Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، روزنامه صهیونیستی "تایمز اسرائیل" به نقل از برخی منابع نوشت که دستگاه‌های اطلاعاتی تماس‌هایی بین برادران و پسر عمومی عبدالله دوم پادشاه اردن با مقامات سعودی و اماراتی برای کودتا علیه وی رصد کرده‌اند.
 
بر اساس این گزارش، پادشاه اردن اخیرا به منظور جلوگیری از کودتا طی فرمانی، شاهزاده فیصل و شاهزاده علی بن الحسین دو برادر و همچنین طلال بن محمود پسر عموی خود را برکنار کرد و مناسب نظامی آن‌ها در ارتش اردن را باز پس گرفت و این سه شاهزاده هم‌اکنون در اقامت اجباری به سر می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
در همین راستا پایگاه خبری "بریت بارت نیوز" آمریکا نوشت که این سه شاهزاده با فرماندهان سعودی برای کودتا علیه ملک عبدالله در حال برنامه‌ریزی بودند.
 
به نوشته این پایگاه، محمد بن سلمان ولیعهد سعودی تلاش کرد که مانع از حضور ملک عبدالله در نشست سازمان همکاری اسلامی درباره قدس که اخیرا در شهر استانبول برگزار شد، بشود، اما پادشاه اردن بر خلاف میل او در این نشست حاضر شد و این در حالی است که عربستان یک مسئول رده پایین را به این نشست اعزام کرد.
 
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۷۸۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) سیل وحشتناک در عربستان سعودی همه را ترساند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

کاربران فضای مجازی از سیل گسترده در استان القصیم عربستان به دلیل باران‌های شدید خبر می‌دهند.

منبع: عصر ایران

tags # سیل سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • عربستان و اسرائیل سازش می‌کنند؟
  • (ویدئو) سیل وحشتناک در عربستان سعودی همه را ترساند
  • بلینکن وارد اراضی اشغالی شد
  • رسانه عبری از پیشرفت ملموس در سازش ریاض-تل‌آویو خبر داد
  • فیلمی از هوای طوفانی شهر مدینه در عربستان سعودی
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • تشکیل کمپین علیه آنتونیو؛ احتمال کودتا در استانبول!
  • تأکید بن سلمان بر مخالفت عربستان با کوچ اجباری مردم فلسطین
  • دیدار و گفت‌وگوی وزرای خارجه آمریکا و عربستان درباره غزه
  • فیلم بارش برف سنگین در عربستان سعودی در اوایل اردیبهشت