Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر خانه موسیقی حوزه هنری اصفهان گفت: خانه موسیقی حوزه هنری اصفهان تاکنون ۳ کنسرت فصلی برگزار کرده و در زمستان نیز یک کنسرت برگزار می‌شود تلاش ما این است که جوانان با موسیقی ایرانی و مکتب موسیقی اصفهان آشنا شوند. ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰ استانها اصفهان نظرات

حسن منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به انتشار آلبوم موسیقی اظهار داشت: آلبوم خوانندگان جوان اصفهانی در حال تدوین است که پس از آماده شدن به‌زودی در بازار ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این آلبوم که یک کار گروهی است نزدیک به 12 خواننده جوان اصفهانی تصنیف‌های مختلفی خوانده‌اند به‌زودی روانه بازار می‌شود.

مدیر خانه موسیقی حوزه هنری اصفهان گفت: در حوزه موسیقی نیز کتاب چند قطعه از مرحوم زرپنجه که تاکنون منتشر نشده توسط دانشجویان و یک استاد دانشگاه اصفهان آماده و پژوهش شده که برای تائید نهایی به حوزه هنری تهران ارسال شده است.

وی بیان کرد: قرار است تصنیف‌های خوانده نشده مرحوم امیرجاهد که توسط تصنیف سازها و ترانه سراها انجام شده نیز منتشر شود این نیز برای تائید نهایی به تهران ارسال شده است.

منصوری با اشاره به برگزاری کنسرت خاطرنشان کرد: خانه موسیقی حوزه هنری اصفهان تاکنون 3 کنسرت فصلی برگزار کرده و در زمستان نیز یک کنسرت برگزار می‌شود، تلاش ما این است که جوانان با موسیقی ایرانی و مکتب موسیقی اصفهان آشنا شوند.

انتهای پیام/

R41346/P1357/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۷۸۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وینیسیوس جونیور، ترویس اسکات را به سانتیاگو برنابئو می‌آورد؟ / عکس

ستاره برزیلی رئال مادرید می‌خواهد رپر آمریکایی را به برنابئو بیاورد.

طرفداری | وینیسیوس جونیور از ترویس اسکات درخواست کرد در سانتیاگو برنابئو کنسرت برگزار کند.

هفته گذشته از اولین کنسرت به میزبانی استادیوم خانگی رئال مادرید و با حضور چند هنرمند مطرح اسپانیایی رونمایی شد. جشنواره "دیوانه موسیقی" به مدت 7 ساعت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد و تماشاگران شاهد اجرای خوانندگان گوناگونی بودند. اما این فقط آغاز ماجرا بود؛ سانتیاگو برنابئو در ماه می از تور "عصرها"ی تیلور سوییفت، خواننده مشهور آمریکایی میزبانی می‌کند. این اتفاق هیجان‌انگیز، گامی دیگر در جهت تبدیل برنابئو به بهترین ورزشگاه جهان و میزبانی از رویدادهای فراتر از فوتبال است.

در راستای کنسرت‌های هیجان‌انگیز در ورزشگاه رئال مادرید، وینیسیوس جونیور از ترویس اسکات، رپر سرشناس آمریکایی درخواست کرد یکی از تورهای اروپایی خود را در سانتیاگو برنابئو برگزار کند و باید دید واکنش ترویس به خواسته وینی جونیور چه خواهد بود. ستاره برزیلی زیر پست اینستاگرامی این خواننده مطرح که تاریخ برگزاری کنسرت‌هایش در شهرهای مختلف را اعلام کرده، نوشت:

مادرید، لطفا!

اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • وینیسیوس جونیور، ترویس اسکات را به سانتیاگو برنابئو می‌آورد؟ / عکس
  • شیراز میزبان ۲۰۰ هنرمند گروه‌های کُر سراسر ایران می‌شود
  • تالار حافظ شیراز میزبان۲۰۰ هنرمند گروه‌های کُر سراسر ایران می‌شود
  • هنری که لاکچری شده!
  • کنسرت موسیقی آذربایجانی آلنام برگزار می‌شود
  • «نجوای عشق» در تالار وحدت می‌پیچد
  • کنسرت ۳۰ هزار نفری، امروز در فولاد آره‌نا!
  • «عیسی بخشی» در خانه ابدی آرام گرفت
  • قصه زهره و نوش‌آفرین خانم و نخستین مدرسه دخترانه طرشت | مکتب‌خانه‌های طرشت را زنان مدیریت می‌کردند
  • پیکر آخرین خنیاگر خراسان در خاک آرام گرفت