Web Analytics Made Easy - Statcounter

تبریز- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه ورزشگاه ها مکانی برای وحدت ملی است، گفت: نباید در صحنه های ورزشی شاهد شعارهای انحرافی که منجر به درگیری و تفرقه افکنی است، باشیم.

به گزارش ایرنا، رحیم شهرتی فر روز دوشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان افزود: ورزشگاه ها مراکزی برای تقویت ملی و اشاعه دهنده فرهنگ و اخلاق اسلامی است ولی متاسفانه عده ای تماشاگر نما از این جو سوء استفاده کرده و شعارهای انحرافی می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: این حرکات و برخوردها، احساسات و روحیه کل جامعه را در بر گرفته و ناراحت می کند.
شهرتی فر با اشاره به حرکات ناپسند جمعی از تماشاگرنماهای تیم فوتبال پرسپولیس در بازی جمعه گذشته این تیم مقابل تراکتورسازی و شعارهای غیراخلاقی آنان گفت: این حرکت تماشاگرنماها مایه تاسف و نگرانی است.
وی ادامه داد: از مردم آذربایجان شرقی که برای تشویق تیم های ورزشی خود در ورزشگاه ها حضور می یابند، می خواهیم با اخلاق و ادب خود پاسخ مناسبی به این تماشاگرنماها بدهند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی همچنین گفت: مبحث غنی سازی اوقات فراغت در مهندسی اجتماعی و فرهنگی به نوعی توجه به به مدیریت زمان است.
شهرتی فر گفت: براساس مهندسی اجتماعی و فرهنگی باید به شناخت نیازها و خواسته ها با توجه به تنوع سلایق پرداخت تا با بسیج تمامی امکانات نهادهای مسوول به این نیازها و خواسته پاسخ داده شود.
وی افزود: توجه به اوقات فراغت جوانان و نوجوانان از جمله موضوعات بسیار مهمی است که باید دستگاه های مسوول نسبت به آن توجه ویژه ای داشته و از تمام امکانات برای پر کردن اوقات فراغت در راستای تربیت و پرورش این قشر تلاش کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: باید میزان تاثیرگذاری فعالیت هایی که از سوی دستگاه های مختلف برای اوقات فراغت انجام شده مورد بررسی کمی و کیفی قرار گیرد.
وی اظهار کرد: سازمان های مردم نهاد بدون هیچ گونه توقع به صورت خیرخواهانه تلاش می کنند به نیازها و خواسته های مطرح شده در جامعه پاسخ و برنامه های مناسب ارائه کنند.
در بازی جمعه گذشته تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی تهران، جمعی از تماشاگرنماهای تیم میزبان شعارهای زشتی علیه تیم میهمان سر دادند.
این اتفاق واکنش نمایندگان استان های آذری نشین در مجلس شورای اسلامی را نیز به دنبال داشت و آنان خواستار پاسخگویی نهادهای مسئول در این ارتباط شدند.
تیم های تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس تهران از تیم های مدعی و پرطرفدار لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشورمان محسوب می شوند.
خبرنگار: مینا بازگشا**انتشار: عزیزی راد
6120/518

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۷۶۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی امروز در ادامه بازدید میدانی از واحد‌های تولیدی و با همراهی جمعی از اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، از صنایع چاپ، بسته‌بندی و کارتن سازی اروم آتا بازدید و پیگیر رفع مسائل و مشکلات این واحد تولیدی شد.   جواد کرمی همچنین ضمن بازدید از طرح‌های سرمایه‌گذاری "تولید انواع چسب‌های بهداشتی و صنعتی"، "احداث سردخانه، سورتینگ و بسته‌بندی"، "اروم صنعت سامان" و "اروم ماهی" در ارومیه، پیگیر رفع مشکلات تکمیل این طرح‌ها شد.   وی در ادامه از واحد تولیدی بوم پاغرب یاقوت که در گروه صنایع غذایی فعالیت می‌نماید بازدید کرده و از نزدیک پیگیر رفع مشکلات این مجموعه تولیدی شد.

دیگر خبرها

  • مسیرگشایی خیابان انقلاب تبریز جزو پروژه‌های شاخص کشور اعلام شد
  • تدوین برنامه راهبردی و عملیاتی جهش تولید در استان
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه‌ یادگار امام
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • رتبه نخست بستان آباد در تولید قارچ دکمه‌ای در آذربایجان شرقی
  • ترکمانچای شهرستان شد
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در ارومیه
  • ضرورت اصلاح مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از مجتمع آبرسانی
  • سپاه پناه مردم و مستضعفان است