Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@13:40:08 GMT

قبل از خرید پالتوی مردانه بخوانید

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۷۶۵۰۱

قبل از خرید پالتوی مردانه بخوانید

رکنا:پالتو با پارچه کتان بهترین جنس برای مردان در زمستان است.

پارچه کتان یا کتان پنبه‌ای از الیاف گیاه کتان تشکیل شده است. این نوع پارچه قابلیت جذب آب بالایی دارد. پارچه کتان از دیرباز در صنعت پوشاک مورد استفاده قرار گرفته است. کتان در اصل از همان پنبه یا نخِ معروف تولید می‌شود و به همین دلیل تمام خصوصیات پنبه را دارد، اما بافتش ضخیم‌تر از نخ یا کتان کاغذی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تولید پالتوی کتان، معمولاً از ترکیب پشم‌شیشه یا پلی‌استر برای گرم‌تر‌شدن آن استفاده می‌کنند.


هنگام خرید پالتوی کتان مردانه باید نکاتی را در نظر گرفت تا خرید رضایت‌مندی داشته باشید. در درجۀ اول کیفیت پارچۀ کتان مهم است، از‌آنجایی‌که که رعایت‌نکردن نحوۀ شست‌و‌شوی پارچۀ کتان باعث بور‌شدن آن می‌شود، سعی کنید پالتویی که خریداری می‌کنید از کتان مرغوب دوخته شده باشد و عمر پارچۀ بالا باشد.

اگر سرمایی هستید پالتویی انتخاب کنید که پوشش داخلی آن پشم شیشه باشد؛ خاصیت گرمایی این نوع پوشش بسیار بالاست. یقۀ پالتو باید به گونه‌ای باشد که با بالا نگه‌داشتن آن گردن شما را کاملاً بپوشاند. پالتوی کتان مردانه‌ای که یقۀ خز دارد برای این کاربرد بهتر است. بهتر است پالتو در طرفین جیب داشته باشد تا دست‌ها هم از سرما در امان باشند. جوان‌ها بیشتر پالتوهایی با قد میدی (متوسط) را انتخاب می‌کنند، تن‌خور این اندازه پالتو بهتر است. مدل دوسینه (دو ردیف دکمه) پالتو را شیک‌تر می‌کند.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۷۶۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پارچه‌نوشتۀ عبری دانشگاه امیر کبیر

در واکنش به عملیات تنبیهی «وعده صادق» و حمله پهپادی ایران به مواضع رژیم جعلی و شکست بزرگ صهیونیست‌ها، پارچه‌نوشته‌ای به زبان عبری بر روی درب ورودی دانشگاه امیر کبیر نصب شد؛ «به پایان ماجرا نزدیک می‌شوید».

منبع: فرهیختگان آنلاین

tags # اسرائیل سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • این نقاشی چگونه تاریخ پارچۀ «جین آبی» را تغییر می‌دهد؟ (+عکس)
  • جایگزین‌های متنوع به جای تخم‌مرغ در غذا‌ها
  • اسنپ شاپ یا دیجی استایل؟ کدام برای خرید لباس بهتر است؟
  • پارچه‌نوشتۀ عبری دانشگاه امیر کبیر
  • این نقاشی تاریخ پارچه «جین آبی» را تغییر داد؟
  • این سه کتاب را بخوانید و خودتان را بیشتر دوست داشته باشید
  • ساعت کاری ادارات از خرداد تغییر می‌کند؟/ توضیح این مقام دولتی را بخوانید
  • برای نابودی تاسیسات هسته‌ای ایران نماز بخوانید!
  • کدام کشور‌ها مردان طاس بیشتری دارند؟
  • راهنمای خرید عطر با رایحه‌های متفاوت (زنانه+ مردانه)