Web Analytics Made Easy - Statcounter

اندیمشک - ایرنا - برخورد 2 دستگاه تریلر در جاده اندیمشک - اهواز موجب بسته شدن این جاده برای ساعاتی بر روی خودروها شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اندیمشک روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این حادثه صبح روز دوشنبه در کیلومتر 6 جاده اندیمشک - اهواز بین 2 تریلر حامل نفت کوره و موزائیک رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بهزاد روحانی افزود:یکی از تریلرها در این حادثه از پشت با تریلر جلویی برخورد کرد. این برخورد باعث تخلیه نفت کوره بر روی جاده سراسری اندیمشک - اهواز در نزدیکی شهر آزادی شد.
وی اظهار داشت: این حادثه موجب مسدود شدن جاده مذکور و ایجاد ترافیک برای ساعاتی شد که با تلاش ماموران راهداری و حمل و نقل و سایر دستگاه ها مسیر بازگشایی شده و تردد خودروها در جاده اندیمشک - اهواز از ساعت 11 صبح روز دوشنبه به حالت عادی بازگشته است.
جاده اندیمشک - شوش - اهواز به طول 150 کیلومتر یکی از جاده های مهم و ترانزیتی استان خوزستان است که بخش زیادی از کالاهای بنادر استان خوزستان و بوشهر از این مسیر جابجا می شوند.
6068/7281
خبرنگار:زهرا دهقان **انتشار:محمدعلی فریدپناه

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۷۶۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در قزوین

فرماندار آبیک قزوین از تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند و مجروح شدن دو چوپان در حادثه برخورد با قطار در حوالی آبیک خبر داد.

حجت الله مددخانی فرماندار شهرستان آبیک در گفت‌و‌گو با تسنیم با اشاره به تلف شدن 57 رأس گوسفند در حوالی شهرستان آبیک  اظهار داشت: در حادثه ی برخورد قطار با گله‌ گوسفند در حوالی شهرستان آبیک، 57 رأس گوسفند تلف شد.

وی ادامه داد: در این حادثه علاوه بر 57 گوسفند، دو چوپان نیز از ناحیه دست و سر مجروح شدند.

فرماندار آبیک در پایان سخنانش تأکید کرد: علی رغم وجود پل زیر گذر، چوبان گله از روی ریل عبور عبور داده که منجر به چنین اتفاقی شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • آخرین وضعیت پروژه‌ های ‌راهسازی‌ اهواز تا چذابه
  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • احتمال وقوع گرد و غبار خارجی در خوزستان از اواخر وقت امروز
  • گردوغبار ۱۰۶۹ نفر را در خوزستان راهی بیمارستان کرد
  • تلف شدن ۵۷ گوسفند در برخورد قطار با گله در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار
  • تلف شدن ۵۷ راس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک