Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

سید رضا افتخاری مدیرعامل استقلال گفت: این پیروزی ها حاصل تلاش همه ارکان باشگاه اعم از کادرفنی، بازیکنان، کمیته فنی، پیشکسوتان، کارکنان و مدیریت باشگاه بوده است. از همه مهم تر حمایت هواداران در هفته های اخیر از تیم محبوب خود بسیار مفید و موثر بوده است. امیدوارم این حمایت ها تحت هر شرایطی ادامه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افتخاری در ادامه درباره نقش هواداران استقلال در موفقیت های این تیم در هفته های اخیر گفت: تیم استقلال جهت حضور پر قدرت در لیگ قهرمانان آسیا و کسب سهمیه فصل بعد این مسابقات و قهرمانی در جام حذفی باید تلاش بیشتری نماید چرا که هنوز به شرایط صد در صدی نرسیده است. مدیریت باشگاه در تلاش است بازیکن مورد نظر سرمربی را جذب نماید و در حال مذاکره با مدیر برنامه این بازیکن می باشد.

مدیرعامل استقلال در پایان صحبت های خود خاطر نشان کرد: مسابقات به روزهای حساس خود و رقابت فشرده نزدیک می شود، لذا باید در درجه اول آرامش خود را حفظ کنیم، به تیم مقابل احترام بگذاریم و تیم خودمان را تشویق نماییم. خوشبختانه هواداران استقلال با فرهنگ و اخلاق مدار هستند. عده ای هم که شعار غیر اخلاقی می دهند مطمئنا استقلالی نیستند. امیدوارم آنان نیز در رفتار خود تجدید نظر نمایند. روز جمعه تیم استقلال مهمان تیم تراکتورسازی تبریز است و از دو تیم انتظار می رود بدون توجه به نتیجه بازی تلاش نمایند یک بازی جوانمردانه و تماشاگر پسند ارائه کنند. خوشبختانه 80 درصد هواداران استقلال در تبریز آذری زبان هستند و تیم استقلال در تبریز تنها نیست. تیم استقلال مصمم است با یک بازی خوب و جوانمردانه رضایت تماشاگران آذری زبان را جلب نماید. همانطوری که در تهران شاهد یک بازی خوب و جوانمردانه از هر دو تیم بودیم.

انتهای پیام/ا

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۷۷۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب در آزادی/ این پرسپولیسی‌ها دیگر محبوب نیستند

آفتاب‌‌نیوز :

بار‌ها اتفاق افتاده بود که هواداران پرسپولیس به تشویق بازیکنان تیم حریف که زمانی در تیم محبوب‌شان بازی می‌کردند یا احتمال پیوستن آن‌ها به پرسپولیس وجود داشت اقدام کرده بودند.

این اتفاق سال‌ها در فوتبال ایران رخ می‌داد، اما به نظر می‌رسد در مورد هواداران پرسپولیس اوضاع کاملا فرق کرده و آن‌ها در بازی حساس با سپاهان فقط به تشویق تیم و بازیکنان خودشان مشغول بودند.

در سپاهان و پرسپولیس هرساله بازیکنانی هستند که سابقه بازی در دو تیم را داشته باشند و انتقال میان سپاهان و پرسپولیس در فصل‌های اخیر پر سر و صدا بوده است.

در بازی روز گذشته که پیروزی پرسپولیس حکم صدرنشینی آن‌ها را امضا می‌کرد سرخ‌ها با سه بازیکن سابق خود یعنی فرشاد احمدزاده، رامین رضاییان و شهریار مغانلو رو به رو شدند که در این میان حساسیت‌ها روی رامین بسیار زیاد بود و در ورزشگاهی که بار‌ها مورد تشویق قرار گرفته بود، جوی متفاوت و بر علیه خودش را تجربه کرد.

پرسپولیسی‌های سابق نیز با تمام توان در آزادی بازی کردند و اجازه ندادند که سرخ‌ها با پیروزی به قهرمانی نزدیک بشوند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • اتفاق عجیب در آزادی/ این پرسپولیسی‌ها دیگر محبوب نیستند
  • یک استقلالی و نمایش مطمئن در چپ تراکتور
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • نکونام: با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم
  • جواد نکونام: با مالک جدید باشگاه به آینده امیدواریم
  • جواد نکونام: با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم
  • نکونام: انگیزه فراوانی برای بازی با تراکتور داریم
  • نکونام: به نتایج دیگر تیم ها توجه نمی کنیم/با حضور مالکان جدید به آینده استقلال امیدوار هستم
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم