Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از  فارس، ساعتی پیش محمد حامد حرزاده مسئول سیاسی سپاه الغدیر استان یزد با حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه دیدار و گفتگو کرد.
در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام حسینی امام‌جمعه ابرکوه با بیان اینکه ابرکوه یک شهرستان ولایی است نه سیاسی، اظهار کرد: با توجه به اینکه مردم ابرکوه سیاست زده و دنباله‌رو احزاب مختلف نیستند، حاشیه‌های گروه‌های اصلاح‌طلب و اصولگرا در این شهرستان هم وجود دارد، اما نبض آن در دست نیرو‌های ولایی و انقلابی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هرگونه افراط یا تفریط گروه‌های سیاسی مهار می‌شود
حسینی با تأکید بر اینکه گروه‌های سیاسی ابرکوه همسو با نیرو‌های ولایی هستند، تصریح کرد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب که باید جذب حداکثری و دفع حداقلی داشته باشیم، در ابرکوه نیز همین موضع پابرجا است. گروه‌های اصلاح‌طلب و اصول‌گرا تا زمانی که در مسیر ولایت باشند برای ما محترم بوده و در صورت افراط یا تفریط، مهار خواهند شد.
وی افراط را جلوتر و تفریط را عقب‌تر از مواضع رهبری قرار گرفتن، دانست و افزود: تمام تلاش ما بر این است که وحدت و انسجام عمومی را در پرتو انگیزه‌های انقلاب حفظ کنیم؛ چرا که مدیریت شهر در بخش‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ... بر پایه و مبنای وحدت استوار است، دیگر نیازی به حمایت از یک گروه خاص نیست و تنها ملاک حمایت، همسویی با مواضع، ولی فقیه است.
برخی ادارات با کاغذبازی مردم را پاس می‌دهند
رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه تلاش در جهت تعمیق رضایتمندی مردم را یکی از نیاز‌های کلان در سطح کشور مطرح کرد و گفت: باید از ناحیه ادارات، دستگاه‌های اجرایی و مجموعه‌های قضایی تلاش مضاعفی در این زمینه صورت گیرد. در سطح کشور نحوه برخورد عوامل قضایی با ارباب رجوع (چه شاکی و چه متهم) و گذاشتن وقت تام برای رسیدگی به پرونده‌ها که بعضاً هم رعایت نمی‌شود، می‌تواند بر سطح رضایتمندی مردم تأثیر داشته باشد.
حجت‌الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: در برخی ادارات شهرستان‌های مختلف مجموعه‌ها و عوامل اداری با کاغذبازی و پیچیده کردن روند اداری، مردم را پاس‌کاری کرده و موجبات سرگردانی و نارضایتی آن‌ها را رقم می‌زنند که متأسفانه نمونه این برخورد‌ها در کشور کم نیست.
حراست ادارات نسبت به مفاسد و شناسایی مهره‌های کارساز و دردسرساز بی‌تفاوت هستند
حسینی اذعان کرد: تنها راهکار وصول به نتیجه مطلوب در بخش فراهم کردن رضایتمندی مردم، به وجود آمدن یک انقلاب اداری در سطح کشور است. ادارات باید از مبانی و تعاملات فاسد دست برداشته و بخش نظارت و حراست هر دستگاه که مهره‌های دردسرساز و کارساز را به‌خوبی می‌شناسد، نسبت به مفاسد موجود در همان دستگاه بی‌تفاوت عمل نکند.
وی یادآور شد: کسانی که حقوق‌بگیر دولت هستند، زیرآب دولت را می‌زنند و آنانی که در زیر سایه رأفت نظام مورد حمایت مالی، امنیتی و معیشتی قرار می‌گیرند، برای مردم دردسرسازی و مشکل تراشی می‌کنند. بحث امروز مملکت ما صرفاً مسائل سیاسی نیست که عوامل و گروه‌های سیاسی را رقیب هم بدانیم؛ بلکه موضوع اصلی این است که شاید توصیه مقام معظم رهبری در برخورد با فقر، فساد و تبعیض در مجموعه‌های بدنه اجرایی و در مسئولیت‌پذیری مقامات قضایی در کشور به صفر رسیده باشد.
باید عوامل بسترساز اعتراضات مردم را پیدا و برطرف کرد
امام‌جمعه ابرکوه تأکید کرد: خروجی توجه نکردن به مشکلات مردم و وجود فساد در بدنه دستگاه‌های اجرایی همین می‌شود که عده‌ای پیدا شوند و زبان به اعتراض باز کنند؛ لذا به‌جای سرکوب کردن این فریاد‌ها باید به ریشه و بستری که چنین شرایطی را فراهم کرده است پیدا کرده و آن را برطرف کرد.
در ادامه محمدحامد حرزاده معاون سیاسی سپاه الغدیر استان یزد اظهار کرد: در رابطه با مباحث بصیرتی رهبر معظم انقلاب محوریت داشته و باید از ایشان خط گرفت. ضمن اینکه در هر شهر ائمه جمعه وظیفه بصیرت افزایی را بر عهده دارند.
حرزاده تصریح کرد: با توجه به اوضاع فتنه‌خیز جامعه و با وجود این ابزار نوین ارتباط‌جمعی از جمله شبکه‌های مجازی، بصیرت بخشی به اقشار مختلف بسیار مشکل است و دشمن در این زمینه برنامه ریزی کرده، وقت گذاشته و هزینه می‌کند تا به گفته خودش با برنامه‌های مدنی که دارد فروپاشی از درون را دنبال کند.
انتهای پیام

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۷۶۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیام تبریک به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ اردیبهشت ماه روز  بسیج سازندگی گفت: حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئوولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب العین قرار دادن منویات و رهنمود‌های حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی از شاخصه‌های برجسته‌ی «سازمان بسیج سازندگی» است.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 کار جهادی به معنای کار برخاسته از ایمان و به کارگیرنده هرچه بیشتر از ظرفیت وجودی انسان است مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

۱۷ اردیبهشت ماه در تقویم تاریخی میهن اسلامی مزین به نام "بسیج سازندگی" از نهاد‌های روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی است؛ امروز بسیج سازندگی ارائه تعریف نوینی از مدیریت جهادی در عرصه‌های خدمت خالصانه و بی منّ و اذی در پرتو ولایتمداری در مسیر تابناک آرمان‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

بسیج سازندگی طی سال‌های فعالیت خود با اتکا به انگیزه و همت والای جوانان مومن و انقلابی و ورود به میدان‌های سازندگی، خدمت رسانی و محرومیت زدایی و دیگر عرصه‌های مختلف نیاز کشور به ویژه عمرانی، آبرسانی، نهضت کمک‌های مومنانه، اقتصاد مقاومتی و نهضت مسکن محرومان و شتافتن به کمک مردم در بلایای طبیعی، به شایستگی از توانمندی‌های شگفت آور و غیر قابل انکار خود برای آبادانی ایران عزیز رونمایی کرد و با ترسیم نقش موثر پویا و حیاتبخش تجربه گرانبها و الهام بخشی فراروی علاقمندان به انقلاب و نظام اسلامی فراتر از جغرافیای این سرزمین گشود.

حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب العین قرار دادن منویات و رهنمود‌های حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) از شاخصه‌های برجسته‌ی " سازمان بسیج سازندگی" است که موجبات گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی بعنوان یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) را بین جوانان ایران اسلامی رقم زده است.

اینک در گام دوم انقلاب اسلامی که تجلی عزت مداری، اقتدار، پیشرفت و شکوه ایران عزیز در مسیر تمدن سازی و درک عصر ظهور است، باور داریم رفع محرومیت تنها با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص و شیفته خدمت و فداکاری امکان‌پذیر خواهد بود.

اینجانب سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به مسئولین ارجمند و یکایک جهادگران خدوم این نهاد مقدس تبریک می‌گویم و امیدوارم حرکت متعهدانه و مخلصانه جهادگران ولایی و انقلابی تحت تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) و آموزه‌های تاریخی انقلاب، در راستای جلب رضای پروردگار و خرسندی رهبر عزیز و جانباز انقلاب و آرامش بخشی به ملت شریف ایران، شکوهمندانه و پرفروغ‌تر از گذشته تداوم یابد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری یک گروه در هند به اتهام جذب نیرو برای روسیه
  • مدارس در اختیار گروه‌های مردمی قرار می‌گیرند
  • امکان ذخیره حدود ۱۲ میلیون متر مکعب آب در ابرکوه
  • عملیات وعده صادق عامل ایجاد احساس غرور ملی است
  • دشمن تلاش دارد اعتماد مردم به نهادهای دینی را مخدوش کند
  • عموعابدینی: آمایش رشته‌های تحصیلی در دستور کار وزارت علوم و شورای انقلاب فرهنگی است
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • لیتوانی نیرو‌های نظامی مردمی برای حضور در جنگ ایجاد می‌کند
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد