Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@21:03:58 GMT

آخرین اخبار از نا آرامی ها در ایلام

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۷۷۸۹۴

آخرین اخبار از نا آرامی ها در ایلام

 

به گزارش جماران، جلال میرزایی درباره تجمعات روز گذشته ایلام گفت: اجتماع مردم در مقابل فرمانداری ایلام به صورت مسالمت آمیز بوده اما در میان تجمع کنندگان شخصی که کارمند یکی از نهادهای دولتی بود، اقدام به توهین به مردم حاضر در خیابان می‌کند و این عامل محرکی برای شروع تحصن و اعتراضات خشونت آمیز تجمع‌کنندگان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم ایلام در مجلس دامه داد: معترضان به چند بانک و یک موسسه آسیب زدند اما در نهایت با مداخله نیروی انتظامی ناآرامی‌ها به پایان می‌رسد و فقط چند نفر از ماموران نیروهای انتظامی به صورت سطحی زخمی شدند.

عضو فراکسیون امید درباره اظهارات شب گذشته رییس‌جمهور در جلسه هیات دولت درباره رسانه ملی مبنی بر اینکه همه اقشار و جناح‌ها باید احساس کنند که صداوسیما متعلق به خودشان است و بتوانند نظرات‌شان را بیان کنند، اظهارکرد:‌ رسانه ملی باید در طول سال‌های اخیر نقطه‌نظرها و صداهای مردم را انعکاس می‌داد. معتقدم نقش و تاثیرگذاری رسانه ملی، آنی نیست بلکه باید همواره بتواند مطالبات مردم را مطرح و به گوش مسئولان برساند نه اینکه با آرام جلوه دادن اوضاع مردم، در وظیفه خود ضعیف عمل کند.

وی در پایان گفت: در چند سال گذشته برخی جریانات در سرخوردگی مردم نقش داشته‌اند و هم سعی کرده‌اند با تخریب دولت و اقدامات دستگاه های دولتی مردم را از انتخاب خود ناامید کنند از این رو باید هوشیار باشیم تا فریب آنها را نخوریم. 

 

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۷۷۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی بیمارستان شهدای ملکشاهی

به گزارش خبرنگار مهر، هدایت حیدری زاده ظهر سه شنبه در دیدار با حجت الاسلام کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ضمن تبریک فرارسیدن هفته سلامت و تلاش از جهادگران این عرصه، خاطرنشان کرد: در طی شش ماه گذشته توانستیم اعتبارات خوبی برای حوزه سلامت استان جذب کنیم که نتیجه آن ورود تجهیزات پزشکی به مراکز درمانی استان است و امیدواریم در آینده نزدیک این روند ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به برگزاری پویش‌های مختلف سلامت در استان، افزود: پویش ملی سلامت جهت سنجش فشار و قندخون با پوشش ۹۲ درصدی افراد بالای ۱۸ سال، پویش ملی تغذیه سالم در خصوص کاهش استفاده از نمک و همچنین افزایش استفاده از شیر و فرآورده‌های آن در سفره مردم، پویش استانی سلامتی را قدم بزن به مناسبت هفته ملی سلامت، پویش خداپسندانه نذر خون و پویش نسخه حضور و دعوت از کادر بهداشت و درمان استان به حضور حداکثری در انتخابات سال گذشته از مهمترین این پویش‌ها هستند.

وی با اشاره به پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی بیمارستان شهدای ملکشاهی، اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته و حمایت وزیر بهداشت و استاندار ایلام ۵۰ میلیارد تومان به تکمیل و تجهیز این بیمارستان اختصاص یافت.

حیدری‌زاده ادامه داد: اولین مرکز تخصصی جراحی اطفال نیز با حضور متخصصین موسسه خیریه محکم در بیمارستان رازی ایلام افتتاح شد که خوشبختانه مورد استقبال مردم عزیز استان قرار گرفته است و همه روزه به ویزیت، جراحی و درمان افراد دارای ناهنجاری‌های مادرزادی می‌پردازند.

کد خبر 6086569

دیگر خبرها

  • پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی بیمارستان شهدای ملکشاهی
  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد
  • زباله‌های پلاستیکی نفس ایلام را بند آورده اند
  • قاتل فراری در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • بازارچه میوه و تره بار ایلام زودتر احداث شود
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام
  • فیلمی از صاعقه های شب گذشته در ایلام
  • تجمع مردم ترکیه در حمایت از فلسطین و غزه
  • تجمع مردم ترکیه در حمایت از فلسطین و غزه+ فیلم
  • تجمع مردم تفتان در حمایت از عملیات «وعده صادق»