Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت اسکی استان اصفهان گفت: راه‌اندازی پیست اسکی فریدونشهر اصفهان زمانی صورت‌ می‌گیرد که بارش برف، حدود ۶۰ سانتی‌متر بوده و سطح زمین و موانع طبیعی را به طور کامل بپوشاند. ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹ استانها اصفهان نظرات

محمود یسلیانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان درباره راه‌اندازی پیست فریدونشهر و افوس اظهار داشت: بارش برف در 2 شهرستان فریدونشهر و افوس به حد موردنظر برای راه‌اندازی پیست نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: راه‌اندازی پیست زمانی صورت می‌گیرد که بارش برف، حدود 60 سانتی‌متر بوده و سطح زمین و موانع طبیعی را به طور کامل بپوشاند.

رئیس هیئت اسکی استان اصفهان خاطرنشان کرد: با وجود اینکه هنوز پیست اسکی راه‌‌اندازی نشده، اما جای نگرانی وجود ندارد چرا که در سال‌های گذشته نیز سابقه داشته که پیست فریدون‌شهر اواخر دی‌ماه شروع به کار کند.

وی تصریح کرد: زمانی که بارش برف به سطح مورد نظر برسد، به سرعت پیست فریدونشهر و افوس برای فعالیت علاقه‌مندان و ورزشکاران اسکی آماده می‌شود.

یسلیانی درباره برنامه‌های هیئت در مدت زمان باقی مانده از سال بیان کرد: استعدادیابی در شهرهای فریدونشهر، بویین‌میاندشت و شهر افوس، مسابقات قهرمانی استان در 2 رشته آلپاین و اسنوبورد، میزبانی مسابقات قهرمانی کشور در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان پسر در بخش آلپاین، میزبانی مسابقات اسنوبورد قهرمانی کشور در رده بزرگسالان، مسابقات منطقه‌ای بین سایر استان‌های همجوار و نیز برگزاری جشنواره تندیس برفی در برنامه هیئت اسکی است.

وی گفت: اگر پیست‌ها فعالیت خود را آغاز کنند، در مسابقات اسنوبورد و آلپاین قهرمانی کشور نیز در همه رده‌های سنی شرکت می‌کنیم، هیئت اسکی استان برنامه پر باری را نسبت به سال‌های گذشته در نظر دارد.

رئیس هیئت اسکی استان اصفهان با اشاره وضعیت مالی هیئت اظهار داشت: هیئت اسکی استان مانند سایر هیئت‌های ورزشی وضعیت مالی مناسبی ندارد، همواره بزرگ‌ترین مشکل هیئت‌ها بحث مالی بوده و هیئت اسکی استان اصفهان با کمک علاقه‌مندان و ورزشکاران به نحوی توانسته این مشکل را رفع کند.

انتهای پیام /

R41346/P4001/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۷۶۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو مسابقات مچ اندازی آسیا در کیش

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به دلیل کنسل شدن پرواز‌های کشور‌های مختلف به دبی و در پی سیل شدید و بی‌سابقه در امارات مسابقاتی که قرار بود ۳۱ فروردین تا ۸ اردیبهشت در جزیره کیش برگزار شود، به تاریخ دیگری موکول شد.

دیگر خبرها

  • آژانس اتمی: هیچ آسیبی به تأسیسات هسته‌ای ایران نرسیده است
  • حضور قهرمان روسیه‌ای اسکی اسنوبرد جهان در توچال
  • لغو مسابقات مچ اندازی آسیا در کیش
  • راه اندازی هیئت صلح جانبازان
  • اعلام شرایط حضور جوانان و بزرگسالان در مسابقات قهرمانی پیست بانوان ایران
  • هفته چهارم لیگ بین المللی اسکی اسنوبرد/ حضور اسکی بازان روس در پیست بین المللی توچال
  • آغاز هفته چهارم لیگ بین المللی اسکی اسنوبرد با حضور اسکی بازان روس در پیست بین المللی توچال
  • پونه زار آبشاری سرچشمه گرفته از دل زاگرس
  • آغاز مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت پسران و دختران
  • رییس فدراسیون اسکی اختیاری از خودش ندارد/ مدرس خارجی تکنیک ندارد!