیم.

وی شرکت پرشور در انتخابات را مساله مهمی برشمرد وگفت: برای در دور دوم انتخابات شعبات و قاضی کشیک به طور شبانه روزی فعالیت می‌کنند تا از آرای مردم صیانت شود و آنچه توقع است که امانت دار مردم باشیم.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: در انتخابات پیروز واقعی مردم هستند و در مرحله اول در حوزه انتخابیه قائمشهر، مشارکت مردم بیش از ۴۱ درصد بوده است،

وی با بیان اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید فضا را برای برپایی و مشارکت در انتخابات فراهم کنند، گفت: حفظ نظام از همه موضوعات برای ما اهمیت بیشتری دارد.

کد خبر 6098141

دیگر خبرها

  • کشف دومین منزل انباشت زباله در بجنورد!
  • معرفی شخصیت حجت‌الاسلام مطلبی مصداق امر به معروف است
  • تشکیل ۱۰۰ فقره پرونده تخلفات انتخاباتی دور اول در مازندران
  • کتاب «رضای انقلاب» در حوزه هنری رونمایی می‌شود
  • حجت‌الاسلام رضایی: دانشجویان میدان‌دار عرصه انقلاب هستند
  • رونمایی از «رضای انقلاب» در حوزه هنری
  • برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله رئوفی
  • شهرستان شدن«چمستان» مطالبه مردمی است
  • کتاب «رضای انقلاب» رونمایی می‌شود
  • استان ایلام در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشست