Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-08@20:27:27 GMT

۲اولویت کاری شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۷۵۹۱۶

۲اولویت کاری شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با تاکید بر ضرورت تغییر نگاه دولت به حوزه سرمایه‌گذاری گفت: سالها‌ست در ایران اصول دولتمداری بر مدار درآمدهای نفتی چرخیده که دولت همه‌کاره است، این شکل مشارکت پذیری نیست و باید تقسیم قدرت کنیم.

خبرگزاری تسنیم: شهرام آدم‌نژاد در آیین معارفه اش عنوان مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اعلام این‌که در دوره جدید قرار نیست فقط در عرصه فرودگاهی فعالیت کنیم، اظهار کرد: سال‌هاست در ایران اصول دولتمداری بر مدار درآمد‌های نفتی چرخیده است، در این وضعیت دولت همه کاره می‌شود و انتخاب و تایید صلاحیت هر پیمانکاری با دولت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این‌که این شکل مشارکت پذیری نیست، افزود: باید برای مشارکت تقسیم قدرت کنیم، به همین دلیل مردم به جای سرمایه‌گذاری گزینه‌های غیر از پیشنهادات ما را انتخاب می‌کنند. به نظرم باید نگاه در حوزه سرمایه‌گذاری تغییر کند.

وی با تاکید بر این‌که ایران نیازمند توسعه است، اظهار کرد: باید نظام لجستیک را در فرودگاه امام خمینی اجرا شود و مصمم هستم که تغییر را در این فرودگاه عملیاتی کنیم.

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با بیان این‌که صفر تا ۱۰۰ پدیده شهر فرودگاهی امام مشخص نیست، گفت: موضوع لجستیک مهم است از این جهت که هم بخش هوایی را تحت تاثیر قرار می‌دهد و هم سایر بخش‌ها را. تهران به عنوان پایتخت نیازمند ایجاد نظام لجستیک است که شهر فرودگاهی امام خمینی در این زمینه می‌تواند یک پیشران باشد.

آدم‌نژاد بیان کرد: بحث‌های توسعه‌ای ترمینال‌های فرودگاه امام با توجه به میزان تقاضا‌هایی که از این ترمنیال‌ها وجود دارد، در دستور کار قرار دارد. زمانبندی این برنامه‌ها اعلام می‌شود، اما امیدواریم تا سال آینده ترمینال سلام به بهره‌برداری برسد تا از این وضعیت تراکم فرودگاه خارج شویم.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۷۵۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)اعزام می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، عباس بابایی ظهر سه شنبه در نخستین جلسه ستاد برگزاری سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد در استان زنجان با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته امسال سه هزار زائر به مرقد امام راحل اعزام می‌شوند، گفت: کمیته اعزام نیز با محوریت سپاه، انجام فرآیندهای لازم از قبیل ثبت نام، ساماندهی کاروان‌ها و اعزام را برعهده دارد.

وی افزود: برای اعزام مطلوب زائران چندین کمیته همکاری می‌کنند و متولی کمیته مراسم، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان است که این کمیته‌ها برنامه‌های مربوط به سالگرد ارتحال و قیام ۱۵ خرداد را در شهرها و روستاها آغاز کرده است.

دبیر ستاد برگزاری مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام راحل و قیام ۱۵ خرداد در استان زنجان گفت: فرمانداران نیز در شهرستان‌ها ستاد شهرستانی و کمیته‌های زیر مجموعه را فعال کنند تا با همکاری مطلوب کمیته‌های زیر مجموعه خدمت رسانی مطلوبی به زائران ارائه شود.

بابایی با بیان اینکه مسؤولیت مراسم‌ها با شورای تبلیغات اسلامی است، افزود: برخی ادارات برنامه‌های برای این ایام دارند که ایجاد هماهنگی بین کمیته ستاد و رفع مشکلات احتمالی هم باید مد نظر قرار گیرد.

وی کمیته فرهنگی و اطلاع رسانی را یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین کمیته‌ها در روند برگزاری مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام راحل و قیام ۱۵ خرداد در استان زنجان عنوان کرد و گفت: صدا و سیما و سایر رسانه‌ها در پوشش خبری و اطلاع‌رسانی برنامه‌های ستاد ارتحال و قیام ۱۵ خرداد نقش محوری دارند.

کد خبر 6099668

دیگر خبرها

  • این تصاویر پربازدید شد؛ اقدام معلم فداکار در سیل+ ویدئو
  • نمایشگاه کتاب تهران امروز آغاز به کار می کند
  • ارائه خدمات فرودگاهی به ۳ هزار و ۲۰۰ مسافر در روز
  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)اعزام می شوند
  • اجرای طرح توسعه خدمات فرودگاهی در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی
  • افتتاحیه سی و پنجمین نمایشگاه کتاب در مصلی برگزار می‌شود
  • روش تربیتی امام خمینی(ره) و نقطه اوج حکومت مهدوی
  • ۴۰۰۰ زائر از کردستان به حرم امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند
  • نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)
  • فیلم/ نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)