Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- ایرنا- سرپرست شبکه دامپزشکی ثلاث باباجانی از در دست اقدام بودن واکسیناسیون کل جمعیت دام سبک روستاهای زلزله زده این شهرستان علیه تب برفکی و آنتروتوکسمی خبر داد.

یاسر علیزاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه در 116 روستای این شهرستان عملیات ضدعفونی و سمپاشی انجام شده، گفت: 9 اکیپ برای پایش روستاها به این مناطق اعزام شده اند و به صورت مستمر روستاها را پایش می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او از اعزام اعزام اکیپ های درمانی دامپزشکی به 42 روستای شهرستان ثلاث باباجانی خبر داد و افزود: اکیپ های مذکور تاکنون پنج هزار و 13 راس دام سبک و 930 راس دام سنگین را به صورت رایگان ویزیت و درمان کردند.
سرپرست شبکه دامپزشکی ثلاث باباجانی به دیگر اقدام های دامپزشکی در مناطق زلزله زده این شهرستان اشاره کرد و واکسیناسیون تب برفکی 500 راس دام سنگین در مجتمع گاوداری میرآباد و هلول، واکسیناسیون تب برفکی و انتروتوکسمی برای 6 هزار و 150 راس دام سبک در 11 روستا را از جمله این اقدام ها برشمرد.
علیزاده همچنین واکسیناسیون تب برفکی و آنتروتوکسمی دام سبک با پوشش کامل روستاهای آسیب دیده و ویزیت و درمان رایگان در روستاها را از دیگر برنامه های در دست اقدام شبکه دامپزشکی شهرستان ثلاث باباجانی برای روستاهای زلزله زده عنوان کرد.
او با اشاره به فعالیت های مستمر و بی وقفه شبکه دامپزشکی ثلاث باباجانی و خدمت رسانی به مناطق زلزله زده، افزود: تاکنون کار دفن بهداشتی سه هزار راس دام سبک و 210 راس دام سنگین در 116 روستای این شهرستان انجام گرفته است.
شهرستان مرزی ثلاث باباجانی در 88 کیلومتری غرب کرمانشاه و در جوار مرز عراق قرار دارد که 38 هزار نفر در قالب 12 هزار خانوار در 2 شهر و 206روستای آن سکونت دارند.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشته است.
این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرده و براساس ارزیابی های صورت گرفته حدود 90 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی نیز آسیب کلی و جزئی دیده است.
3033/8066خبرنگار:فرزاد نویدی **انتشار دهنده:علی مولوی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۷۷۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله ۴.۲ ریشتری «تیتکانلو» در شهرستان فاروج را لرزاند

زلزله‌ای به بزرگی ۴.۲ ریشتر در عمق ۸ کیلومتری زمین تیتکانلو در شهرستان فاروج را لرزاند.

به گزارش مهر، زلزله‌ای به قدرت ۴.۲ ریشتر تیتکانلو از توابع شهرستان فاروج در خراسان شمالی را لرزاند.

این زلزله در ساعت ۱۵:۳۷ دقیقه جمعه در عمق ۸ کیلومتری زمین رخ داد.

این زلزله در ۹ کیلومتری تیتکانلو، ۱۰ کیلومتری فاروج و ۲۰ کیلومتری قوچان در خراسان رضوی رخ داده است.

این زلزله در شهرستان همجوار شیروان نیز احساس شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تردد از پل دسترسی به ۵ روستای ثلاث‌باباجانی
  • زلزله ۴.۲ ریشتری «تیتکانلو» در شهرستان فاروج را لرزاند
  • زلزله ۴‌.۲ ریشتری «تیتکانلو» در شهرستان فاروج را لرزاند
  • سیلاب در روستای قالیچه از توابع شهرستان ثلاث باباجانی
  • واکسیناسیون دامی به میزان ۸۰۰ هزار دز در میامی انجام شد
  • واکسیناسیون دام‌ها علیه بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک
  • بازدید مستمر از مراکز خدمات دامپزشکی شهرستان گناباد
  • ارزیابی مناطق متاثر از زمین لرزه سیرچ/ خسارتی گزارش نشد
  • شناسایی و توقیف یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان