Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسوج - ایرنا - عملیات اجرایی ساختمان‌های غیر صنعتی پتروشیمی دهدشت روز دوشنبه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی و مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت هلدینگ خلیج آغاز شد.

به گزارش ایرنا، عدل هاشمی پور نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در این آیین اظهار داشت: ساختمان‌های غیر صنعتی پتروشیمی دهدشت در فاز دوم اجرایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی حجم سوله‌های غیر صنعتی پتروشیمی دهدشت را سه هزار متر مربع اعلام کرد.
هاشمی پور تصریح کرد: فاز دوم شامل اجرای 2 سوله و هزینه این سوله‌ها 30 میلیارد ریال است.
وی با اشاره به روند اجرای کند عملیات خاک‌برداری پتروشیمی دهدشت افزود: روند اجرای عملیات خاک‌برداری باید 6 ماهه اجرا می‌شد.
هاشمی پور عنوان کرد: عملیات خاک‌برداری این طرح بیش از 10 ماه است که شروع شده است.
وی اضافه کرد: عملیات خاک‌برداری این طرح با 220 میلیارد ریال اعتبار 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
هاشمی تصریح کرد: باید مسئولان اجرایی پتروشیمی دهدشت بر اجرای پتروشیمی دهدشت یک برنامه زمان بندی مشخص برای آگاهی مردم ارائه دهند.
مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت هلدینگ خلیج فارس نیز در این آیین با اشاره به روند کند اجرای پتروشیمی دهدشت گفت: روند اجرای پروژه با آغاز عملیات ساختمان‌های غیر صنعتی سرعت بیشتری خواهد گرفت.
رسول اشرف زاده اضافه کرد: با برنامه ریزی‌های انجام شده از سوی شرکت هلدینگ خلیج فارس طی یک ماه آینده برنامه زمان‌بندی پتروشیمی دهدشت ارائه خواهد شد.
وی بیان کرد: با انتخاب پیمانکاران قوی روند اجرایی پتروشیمی دهدشت با سرعت بیشتری پیگیری خواهد شد.
کلنگ ساخت پتروشیمی دهدشت در سال 1386 در زمینی به مساحت 110 هکتار به زمین زده شد.
پتروشیمی دهدشت با ظرفیت تولید سالانه 300 هزار تن و اشتغالزایی 240 نفر باید یک هزار روزه به بهره برداری می‌رسید.
پتروشیمی دهدشت ظرفیت تولید سالانه 300 هزار تن انواع مواد پتروشیمی را دارد.
ساخت پتروشیمی دهدشت کهگیلویه و بویر احمد در سه فاز پیش بینی شده است.
پتروشیمی دهدشت در دشت چهار هزار و 500 هکتاری «کلاچو» در پنج کیلومتر دهدشت مرکز شهرستان 132 هزار نفری کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.
خبرنگار: حسین خدمتی ** انتشار دهنده: سید ولی موسوی
7531/6110

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۷۷۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی کمربند جنوبی خط انتقال آب به اراک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ عملیات اجرایی مرحله سوم خط انتقال طرح کمربند جنوبی انتقال آب سدکمال صالح به اراک آغاز شد.

معاون هماهنگ کننده امور عمرانی استانداری مرکزی گفت: طول این خط، ۵ کیلومتر است و با ۸۵ میلیارد تومان اعتبار و در مدت سه ماه بهره‌برداری می‌شود.

اسدی افزود: اجرای طرح بر اساس قرار داد در هفت ماه است اما زودتر تحویل داده خواهد شد. با اجری این مرحله خط انتقال به چاه‌های امان آباد متصل شده و کیفیت آب افزایش می‌یابد.

او با تاکید بر صرفه جویی در مصرف آب گفت: صنایع استان هم باید برای استفاده از آب خلیج فارس و سرمایه گذاری در این زمینه آماده شوند.

اسدی مدیرعامل شرکت آب منطقه استان مرکزی هم با اشاره به اینکه اکنون ۸۰ درصد شهروندان اراک از منابع آب سد کمال صالح استفاده می‌کنند، گفت: افزایش تاب آوری ظرفیت آبی اراک و بالابردن کیفیت آب از اهداف اجرای این عملیات است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران
  • تسریع عملیات اجرایی طرح‌های آبرسانی به فسا
  • عملیات اجرایی منوریل قم پس از ۱۰ سال توقف آغاز می‌شود
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر
  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • عملیات اجرایی میدان ورودی رزن آغاز شد
  • آغاز ساخت عملیات اجرایی مرکز بهداشت امام سجاد (ع) در همدان
  • عملیات اجرایی کمربند جنوبی خط انتقال آب به اراک
  • آغاز عملیات اجرایی فاز ‌سوم طرح آبرسانی رینگ جنوبی اراک